Gå til innhold

Han er opptatt, men likevel er det kanskje et håp for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fløte_*
Skrevet

Jeg var på jobbfest og fikk god kontakt med en kollega. En jeg ikke har tenkt på, på den måten før. Vi pratet masse, danset og hadde det kjempe gøy sammen hele kvelden. Kjente jeg trivdes å være ved siden av han, følte vi hadde en utrolig bra match med en gang vi endte opp ved siden av hverandre tidlig den kvelden. Vi hang vel mer eller mindre sammen resten av kvelden.

Han sa han ikke har tenkt på meg på den måten før da han trodde han ikke kunne få meg, at jeg var uoppnåelig (jeg er ca 9 år yngre enn han) og av at han av den grunn ble litt satt ut i går av at jeg likte han på den måten.

Problemet er at han har kjæreste, og sa dette til meg tidlig på kvelden. Jeg selv er singel.

Han har vært sammen med hun kjæresten nå i ca 1 år. Han sa selv til meg at de har det greit. Jeg snakket med han om dette og reagerte på at han bare har det greit med hun han er sammen med nå. Da er vel ikke hun the one?! tenker jeg da. Snakket med en annen kopis/ kollega av han som sier at det ikke er spesielt bra, og at dersom jeg var seriøs med tanke på han så måtte jeg gi det tid og se det ann. At det absolutt ikke var uaktuelt at det kunne bli noe mellom meg og han. Han kjenner han godt og sa at han har vært gjennom en litt tøff tid i perioden før han møtte henne han er sammen med nå, og at han var litt sammen med henne som en trøst etter det som var skjedd..

Han ble litt satt ut av den kjemien vi hadde sammen, noe jeg også ble. Har tenkt masse på han og har bare lyst til å være sammen med han.

Hva skal jeg gjøre nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vente å se hva som skjer mellom dem da! Syns ikke du skal gjøre noe for å prøve å få han nå hvertfall.

Gjest Gjest_Fløte_*
Skrevet

Mener vel at det er han som skal ta kontakt med meg. ;)

Det er liksom så rart, for det er ikke ofte jeg møter noen og har denne kjemien. Det er den følelsen og kjemien jeg ønsker å ha med en kjæreste. Tror han også ble overrasket over den matchen og kjemien.

Lure på om han tenker på meg?! :sjenert:

Gjest Gjest_ung mor_*
Skrevet

Av egen erfaring vil jeg si IKKE!!!

Det er kjempe lett å få forventinger, tro det dem sier og å gå rundt å vente/håpe..

På en annen side er det mange menn som velger å bryte (kvinner også)... Men kvinner bryter gjerne fordi de har truffet en annen eller ikke har det bra, men holder seg gjerne der de er bare for å ha noen...... også er det jo så enkelt å ha oss dumme andre ved siden av :( !

MEN; kompisen hans ville jeg nok ha hørt mye mer på enn hva jeg ville gjort på folk her inne......

Lykke til ! :)

Gjest Gjest_Fløte_*
Skrevet
Av egen erfaring vil jeg si IKKE!!!

Det er kjempe lett å få forventinger, tro det dem sier og å gå rundt å vente/håpe..

På en annen side er det mange menn som velger å bryte (kvinner også)... Men kvinner bryter gjerne fordi de har truffet en annen eller ikke har det bra, men holder seg gjerne der de er bare for å ha noen...... også er det jo så enkelt å ha oss dumme andre ved siden av :( !

MEN; kompisen hans ville jeg nok ha hørt mye mer på enn hva jeg ville gjort på folk her inne......

Lykke til ! :)

Ja, det er lett og få forventninger og når jeg singel selv så tenker jeg jo på han på den måten, siden jeg hadde så bra kjemi så er det naturlig å gjøre det. Føltes så godt å være ved siden av han.

Skrevet

Jeg møtte typen min via jobb, lynet slo ned fortere enn jeg rakk å sukke for meg. Han hadde samboer, så jeg skygget banen. Enden på visa var at kjemien mellom oss var for sterk, så han brøyt forholdet og ble etterhvert sammen med meg. Så det KAN for all del gå, men du gjør riktig i å holde deg unna. Ihvertfall ikke innled noe forhold til han mens han er sammen en annen.

Skrevet
Jeg møtte typen min via jobb, lynet slo ned fortere enn jeg rakk å sukke for meg. Han hadde samboer, så jeg skygget banen. Enden på visa var at kjemien mellom oss var for sterk, så han brøyt forholdet og ble etterhvert sammen med meg. Så det KAN for all del gå, men du gjør riktig i å holde deg unna. Ihvertfall ikke innled noe forhold til han mens han er sammen en annen.

Enig!

Gjest Gjest_Fløte_*
Skrevet

Ja, det var slik jeg også følte det.. ble veldig overrasket over at jeg hadde denne kjemien på den måten med han. Visste jo hvem han var og har pratet litt med han tidligere men det var på denne festen jeg ble ordentlig kjent.

Hvor lang tid tok det før dere ble et par? før han gikk fra henne?

Jeg kommer til å holde meg unna, er ikke interessert i å involvere meg i noen ting så lenge han er sammen med henne. Men prate med han på jobb vil jeg jo så klart gjøre! ;) Det er det ikke noe galt i.

Gjest Gjest
Skrevet

Av respekt for kjæresten hans synes jeg ikke folk skal tipse deg om hvordan du skal kapre denne opptatte fyren. Det at du viser interesse blir jo garantert en faktor i om han går fra henne eller ikke.

Skrevet
Hvor lang tid tok det før dere ble et par? før han gikk fra henne?

Vi ble et par umiddelbart etter han gikk fra henne. Alt gikk egentlig altfor fort, vi skulle absolutt ventet i noen mnd.

Gjest Gjest_Fløte_*
Skrevet
Vi ble et par umiddelbart etter han gikk fra henne. Alt gikk egentlig altfor fort, vi skulle absolutt ventet i noen mnd.

Hvor lang tid gikk det før han gikk fra henne da?

Ting kan jo skje litt fort når man er i en slik situasjon. La oss si at det tar noen mnd før det evt kunne blitt meg og han. Og da vil jo ting kanskje skje litt fort siden man endelig har lov til å være sammen. ;)

Selv kommer jeg ikke til å involvere meg i han nå når han har dame. Er i mot utroskap og vil at det skal bli gjort på en ordentlig måte, dersom det skulle blitt noe.

Jeg ble bare så satt ut av den kjemien jeg hadde med han. Og at han ble like satt ut synes jeg jo er koselig og spennende. Man kan jo ikke styre slike følelser. Han har ikke barn med hun han er sammen med nå, og de bor ikke sammen så han er ikke bundet på noen måte sånn sett med henne.

Det han sa var at livet hans startet å roe seg igjen etter ting som har skjedd, og at han har det greit med hun han er med nå. Men at han kjente han ble satt ut av kjemien vi fikk, at han ikke hadde følt den tiltrekningen til en kvinne på lenge. Det er jo gjensidig fra min side, det bare klikket så utrolig bra mellom oss :)

Skrevet
Hvor lang tid gikk det før han gikk fra henne da?

Fra vi møttes første gang til han tok samtalen med henne, så tok det 6 uker.

Hadde jeg fått mulighet til å gjøre det om så hadde jeg gjort det. De hadde vært sammen i mange år, og bruddet kom som lyn fra klar himmel for absolutt alle, særlig henne. Selv om det var meg han ville ha, så kom sorgen over bruddet for han også. Det å hoppe fra et forhold til et annet på den måten er ikke særlig lurt, men vi var for forelska og naive til å tenke på det. Man slutter ikke å elske en annen og bry seg om den personen just like that, man trenger tid til å komme over et brudd selv om man selv har gått fra forholdet.

Skrevet

Seriøst. Ligg unna. Han har dame.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo ikke helt sant ay du ikke vil involvere deg så lenge han har dame, når du her søker råd om hvordan du skal stjele ham fra kjæresten. At man ikke bor sammen, eller har barn, betyr ikke at man ikke er knyttet sammen.

Jeg ville ikke lagt så mye i at en mann ikke skryter forholdet sitt opp i skyene på en fest. Han er uansett sammen med henne, og det kan du jo anta at det er en grunn til.

Skrevet
Det er jo ikke helt sant ay du ikke vil involvere deg så lenge han har dame, når du her søker råd om hvordan du skal stjele ham fra kjæresten. At man ikke bor sammen, eller har barn, betyr ikke at man ikke er knyttet sammen.

Jeg ville ikke lagt så mye i at en mann ikke skryter forholdet sitt opp i skyene på en fest. Han er uansett sammen med henne, og det kan du jo anta at det er en grunn til.

Helt enig. Du får ta sjansen din når/om han eventuelt blir singel. Det får være opp til han om han vil ut på markedet, enten for deg, eller for andre kvinner. Du kan ikke komme der og dra han ut i fra noe han selv velger å være i. Og ikke minst, av respekt for dama hans, finn deg en annen å trakte etter. Hadde du likt det om ei dame hadde kommet og tatt typen din fra deg? Come on...

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen må være såpass mann at han leser situasjonen, tenker seg om, fatter et valg og handler.

Menn er ikke dumme, de kan hvis de vil. De mennene som blir i dårlige forhold ønsker selv å bli.

Gjest Gjest_nyskjerrig_*
Skrevet
Fra vi møttes første gang til han tok samtalen med henne, så tok det 6 uker.

Hadde jeg fått mulighet til å gjøre det om så hadde jeg gjort det. De hadde vært sammen i mange år, og bruddet kom som lyn fra klar himmel for absolutt alle, særlig henne. Selv om det var meg han ville ha, så kom sorgen over bruddet for han også. Det å hoppe fra et forhold til et annet på den måten er ikke særlig lurt, men vi var for forelska og naive til å tenke på det. Man slutter ikke å elske en annen og bry seg om den personen just like that, man trenger tid til å komme over et brudd selv om man selv har gått fra forholdet.

Er dere sammen ennå? Hvordan er forholder til eksen nå da?

Gjest Gjest_Fløte_*
Skrevet

Jeg har ikke sakt jeg søker råd med tanke på å stjele han fra kjæresten han er sammen med. Men jeg skriver at jeg ble litt satt ut av hele situasjonen, og mer hva skjer nå? om noen har vært i lignende situasjoner osv.. Tenker da på om det kan være noe i det han sier, eller om kanskje mange menn prater mye tull når de har drukket- vet mange menn gjør det ;) hehe!

Selv føler jeg sjelden en sånn kjemi, og når jeg gjør det så setter det seg i meg. Kjenner at han har vært i tankene mine etter festen.. Blitt litt satt ut av det og synes det er fortvilende å like en jeg ikke har lov til å like.

Så synes jeg det er bra at folk med ulik erfaring skriver inn, som Pjusket skriver, så har hun opplevd noe lignende og at det faktisk ble de to. Men jeg vet jo at det sikkert er sjeldent, men jeg ønsker å høre alles erfaringer. :)

Skrevet
Er dere sammen ennå? Hvordan er forholder til eksen nå da?

Ja vi er sammen enda. Eksen og han klarer å prate sivilisert sammen og omgås når det er nødvendig, ellers har de ingen kontakt (forståelig nok).

Skrevet (endret)

Trådstarter sier hun er i mot utroskap og ikke vil ha noe med han å gjøre på den måten så lenge han er i forhold.

Hun sier hun kjente en spesiell kjemi med han, at hun ble satt ut av det!

Til ts:

Jeg synes du skal skygge banen helt til han evt. gjør noe. Kameraten sa jo også det at du måtte gi det tid dersom du virkelig liker han.

Endret av Furstina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...