Gå til innhold

hvor finner jeg skatteetatens kontor i kristiansand?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hei_*
Skrevet

hei som dere leser så lurer jeg på hvor den er nå? har den flyttet? jeg skal spør om skatte kort å lurte også på om noen av dere vet hva jeg skal si til dem? er 1 gang jeg skal spør om skattekort,,, noe spesiell informasjon jeg skal gi dem? må jeg f.eks nevne at jeg har bolig? og lån på 680 000 tusen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hett tips: Søk på google. Da finner du selvfølgelig adressen.

Skrevet
hei som dere leser så lurer jeg på hvor den er nå? har den flyttet? jeg skal spør om skatte kort å lurte også på om noen av dere vet hva jeg skal si til dem? er 1 gang jeg skal spør om skattekort,,, noe spesiell informasjon jeg skal gi dem? må jeg f.eks nevne at jeg har bolig? og lån på 680 000 tusen?

det ligge nå i resepsjonen på fylkeshuset, gamle sykehuset/rett ved tordenskjolds skole.

du må ha med deg absolutt all informasjon - dvs inntekt, verdi bolig, likningsverdi bolig(står i salgsoppgaven), eventuelle andre inntekter/arv/studielån e.l.

Skrevet
det ligge nå i resepsjonen på fylkeshuset, gamle sykehuset/rett ved tordenskjolds skole.

du må ha med deg absolutt all informasjon - dvs inntekt, verdi bolig, likningsverdi bolig(står i salgsoppgaven), eventuelle andre inntekter/arv/studielån e.l.

får jeg ikke skattekortet vist jeg ikke har med denne informasjonen? vist jeg forteller de hvor mye jeg kommer til å tjene holder ikke det?

Gjest Løve66
Skrevet

Skattekort kan du bestille på nettet - du trenger ikke møte opp på kontoret.

Du må legge inn de opplysningene som er relevante i f.t. beregning av skatt. Bl.a. gjeld som du nevner ja, men du ser hva du trenger å legge inn når du åpner skjemaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...