Gå til innhold

norske talent

Gjest Gjest_elvira_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_elvira_*
Skrevet

halloen

JEg måtte bare få ut litt irritasjon. Jeg syns han er så lite dyktig i jobben som dommer........han er uselvstendig samtidig som han prøver å vere beslutningsdyktig...Syns det er lite hold i kritikken han kommer med,og at han som oftest jatter med og ser på Jan Fredrik fordi han nok vet at han er dyktig som dommer i dette programmet..........hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke enig. Jeg synes han er avslappet og fin, men han er jo betydelig mindre skarp i kantene enn Jan Fredrik og Mia.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes Thomas balanserer bra. Han vet at Jan Fredrik er på hjemmebane, mens han selv er mer på bortebane. Likevel sier han i fra etter egne vurderinger. Thomas liker mer å se an. Jan Fredrik er raskere på knappen.

Det er helt ok at Thomas liker å ta det mer rolig og se an. Det ville bli kjedelig om alle var like hissige og raske som Jan Fredrik. Thomas sier jop av og til at han mener en person bør gå videre eller ikke, der han ikke er enig med Jan Fredrik.

Thomas sier i fra på sin måte.

Skrevet

Synes han gjør en bra jobb.

Skrevet

Syns han er flink jeg.

Liker alle tre dommerne, de er ulike, men kommer alltid fram til gode besluttninger sammen. :) Mia virker så koslig !!

Skrevet

Personlig har jeg større problemer med Pia Lycke.

Skrevet

Syns Mia er elendig som dommer jeg. Fordi hun kommer ikke med konstruktive tilbakemeldinger, og ser ut som hun ikke alltid vet hva hun skal svare. Karlsen er bra. Gjertsen er halvbra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...