Gjest TS Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg holder på å bli gal av kjøkkenet vårt Det lukter så vondt. Har sjekket vannlåsen, men den så fin ut. Har vasket over alt. Men hva kan det være for noe? Det virker som om lukten kommer fra under vasken et sted. Lukten har mer eller mindre vært her siden vi flyttet inn. Jeg pleier å helle plumbo i vasken når det blir for ille, og da syntes jeg det har blitt bedre i noen uker. Har ikke sjekket vannlåsen før nå, og hadde forventet at det skulle være masse der. men den var helt fin. Er det noen som har noen ideer?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg holder på å bli gal av kjøkkenet vårt Det lukter så vondt. Har sjekket vannlåsen, men den så fin ut. Har vasket over alt. Men hva kan det være for noe? Det virker som om lukten kommer fra under vasken et sted. Lukten har mer eller mindre vært her siden vi flyttet inn. Jeg pleier å helle plumbo i vasken når det blir for ille, og da syntes jeg det har blitt bedre i noen uker. Har ikke sjekket vannlåsen før nå, og hadde forventet at det skulle være masse der. men den var helt fin. Er det noen som har noen ideer? lukter det litt søtaktig på en måte? da kan det være en død mus...
Gjest TS Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Tja, lukter kanskje litt søtaktig. Men det er nok ikke mus, for vi bor i 8 etg og det er betongvegger Men takk for forslag
Veslejenta Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Har du et sluk under vasken? Eventuelt at det er dekket til men ikke tetta skikkelig? Vi hadde sluk hvor avløpsrøret gikk ned tidligere. Fra dette sluket kunne det lukte ganske vondt, særlig hvis vi hadde vært på ferie en uke eller to. Når vi pussa opp kjøkkenet, så tetta rørleggeren øvre del av dette sluket med byggskum pluss noe mere, og vi har ikke vært plaga med lukt siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå