Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og en venninde skal se en film ikveld, men vet ikke hvilken. ikke action eller splatter eller noe.. gjerne chick flick, men på bridget jones nivået, ikke 14 nivået
rox Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og en venninde skal se en film ikveld, men vet ikke hvilken. ikke action eller splatter eller noe.. gjerne chick flick, men på bridget jones nivået, ikke 14 nivået Undertegner denne!
annamaria8 Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Selv synes jeg at Bridget Jones også er på fjortisnivået, men skal likevel prøve å komme med et tips. Det er A room with a view som ligger ute på nrk.no nett-TV (det er dette vi betaler lisenes for!). Den så jeg torsdagskvelden sammen med kjæresten, men er like mye en jentefilm som en kjærestefilm.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og en venninde skal se en film ikveld, men vet ikke hvilken. ikke action eller splatter eller noe.. gjerne chick flick, men på bridget jones nivået, ikke 14 nivået Ta dere en tur på kino og se Milk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå