nynne Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Har dere noen gode tips til hårskum i sprayform som gir bra med volum? Helst uten at det tynger og blir fort fett.. Håret mitt er veldig glatt og fint (altså hårstråene er fine) så blir fort liggende flatt. Har halvlangt hår. Ønsker å prøve sprayskum da jeg tror det er lettere å få det helt med rota. Ellers blir håret bare veldig tungt med skum synes jeg.. Trenger også tips til hårspray evt andre stylingsprodukter som gir bra med hold uten at jeg må vaske håret hver dag..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 ingen? Hei. Jeg har også problemer med at håret lett blir flatt.. Men,- fikk tips om å prøve saltvannspulveret "Osis, Dust It" og er kjempefornøyd. Bare rufser litt i håret innimellom, så holder det seg "fluffy"
nynne Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 takk for tips! Men bruker du ikke noe i håret før det er tørt/fønes tørt?? Denne dust it er vel styling man bruker etter føning? som alternativ til voks liksom?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 takk for tips! Men bruker du ikke noe i håret før det er tørt/fønes tørt?? Denne dust it er vel styling man bruker etter føning? som alternativ til voks liksom? Jeg bruker ingenting annet Bortsett fra noen ganger jeg bruker litt spray i etter dust it-en for å få ned noen av babyhårene..
nynne Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 har du det i før du føner da? Mitt hår er serisøt flatt, og klarer ikke forme det til uten at det fønes nemlig...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 har du det i før du føner da? Mitt hår er serisøt flatt, og klarer ikke forme det til uten at det fønes nemlig... Nei, man skal ha det i når håret er tørt. Anbefaler deg å gå innom en frisør å høre jeg..
Gjest Deception Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Jeg anbefaler Paul Mitchell Volumizing Spray. Den sprayes i vått hår før føning, og gjør håret mer medgjørlig og mindre glatt og mykt, og det blir lettere å forme slik du vil.
nynne Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2009 Jeg anbefaler Paul Mitchell Volumizing Spray. Den sprayes i vått hår før føning, og gjør håret mer medgjørlig og mindre glatt og mykt, og det blir lettere å forme slik du vil. takk, akkurat noe sånt er jeg ute etter. Jeg er helt nødt til å ha i noe før førning altså, å putte i noe etetrpå er liten vits og gjør håret bare ekkelt. Hvor får jeg tak i denen sprayen da? Frisør ja, jeg har fått så mange rare tips der atte...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Jeg sverger til gode gamle L'Oreal Studio Line hairmousse. Fåes på de fleste dagligvareforretninger Nå har jeg veldig tykt hår, men det er ihvertfall megahold i dette skummet
nynne Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2009 Jeg klarer ikke helt den lukta av stylingproduktene fra dagligvare.. mulig jeg er bortskjemt, men føler jeg bare smører håret inn med billig skvip.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #12 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er kjempefornøyd med Big Sexy Hair sin mousse-spray!! :D Jeg har tynt, tynt hår og tynne, tynne hårstrå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå