Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt høy forbrenning og har derfor ikke hatt noe slankebehov. Nå etter at min sønn ble født for snart 7mnd siden, har jeg imidlertid 3-4kg for masse i følge min idealvekt. Nå er ikke selve vekten et stort problem, men jeg vil gjerne stramme opp litt. Går jeg ned i vekt er det jo bare en bonus=)

Så er det noen som har forslag til hva som er lurt å spise i løpet av en dag (ønsker ikke å telle kalorier), og hvilke treningsøvelser som er best for å trene lår og mage?

Jeg er 164cm og veier 64kg om det har noe å si. Vil ned på 60kg. (Startvekt før graviditet var 59kg)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Hvis du fremdeles ammer, og hvis kostholdet ditt er sånn noenlunde ok, ville jeg sett det an litt. Det kan godt være at ammingen vil gi deg vektnedgang. Jeg kjenner flere som var ganske store de første månedene etter at barnet var født (pga vektoppgang i svangerskapet), men som var tilbake på matchvekt sånn circa et år etter fødselen, uten å ha gjort noe som helst for det. :)

Skrevet
Hvis du fremdeles ammer, og hvis kostholdet ditt er sånn noenlunde ok, ville jeg sett det an litt. Det kan godt være at ammingen vil gi deg vektnedgang. Jeg kjenner flere som var ganske store de første månedene etter at barnet var født (pga vektoppgang i svangerskapet), men som var tilbake på matchvekt sånn circa et år etter fødselen, uten å ha gjort noe som helst for det. :)

Jeg ammer ikke, og har ikke gjort det siden de første ukene.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Spis mer grønnsaker, og mer proteiner. Det vil trolig mette såpass mye ekstra at du justerer ned matmengdene helt av deg selv (faktisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...