Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hei Er en jente på 17 år, har vært sammen med kjæresten min( like gammel som meg ) i over 2 år til sammen nå. Men jeg har problemer med moren hans. Hun er ikke så veldig snill, ho klager alltid på ting kjæresten min gjør i huset osv. Skjer det et uhell skriker hun og får nesten anfall. Hun bestemmer VELDIG mye over kjæresten min, selv om han er blitt såpass gammel til å bestemme mye selv. Men det som er problemet, er at jeg føler hun syns jeg er veien for henne. Det viser hun ved å nesten aldri la meg sove over hos typen min(fordi han må hjelpe til med noe dagen etter. hvorfor kan liksom ikke jeg være der fordet? mange andre grunner også), og når typen min skal til til legen eller et eller annet etter skolen kan jeg heller ikke være med, for det passer aldri for henne. For mine foreldre hadde dette vært null problem. Må nevnes at moren hans omtrent aldri snakker til meg også, akkurat som om jeg og typen nettopp hadde blitt sammen, men vi har jo vært sammen en god stund nå. Dette syns jeg er veldig trist :/ Kom gjerne med tips om hvordan man takler dette her, for det sårer meg at jeg liksom alltid er i veien! Noen fler som har slike "svigermødre"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå