Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hva synest dere om en jente på 38 tar percing i tunga, når hun er så voksen,

jeg fikk sjokk da hun sa det, satt kaffen i halsen, :fnise:

men arvorlig talt, er jo kjeme fralig også, jeg kjenner også to som nesten ble kvalt av tunga etter å tatt percing,

ungdom skjønner jeg at det lar seg friste, men voksene folk da, hmm

må jo være i veien til stadighet den hehe.

hva synest dere er hun fro gammal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For gammel?

Skjer det noe drastisk med tunga når en passerer en viss alder?

Nei, jeg ville ikke brydd meg. Det er da hennes sak hva hun vil gjøre med kroppen sin.

Gjest gjest  roar
Skrevet

[

ja herregud,

hva tenker voksene folk på når dem gjør sånt??

jeg ville ikke kysst en jente med en percing i munnen

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Ts, roar og hans *kremt*

For det første, så er ikke alle sammen utkledd for at dere skal like dem, eller at dere skal synes at personen er fin eller "kyssbar" ;) Og mennesker er så forskjellige, at å sette kaffen i halsen fordi en dame sier hun har tatt "piercing" (med i), så er det mer overraskende enn at noen har gjort det. Tenk om alle var like?

Skrevet

Kanskje hun ikke har turt før nå, kanskje hun har kvinna seg opp i mange år for å pierce tunga?

La dama skryte litt.

Gjest StockDama
Skrevet

Å gid, den dama er gææærn altså =p

Men helt ærlig, ser ingenting galt i det. Stemoren min hadde passert 40 når hun fikk sin første tatovering. Hun er fortsatt helt normal.

Gjest sophus
Skrevet

Så gøy! Man er aldri for gammel til noe. Om hun vil er opptil henne... ingen andre. Go for it!

Skrevet

det som er som bra med verden i dag at det meste er akseptert uannsett alder og kjønn! før i tiden var man "gærn" om man tatoverte,piercet seg eller skillte seg ut fra andre,nå gjør alle det uannset alder. synes ikke det er noe galt i å pierce seg nårr man er litt oppi åra,den synes jo ikke uannset så hvordan kan det bry andre??

stå på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...