Gå til innhold

På hyttetur med nabofamilien

Anbefalte innlegg

Gjest Bente_38
Skrevet

Siden torsdag har jeg, mannen min og våre tre barn på 14, 10 og 6 år vært på hyttetur sammen med nabofamilien. Vi er på deres hytte, en klassisk trehytte fra 80-tallet. Det er kjempekoselig og alt ting, men hver kveld setter de bleier på guttene sine. Guttene deres er 9 og 13 år, begge friske og normale barn. Men så må de altså bruke bleier om natten. Og det er visst bare når de er på hytten, hjemme bruker de ikke bleier. Og på fredag, da vi var i alpintbakken, tror du ikke 9-åringen fikk ha bleie på seg da også? Høres ikke dette litt rart ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest hopeful
Skrevet

Det høres VELDIG rart ut spør du meg.....

Skrevet
Siden torsdag har jeg, mannen min og våre tre barn på 14, 10 og 6 år vært på hyttetur sammen med nabofamilien. Vi er på deres hytte, en klassisk trehytte fra 80-tallet. Det er kjempekoselig og alt ting, men hver kveld setter de bleier på guttene sine. Guttene deres er 9 og 13 år, begge friske og normale barn. Men så må de altså bruke bleier om natten. Og det er visst bare når de er på hytten, hjemme bruker de ikke bleier. Og på fredag, da vi var i alpintbakken, tror du ikke 9-åringen fikk ha bleie på seg da også? Høres ikke dette litt rart ut?

Hvis det virkelig er slik, så synes jeg det er veldig rart, men jeg vet no' ikke helt.

Det finnes folk som er sengevæter, og det er jo mye bedre med en bleie enn at alt går i senga, og kanskje i gjennom madrassen og ned på gulvet under senga.

Så det er en mulighet for at de kanskje bruker det hjemme også, men at de lyver for å "beskytte" ungene. For det ville jeg selv gjort om jeg var i den sitasjonen, men løgnen hadde vært enda sterkere.

Det mest rare er at de viser det for dere. Har dine unger reagert på det? Har naboungene sagt noe?

Nå sitter jeg ikke her å beskylder noen, eller "baksnakker" (som kanskje kan si) naboen, men sier det sånn det kanskje kan være.

Jeg vil jo nesten tro at det må være en grunn for dette og at det ikke er noe (fant ikke noe ord).

Men hvordan er egentlig foreldrene? Er de helt vanlige oppgående mennesker?

Skrevet

Når vi er på hyttetur i høyfjellet, så lar vi vår 12 år gamle jente sove med bleier om natta. Dette til tross for at det er flere år siden hun sluttet med bleier hjemme, har hun av en eller annen grunn ofte uhell når vi er på hytta.

Gjest Bente_38
Skrevet
Hvis det virkelig er slik, så synes jeg det er veldig rart, men jeg vet no' ikke helt.

Det finnes folk som er sengevæter, og det er jo mye bedre med en bleie enn at alt går i senga, og kanskje i gjennom madrassen og ned på gulvet under senga.

Så det er en mulighet for at de kanskje bruker det hjemme også, men at de lyver for å "beskytte" ungene. For det ville jeg selv gjort om jeg var i den sitasjonen, men løgnen hadde vært enda sterkere.

Det mest rare er at de viser det for dere. Har dine unger reagert på det? Har naboungene sagt noe?

Nå sitter jeg ikke her å beskylder noen, eller "baksnakker" (som kanskje kan si) naboen, men sier det sånn det kanskje kan være.

Jeg vil jo nesten tro at det må være en grunn for dette og at det ikke er noe (fant ikke noe ord).

Men hvordan er egentlig foreldrene? Er de helt vanlige oppgående mennesker?

Hei!

Foreldrene er helt normale og oppegående mennesker, moren er lærer og faren jobbber som advokat. Ungene våre synest jo at det er litt rart da, men sier liksom heller ikke noe til de to guttene angående bleiene.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg er gutt på 22 år som bruker bleie døgnet rundt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gutt på 22 år som bruker bleie døgnet rundt

Fordi du tenner på det seksuelt da, tenker jeg.

Anonym poster: 4ff4d4224abd56b75fa0a47769aeab8a

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Fordi du tenner på det seksuelt da, tenker jeg.

Anonym poster: 4ff4d4224abd56b75fa0a47769aeab8a

Det er nok det hele denne tråden handler om - også TS sitt innlegg - seksuell tenning på bleier. Folk tenner på så mye rart.

Gjest Blåskjell
Skrevet

Jeg var sengevæter til jeg var 12-13 år. Hjemme gikk det somoftest greit, men når jeg sov borte, på hytta osv var det ofte uhell. Jeg sov aldri hos venner, men hos besteforeldre og annen familie som visste om problemet. På hytta ble det alltid ekstra trøblete pga manglende vaskemuligheter.

Hos meg stoppet det da jeg kom i puberteten, så legen konkluderte med at det var hormonelt, men jeg husker jeg var på flere undersøkelser på sykehuset for å utelukke at det var noe galt med nyrer/urinveier osv... Kanskje guttene sliter med noe sånt...?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

det er sikkert fordi de tisser på seg. Er lettere å vaske opp i sånt hjemme enn å styre med det på en hytte,

Skrevet

Sikkert fordi de har et sengevætings problem. Uansett så har dere absolut ingenting med det å gjøre. Det er folks privatliv

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...