Gå til innhold

Vil forby bunad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det vil jeg. Jeg mener at bunad bør bli forbudt.

Det er stygt, det er gammeldags og ikke minst, svært usexy.

Bunaden bør bli byttet ut med stringbikini med knøttliten BH.

Det er en skam at jenter ikke kan kle seg sexy, spesielt når de er i diverse selskaper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor fornøyd bestemoren min hadde blitt om jeg dukket opp i dåp eller konfirmasjon i string og bh :gjeiper:

Skrevet
Jeg vet ikke helt hvor fornøyd bestemoren min hadde blitt om jeg dukket opp i dåp eller konfirmasjon i string og bh :gjeiper:

Hadde det vært mitt barnebarn så hadde jeg blitt jublende glad.

Skrevet (endret)
:filer: Endret av Saeria
Skrevet (endret)

Det er en skam at jenter ikke kan kle seg sexy, spesielt når de er i diverse selskaper.

Hmmm ... :klø:

Noe slikt? Jaja, hver sin smak.

Endret av Wind
Skrevet

Aah, du lurer på om jeg mener menn også? Nei, så klart ikke. Menn skal gå som de vil. Menn trenger ikke være sexy eller pene. De trenger bare å være menn.

Skrevet
Aah, du lurer på om jeg mener menn også? Nei, så klart ikke. Menn skal gå som de vil. Menn trenger ikke være sexy eller pene. De trenger bare å være menn.

Åja, men det er jo urettferdig, da.

Skrevet
Åja, men det er jo urettferdig, da.

Næ-hæi, det er det ikke. Damer er pene skapninger som bør vise mest hud og helst gå naken, eller de skal. Menn er, vel, mindre pene og usexy og kan gå som de vil.

Jeg skal ikke være sammen med en mann uansett.

Vakk'e no'n som klaga i middelalderen. Eller jo, sikkert noen noen da, men de fleste godtok det.

Nå er vi i 2009, klær for damer bør da være sexy. Damer burde også få lov til å gå naken uansett hvor de vil.

Hva har damer å skjule? Puppene blir jo aldri skult ordentlig uansett, og tissen er jo ikke akkurat lett å se. Bare en strek om de står med beina noe samlett.

Er jo bare et hull. Har hull i ansiktet også, rett under nesen er det et stort hull, med lepper til og med. Ingen klager på det.

Skrevet

men..hva om jentene ikke er deilige da(eller like stygge som gutter)?????

da har du et problem ser du vel;o

hehe, lille troll

Skrevet

Jeg vet ikke hvor fornøyd jeg hadde blitt om bestemoren min dukket opp i dåp i string og BH...

Skrevet

Det er faktisk folk som mener dette seriøst. En X av meg, synes at jenter burde konfirmeres i miniskjørt og nettingstrømper. Helt seriøst. (går utifra at han mente de skulle ha noe på overkroppen også, selv om han ikke nevnte det)

Skrevet (endret)

:Gjesp:

Endret av The Kitten
Skrevet
:Gjesp:

Du er trøtt? Gå å legg deg. Jeg kan synge litt for deg så du sovner.

Bare ikke snork. Jeg kommer i senga om to timer, så vær uthvilt til da.

Skrevet

Joda. Du kan ikke mene dette seriøst? Jeg tror de færreste blir tvingt til å gå i bunad. Om du ikke liker det, gå i string og bh eller hva du måtte mene er penere og la de som faktisk liker å gå i bunad få gjøre det en gang i blandt.

Skrevet
Joda. Du kan ikke mene dette seriøst? Jeg tror de færreste blir tvingt til å gå i bunad. Om du ikke liker det, gå i string og bh eller hva du måtte mene er penere og la de som faktisk liker å gå i bunad få gjøre det en gang i blandt.

Kan jo godt hende noen blir tvunget til å gå med bunad, da... Blant annet.

Gjest Gjest
Skrevet

Tuller du? Selv de styggeste av stygge blir sexy i bunad!

Skrevet
Du er trøtt? Gå å legg deg. Jeg kan synge litt for deg så du sovner.

Bare ikke snork. Jeg kommer i senga om to timer, så vær uthvilt til da.

Du kjeder meg, og det tror jeg du hadde gjort i sengen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...