Gå til innhold

Erfaringer med Sukkerfest?

Gjest Jez

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg på Sukkerfesten som skal være i slutten av mars. Har ikke prøvd det før, og er vel litt skeptisk. Men synes jo det er en stor sjanse til å møte mange (1000 gjester) i samme situasjon. Er det noen som har erfaringer med Sukkerfest - positive eller negative?

Og hva skjer med disse matchkortbildene? Er alle veldig opptatt av de personene som er på dem? Håper det er veldig små bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har meldt meg på Sukkerfesten som skal være i slutten av mars. Har ikke prøvd det før, og er vel litt skeptisk. Men synes jo det er en stor sjanse til å møte mange (1000 gjester) i samme situasjon. Er det noen som har erfaringer med Sukkerfest - positive eller negative?

Og hva skjer med disse matchkortbildene? Er alle veldig opptatt av de personene som er på dem? Håper det er veldig små bilder...

Hva mener du? Så du får plass på et kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært innom en sånn fest en gang, en venninne klarte å prate oss to inn uten å være invitert... Det var mange normale mennesker der, men helt klart også mange av dem som sikkert aldri går på byen. Noen gikk rundt med konstant "på utkikk-blikk". Jeg vil si at 80-90 % av mennene der var helt uattraktive for meg, de få som var noe som helst å se på visste det godt og oppførte seg ganske arrogant. Det var en litt rar stemning, fordi alle som var der var litt nervøse og følte seg sikkert litt på utstilling, og desperasjonen lå i lufta. Men det kan jo være gøy å prøve, da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...