Gjest Madeleine Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hei Synes dere det er greit at kjæresten har beholdt kjærlighetsbrev og bilder fra tidligere kjærester? Også dagbok han har skrevet mens han har vært sammen med tidligere kjærester?
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ja, det er jo en del av livet hans, veien han gikk for å bli det mennesket han er nå. Jeg synes at sånt er ganske viktig å beholde. Om det er like greit at bildene henger på veggene eller noe, er en annen sak, sånt kan gjerne pakkes ned til en boks eller noe. Men er det feriebilder eller lignende der de har vært sammen, er det like greit at de står i album også, jeg synes det er helt greit. Har han fått en klokke i gave, synes jeg at det er helt greit å fortsette å bruke den. Jeg kan ikke forestille meg at jeg skulle tvinge en kjæreste til å kaste en dagbok han har skrevet bare fordi han var sammen med ei annen før! Endret 28. februar 2009 av mrs_bond
Aurora M. Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Nå er jeg singel for tiden, men med ekser: Ja, selvfølgelig. Det er jo minner fra mennesker som har vært i livet hans. Har beholdt både kjærlighetsbrev og selvfølgelig bilder selv jeg. Skal ha noe å kose meg med når jeg blir gammal og sitter på aldershjemmet.
ToveM Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har da masse bilder og ikke minst brev fra gamle ungdomskjærester. Det er riktig moro å ta frem av og til. Selv om jeg nå snart har vært gift 24 år.
Gjest hopeful Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Ja helt klart! Men har ikke bilder på veggen av eksene mine liksom.. Men har en eske på loftet med gamle dagbøker, bilder, brev og et gammelt smykke som jeg kan titte på når jeg blir gammel;) (Eller før hvis jeg skulle ønske det) Beholder tingene fordi de er en del av minnene mine fra ungdomstiden:) Ikke at jeg er så gammel nå heller da...
Ms.Blaise Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Så absolutt! Det har jo jeg også, og sånn skal det være. (Nesten) Alle har en fortid som en annens kjæreste. Må være lov å spare på minner. Men ikke nakenbilder da!
Bambimor Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har kastet alt etter ekser, men meg om det. Krever ikke at mannen min skal kaste ting han har fra tidligere forhold. Og han har bilder i album, det burde være hans sak. En annen ting hadde det vært om dette var intime bilder, men det er kanskje ikke det som er problemet?
Gjest missLady Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Så lenge jeg slipper å se det, er det helt greit at typen beholder det..
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Så lenge ting\ bilder ets ikke står fremme\ på veggen ets. er det helt greit. Jeg har ting fra fortiden og mannen min har det samme fra sin. Er jo en del av fortiden vår. Hva som hente før vi traff hverandre trenger jo ikke å bli "slettet" etter at vi ble sammen og stiftet familie. Det meste er pakket i eske og lagt på loftet. Mulig det finnes noen gamle bilder av eks`n i en av de gamle albumene.. ( he he. hadde nakenbilde av eksforloveden, akkurat de bildene ble selvfølgelig kastet, både av hensyn til mann og ikke minst at barna våre ikke skulle se de ) Har vært gift i 20 år. Og fortid er noe alle har. Nytter jo ikke være sjalu på noe som var før "min tid" for å si det slik.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Selvfølgelig er det greit. Alle har en fortid, og den kan ikke viskes ut selv om man kaster alt som minner om det. Jeg har beholdt ting som betyr noe for meg etter tidligere forhold. Det betyr da ikke noe annet enn at jeg har levd et liv før jeg traff kjæresten min. Tar det ikke akkurat fram og mimrer om gamle dager, eller har det på utstilling, men vil ikke kvitte meg med det.
Anglofil Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Nei, men så er ikke han interessert i å beholde det heller (det før jeg sa noe om det), og det er like greit. Mvh Yvonne
Caramela Skrevet 1. mars 2009 #14 Skrevet 1. mars 2009 Klart det er greit. Men trenger ikke vise det til meg
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 synes det er helt greit. Jeg har også spart på alt fra tidligere forhold. Men jeg har ikke sånt framme. Sånne gamle minner ligger i skoesker på loftet eller i et skap. Veldig merklig om man skulle ha sånt liggende fremme
Rexina Skrevet 1. mars 2009 #16 Skrevet 1. mars 2009 Ja, det er helt ok. Har selv en X-box for å si det slik, men den er godt gjemt bort til jeg blir gammel og dement:) Da er det sikkert hyggelig å ta den fram og le!
CeeCee Skrevet 1. mars 2009 #17 Skrevet 1. mars 2009 Ja.... Ser ikke problemet sålenge det ikke er eksplisitte bilder og at det ligger oppi dagen...
Monarabb Skrevet 1. mars 2009 #18 Skrevet 1. mars 2009 Helt greit for meg! Har selv en eske med dagbøker, bilder og kjærlighetsbrev. Er over 3 år siden det ble slutt, men koser meg ennå når jeg finner igjen esken. Kjæresten min har ingenting i mot det, tror jeg! hehe.. Det er jo en del av mitt tidligere liv.
Jade Skrevet 1. mars 2009 #19 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Har en eske stående med brev og dagbøker (står egentlig ikke noe interessant der (lettere paranoid, pga nyskjerrig lillebror)). Har ikke planer om å lese det på ny og dag. Har det bare fremdeles pga at jeg ikke har noe mulighet for å makulere det. Bildene forblir i albumene. Har ikke planer om å rive ut deler av livet mitt derfra. Er bare helt "normale" bilder uansett. Har absolutt ingen følelser for disse x-ene. Men føler det slik at hvis jeg "sletter" tiden jeg hadde med x-ene, så sletter jeg også en del av meg selv. Endret 1. mars 2009 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #20 Skrevet 1. mars 2009 Jeg tror jeg må være litt sær... Jeg har selv valgt å henge på veggen en sangtekst samboeren min fikk av ei han var sammen med før. Sangen er en fin kjærlighetssang som passer fint for meg og min kjære, og jeg føler ikke sjalusi overfor kvinnen som laget dette "bildet" (det er fint satt sammen på pent papir og ramme). Tvert imot er jeg takknemlig overfor henne, fordi hun var en god støttespiller og en viktig person for min kjære den gang han møtte henne. Uten hennes "mellomspill" kan det hende han ikke hadde vært klar for kjærligheten da han møtte meg. Så jeg ser med glede på sangteksten hver dag og tenker at hun hjalp han over en tung kneik i livet, og i dag er det jeg som er så heldig å få nyte frukten av forarbeidet hun gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå