Gå til innhold

Kvinnelig lege med kort hår, ville du gått dit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal til legen, du vet at det er en kvinne. Legen kommer og har kort hår...! Hva gjør du? Snudd og gått, eller ikke brydd deg en mm om hvordan håret til legen er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inspirert av tråden om mannlige leger med langt hår eller?

Jeg ser igrunnen på dette som et tullespørsmål.

Skrevet

Ditt svar er et tullsvar. Så det så.

Nei, jeg ville ikke gått ditt. Jenter skal ha langt hår. Jenter med kort her er ikke jenter, men mannemonstre. Vet aldri hva de kan finne på. Kanskje jeg blir voldtatt?

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gått ditt. Jenter skal ha langt hår. Jenter med kort her er ikke jenter, men mannemonstre. Vet aldri hva de kan finne på. Kanskje jeg blir voldtatt?

LOL

Skrevet

Det er et spørsmål som er inspirert av den andre tråden. Hvorfor skulle det være et tullespørsmål? Er det forskjell på kvinnelige leger med kort hår og mannlige leger med langt hår?

Skrevet
LOL

Tusen takk.

Det er et spørsmål som er inspirert av den andre tråden. Hvorfor skulle det være et tullespørsmål? Er det forskjell på kvinnelige leger med kort hår og mannlige leger med langt hår?

Klart det er. Kvinner har stort sett pupper, en vagina og det der. Menn har stort sett penis, noe sterkere, bedre til å kjøre bil og alt sånt.

Skrevet
Tusen takk.

Klart det er. Kvinner har stort sett pupper, en vagina og det der. Menn har stort sett penis, noe sterkere, bedre til å kjøre bil og alt sånt.

Jadda. Fint at du koser deg med å trolle rundt her da!

Skrevet

Helt ærlig folkens; er det slik at kvinnelige leger KUN skal ha langt hår, mens mannlige leger KUN skal ha kort hår?

Og har hårlengden noe å si for hvor god en lege er?

Skrevet

Jadda. Fint at du koser deg med å trolle rundt her da!

Den var fra meg. Jeg forsvarte deg. :)

Skrevet

Nei, nei og nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Om noen år er jeg ferdigutdannet lege, da med kort hår som jeg trives best med.

Men her hvor jeg studerer har faktisk en av guttene (med langt hår) fått høre at "ingen gutt med langt år har noen gang komt seg gjennom denne skolen!" .

Jeg er riktignok uenig, men kan forstå at det ligger noe i helhetsinntrykket for å ta en lege seriøst;

Ha velstelt hår

være nydusjet, ha rene klær, ikke spagettistropper på topper, rene negler, ha klær uten hull i, ol.

kanskje det er gammeldags, men kjenn litt etter: Har det noe å si for hvordan du har tillit til legen din om vedkommende feks røyker?

Gjest Gjest
Skrevet
Du skal til legen, du vet at det er en kvinne. Legen kommer og har kort hår...! Hva gjør du? Snudd og gått, eller ikke brydd deg en mm om hvordan håret til legen er?

Så klart jeg ville snudd tvert, og deretter byttet fastlege. Det får da være grenser for likestilling!

Kona bak kjøkkenbenken NÅ!

Skrevet

Jeg bryr meg veldig lite om hårfrisyren til legen, samme om det er mann eller dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...