Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Noen som vil dele sine erfaringer med Agape i Trondheim?...jeg sitter her å lurer på hva jeg egentlig føler om behandlingen jeg fikk.........
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Noen som vil dele sine erfaringer med Agape i Trondheim?...jeg sitter her å lurer på hva jeg egentlig føler om behandlingen jeg fikk......... hmmm, høres ut som meg etter time hos frøken frue. takktakktusentak til de som oppfant ebay!
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg fikk drittdårlig behandling hos Agape, så dårlig at jeg skrev klage. Jeg fikk myyyye bedre behandling hos Frøken Frue. Så jeg kjøpte drømmekjolen hos de. Vil du fortelle eller? Endret 28. februar 2009 av Maye
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg fikk drittdårlig behandling hos Agape, så dårlig at jeg skrev klage. Jeg fikk myyyye bedre behandling hos Frøken Frue. Så jeg kjøpte drømmekjolen hos de. Vil du fortelle eller? Vel, jeg er litt usikker på om jeg er dårlig behandlet eller bare hårsår... De var trivelige og smilende da vi kom, men da de oppdaget at jeg skulle ha kjole (og ikke min slanke venninne), sa de noe slikt som "jaja, vi har heldigvis kjoler opp i størrelse 50", eller noe sånt. Da hun skulle hjelpe meg med påkledningen, sukket hun, og jeg fikk følelsen av at vekten min var et stort problem som de aller nådigst kunne forsøke å overse.... Min venninde oppfattet ikke situasjonen som dårlig behandling, og det er mulig jeg er litt hårsår når det kommer til vekta (20+ kilo for mye), men når det kommer til bryllupskjoler, vil jeg gjerne føle meg fin.. Det verste var at jeg fant en kjole der jeg likte, men har så lite lyst til å legge igjen mine 15.000,- der...og ikke frister det med flere kjoleprøvinger andre steder heller. Siden du skriver "dritdårlig behandling", antar jeg at det var mye verre enn min lille ubehagelige følelse...
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 glemte å skrive ts på den over. valgte å være utlogget på denne, og glemte helt navn...
Gjest agapebrud Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Jeg hadde motsatt inntrykk av salongen! Synes de var meget trivelige Tok ting på sparket, satte av god tid til hver kunde. Ordnet stemning, tok godt vare på de som var med meg, inviterer til sånn veiledningsgreie med frisør/florist, og gir bryllupsgave etter kjøp. De virket oppriktig interessert i at jeg som kunde skulle ha en god kjøpsopplevelse, og jeg gikk ut av butikken med en nydelig kjole! Det kan jo hende at hun/de bare forsøkte å berolige deg med det utsagnet om kjolestørrelsene?...kanskje de opplever at mange ikke finner sin størrelse ellers? Uansett synes jeg du skal forsøke en annen brudesalong, f.eks. Eva Brud på Heimdal? Lykke til!
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg. Kan du ikke sende meg en PM, så kan jeg sende deg brevet jeg sendte til Kathrine Sørland, så får du se min opplevesle av det hele. . .. . Jeg gråt da jeg hadde gått ned trappa jeg. Mamma og forloveren min som var med, var veldig enig i min opplevelse. De følte det også sånn. Hun smiler og virker så servicevennlig. men det slutter der. Legger til at jeg var der en gang til etter klagen, fordi dama ringte å ville ordne opp. da kunne hun fortelle at alt vektprat hun hadde hatt med meg, var bare for å bagatellisere hele greia. DA følte jeg meg fin du. Endret 28. februar 2009 av Maye
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Ordnet stemning, tok godt vare på de som var med meg, inviterer til sånn veiledningsgreie med frisør/florist, og gir bryllupsgave etter kjøp. Bitteliten avsporing: er det vanlig å få bryllupsgave fra kjolesalongen? Det har jeg aldri hørt om før. Høres veldi orntli ut med veiledning og gave
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Jeg hadde motsatt inntrykk av salongen! Synes de var meget trivelige Tok ting på sparket, satte av god tid til hver kunde. Ordnet stemning, tok godt vare på de som var med meg, inviterer til sånn veiledningsgreie med frisør/florist, og gir bryllupsgave etter kjøp. De virket oppriktig interessert i at jeg som kunde skulle ha en god kjøpsopplevelse, og jeg gikk ut av butikken med en nydelig kjole! Det kan jo hende at hun/de bare forsøkte å berolige deg med det utsagnet om kjolestørrelsene?...kanskje de opplever at mange ikke finner sin størrelse ellers? Uansett synes jeg du skal forsøke en annen brudesalong, f.eks. Eva Brud på Heimdal? Lykke til! Jeg prøvde en kjole på agape som passet meg jeg, men den var sånn som jeg sa jeg ikke vill ha. Foruten den hadde de ikke en eneste kjole som passet meg. men hun var veeeldig opptatt av å fortelle om at de hadde kjoler oppt il str 62, jeg sa jeg ikke brydde meg så mye om de i str 62, men ville prøve i str 48. Dette hadde de ikke. INGEN kjoler.?! Så var det en jeg syntes var fin der, og den mente de at jeg skulle bestille uten å prøve, for det kunne hun se med sitt trente øyet at passet. Men jeg legger ikke igjen 10 000.- på en kjole jeg ikke fikk prøvd. Da var det mye overtalelse om at jeg ikke kom til å finne kjole noen annen plass heller. det var bare de som hadde så store kjoler. Andre salonger sluttet i størrelse 44 de. På frøken frue prøvde jeg sikkert 20 kjoler i min størrelse, og på Evabrud prøvde jeg 7-8 kjoler som passet. Så ikke bry deg om Agape, trådstarter. Gi de andre salongene en sjanse, og du får en mye bedre følelse enn du hadde da du var der.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 uff hørtes ikke bra ut... Jeg har fått kjempe bra service på både evabrud ( men de hadde enten for små eller for store kjoler) jeg dro til tessem brud og fikk kjempebra service der. Der fant hun hele 10 kjoler som passet meg perfekt, tilslutt stod jeg med to som jeg ikke klarte å bestemme meg for. Dro innom igjen på en hverdag og fikk snakket med de og ba om ærlig mening, men de var veldig bevisste på at det var mitt valg og at jeg skulle føle meg fin. Endte opp med en kjole jeg er veldig fornøyd med. Veldig god service og veldig deilig at hun med engang ser hva jeg passer til og prøver å få meg til å føle meg som en "prinsesse". Ellers var dte bra hos exelente ved solsiden. Men styr unna den på fjordgata! Hørt mye skremmede derfra! Agape i trondheim har venninna mi også ikke hatt så god opplevelse med. Da med at hun var så tynn at det ikke var pent med det eller det... hmmm
Mazilla Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Jeg ville aldri handla hos Agape i Trondheim! Dama der ble sur da jeg ikke ville kjøpe noe, og var veldig opptatt av å få frem hvor bra deres ting var, og hvor mye det hasta for meg å slå til siden de kom til å bli utsolgt på null komma niks. Gikk derfra med en blanding av klump i halsen og sinne, og skal aldri sette mine bein der igjen! Agape i Krsand derimot:
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Ts igjen. På en måte godt å vite at det ikke bare er meg som satt igjen med en klump i halsen etter besøk, samtidig veldig veldig trist! Håper dere andre fant en flott kjole et annet sted. Med en veldig støttende samboer, og respons her inne (takk), har jeg tenkt å bestille time på Eva eller Excelent, eller kanskje jeg slår til med begge..! Jeg var veldig trist, men nå er jeg klar til å legge igjen pengene mine et annet sted Trist situasjon i grunnen, alle parter taper på det, både Agape som har så fine kjoler, og vi som ikke følte oss helt vel under prøvingen. Kan nok tenkes at jeg overreagerer, men det er knyttet mye følelser til bryllupsdagen! Til agapebrud: det kan godt være hun mente det vel (ingen er vel slem med vilje). Jeg fikk i alle fall ingen god (nesten-)kjøpsopplevelse, men glad for at andre slapp å sitte igjen med en slik opplevelse. Takk for svar, dere har gjort en god gjerning og hjulpet litt på selvfølelsen i dag! Det hjelper å lette på trykket innimellom
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Ts igjen. På en måte godt å vite at det ikke bare er meg som satt igjen med en klump i halsen etter besøk, samtidig veldig veldig trist! Håper dere andre fant en flott kjole et annet sted. Med en veldig støttende samboer, og respons her inne (takk), har jeg tenkt å bestille time på Eva eller Excelent, eller kanskje jeg slår til med begge..! Jeg var veldig trist, men nå er jeg klar til å legge igjen pengene mine et annet sted Trist situasjon i grunnen, alle parter taper på det, både Agape som har så fine kjoler, og vi som ikke følte oss helt vel under prøvingen. Kan nok tenkes at jeg overreagerer, men det er knyttet mye følelser til bryllupsdagen! Til agapebrud: det kan godt være hun mente det vel (ingen er vel slem med vilje). Jeg fikk i alle fall ingen god (nesten-)kjøpsopplevelse, men glad for at andre slapp å sitte igjen med en slik opplevelse. Takk for svar, dere har gjort en god gjerning og hjulpet litt på selvfølelsen i dag! Det hjelper å lette på trykket innimellom Godt å høre at du ikke gir opp. Prøv frøken frue også, selv om de får mye pepper fra andre. De har iallefall mange kjoler å velge blant. selv om det føles litt rart å sitte i en stol, mens dama plukker fram den ene kjolen etter den andre.
lilleanda Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Jeg gikk også gråtende ut av Agape Trondheim.... 2 ganger! Mistet alt håp en stund der. Det første hun spurte om var om jeg visste hvilken str jeg brukte, og jeg sa at jeg har prøvd for det meste 44 str, men hadde gått ned et par kilo også. Hun så skeptisk på meg og sa at jeg nok måtte prøve str 46. Også prakka ho på meg den ene kjolen etter den andre som jeg sa at jeg egentlig ikke likte, også måtte jeg stå der i 20 min mens ho putta på meg store tiaraer og smykker og øredobber og slør, for DA ville jeg like den allikevel.... og jeg likte de ikke noe bedre, så ble ho litt snurt da for at jeg ville prøve en annen kjole. Ho hørte liksom aldri på hva jeg egentlig ville ha. Jeg sa jeg ville ha noe enkelt. "De sier de alle, også kjøper de alltid en stor staselig en", sier dama og overtaler meg til å prøve enda en jeg ikke ville. Jeg er litt redd for å såre folk, og kan jo ikke si at kjolene hennes er stygge, tilfelle jeg finner en jeg vil ha, så jeg jattet med. Dette var på salget i september, så jeg måtte jo innom en gang til når 2009 kjolene var kommet, for de har jo masse fint. Men de jeg vil ha hadde de jo ikke i min str.... (utrolig små i str de kjolene synes jeg). Ho prøvde seg på meg også, at jeg bare kunne bestille, for de var jo like i formen uansett.... Og så hadde de 6 mnd leveringstid!! (alle andre har max 4 mnd) Jeg er kjempefornøyd med Tessem! Og EvaBrud Heimdal var også bra (men lite kjoler i riktig str. Allikevel prøvde jeg de som var for store og for små, og de holdt og ordnet så jeg best mulig skulle få riktig inntrykk). Lises Brudesalong på Melhus har nydelige Lily-kjoler. Jeg er fortsatt på leting, bør kanskje sjekke ut Frøken Frue selv om jeg er skeptisk, og Excellent (ser så shabby ut på utsiden). Ellers så er det to veldig fine på Tessem som jeg tenker sterkt på. Lykke til alle sammen! Og ikke bry dere om Agape-dama, ho er veldig spesiell!
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Nesten så jeg skulle sendt ny mail til Agape, med link hit, så får de se at flere har den opplevelsen. De kunne ikke kjenne igjen min beskrivelse. Lurer på hva de som snakker negativt om førken frue har opplevd jeg. (håper jeg ikke kupper tråden nå) Dama kan være litt spesiell,(kan si at hun har peiling på dette osv, men jeg syntes hun lyttet, og forsto hva jeg likte og ikke ) men alltid hyggelig, så ikke nedsettende på meg i det hele tatt og jeg vet fire i min nærmeste vennekrets som har vært å kjøpt kjole der.
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Jeg gikk også gråtende ut av Agape Trondheim.... 2 ganger! Mistet alt håp en stund der. Det første hun spurte om var om jeg visste hvilken str jeg brukte, og jeg sa at jeg har prøvd for det meste 44 str, men hadde gått ned et par kilo også. Hun så skeptisk på meg og sa at jeg nok måtte prøve str 46. Også prakka ho på meg den ene kjolen etter den andre som jeg sa at jeg egentlig ikke likte, også måtte jeg stå der i 20 min mens ho putta på meg store tiaraer og smykker og øredobber og slør, for DA ville jeg like den allikevel.... og jeg likte de ikke noe bedre, så ble ho litt snurt da for at jeg ville prøve en annen kjole. Ho hørte liksom aldri på hva jeg egentlig ville ha. Jeg sa jeg ville ha noe enkelt. "De sier de alle, også kjøper de alltid en stor staselig en", sier dama og overtaler meg til å prøve enda en jeg ikke ville. Jeg er litt redd for å såre folk, og kan jo ikke si at kjolene hennes er stygge, tilfelle jeg finner en jeg vil ha, så jeg jattet med. Dette var på salget i september, så jeg måtte jo innom en gang til når 2009 kjolene var kommet, for de har jo masse fint. Men de jeg vil ha hadde de jo ikke i min str.... (utrolig små i str de kjolene synes jeg). Ho prøvde seg på meg også, at jeg bare kunne bestille, for de var jo like i formen uansett.... Og så hadde de 6 mnd leveringstid!! (alle andre har max 4 mnd) Jeg er kjempefornøyd med Tessem! Og EvaBrud Heimdal var også bra (men lite kjoler i riktig str. Allikevel prøvde jeg de som var for store og for små, og de holdt og ordnet så jeg best mulig skulle få riktig inntrykk). Lises Brudesalong på Melhus har nydelige Lily-kjoler. Jeg er fortsatt på leting, bør kanskje sjekke ut Frøken Frue selv om jeg er skeptisk, og Excellent (ser så shabby ut på utsiden). Ellers så er det to veldig fine på Tessem som jeg tenker sterkt på. Lykke til alle sammen! Og ikke bry dere om Agape-dama, ho er veldig spesiell! Trist å høre at du også hadde en sånn opplevelse. Kunne vært min historie dette. Jeg har lagt ut mitt brev til Agape i dagboka mi jeg, om du vil lese. Der står det om min opplevelse om du vil se. Lykke til i jakten på kjolen.
krillan Skrevet 15. mai 2009 #18 Skrevet 15. mai 2009 Det hørtes ut som en trist opplevelse jeg. Jeg mener man skal føle seg som en prinsesse når en kjøper en så dyr kjole til en av de viktigste dagen i ditt liv som du har ventet på lenge. Jeg var i en salong i ski som heter brud og bli ny og ble behandlet som en prinsesse. I motsetning til andre salonger, ikke lov å ta bilder, omtrent ble kastet ut av salongen før hun skjønte at jeg hadde bestilt time, andre forklarte meg hvilken kjole jeg burde velge, enda jeg like en annen jeg prøvde. Lykke til og håper du finner et sted hvor du blir behandlet positivt og som forstår at dette er viktig for deg....
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #19 Skrevet 18. mai 2009 Jeg må bare skrive inn og si at jeg har handlet på Agape i Trondheim i fjor vår. Skulle ha meg en fin kjole siden jeg skulle i galla bryllup. Ble ekspedert av ei som heter Hilde og av hun som er daglig leder. Jeg fekk fantastisk service av begge to og anbefaler dem på det varmeste!! Jeg bor i Bergen og var i Trondheim på weekend tur og bestemte meg for å bestille time på Agape og finne meg en kjole der. De er veldig service innstilt og har god kunnskap om det de selger. De tok noen måneder før jeg fekk kjolen min siden den ble sydd i min størrelse og den fargen jeg ønsket. Og det er normalt at det kan være opp til 6 måneders vente tid på f.eks brudekjoler. Jeg skal gifte meg i sommer og det tok akkurat 6 måneder fra jeg bestilte kjolen fra Bel Amie her i Bergen til jeg fikk den nå. Og den var vært å vente på
**tiilii** Skrevet 19. mai 2009 #20 Skrevet 19. mai 2009 Jeg og min størrelse 48 var på agape i Trondheim. Jeg hadde ikek bestilt time, for ejg trodde jeg bare skulle "sondere terrenget", men det viste seg å være unødvendig. Fikk likevel hjelp fra en småstressa innehaver, hun var hyggelig, men litt "spesiell". Veldig fokusert på størrelse, hun startet tross alt agape fordi hun var på brudekjole prøving med sin datter i strl 48, som ikke fant noe (jada, det er historien, tror hun fortalte den tre ganger). Alt i alt var jeg veldig fornøyd selv om jeg var litt utilpass pga pratet hennes om service, ivory, hele pakken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå