Gå til innhold

kjedelig vasking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker husvask og sånne oppgaver stort sett, men syns det er veldig kjedelig å tørke støv og å vaske gulv. Heldigvis gjør mannen dette gladelig ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Henge opp, brette sammen og legge på plass klær!! Det er såååå kjedelig!

Vindusvask kommer på en god nr 2!

Samme her!

Skrevet

Støvsuging og gulvvask. Heldigvis har ikke samboeren noe imot sånt, så han tar seg stort sett alltid av det mens jeg vasker badet. :)

Vi støvsuger på jobb, og alle jentene hater å støvsuge, mens guttene mer enn gjerne kaster seg over støvsugeren, så jeg er ikke alene... Det er rart med det. :)

Skrevet

Uten tvil å legge sammen tøy. Og støvsuge, men det er som regel mannens jobb.

Synes egentlig det er litt moro å vaske vinduer hvis jeg først kommer i gang, men jeg gjør jo ikke det så ofte, så regner ikke det med i den hverdagslige vasken. Kansje 2 ganger i året. Men er litt tilltak å sette i gang da, må liksom psyke meg opp et par uker før det skjer.

Jo, vaske dusjen er og kjedelig, mest fordi det er så kronglete.

Skrevet

Det kjedeligste jeg vet er å støvsuge.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke glad i å gjøre husarbeid, så jeg gjør det sjeldent. Samboeren min er heller ikke så glad i det. Vi er ganske flinke til å gå ut med søpla og stable i oppvaskmaskinen og kjøre den og kjøre vaskemaskin og henge opp klær og legge bort klær, for det må vi hvis vi skal ha rene asjetter og glass og klær å ha på oss... Men når det gjelder støvsuging, gulvvask og å vaske ned f.eks. badet er vi ganske sløve, begge to... Ikke så bra når han har astma. :-S

Skrevet

Vaske vinduene. Innsiden går greit, men utsiden er noe herk siden vi har sprosser.

Dessuten bli det aldri bra nok, er alltid noen skjolder :sukk:

Ser det ikke så godt om vinteren, men om sommeren ser jeg det kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...