Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 jeg har nettopp vasket huset, noen jeg synest er koselig etter det er blitt reint, gjør det to ganger i uka, må det når en har to store hunder å en katt, menst jeg vasket så tenkte jeg på hva folk synest er det kjedeligste med husarbeid, jeg synest det kjedeligste er å vaske vinduer å legge sammen tøy. hva er det kjedeligste husarbeide dere gjør hjeme ? ++
Gjest Kavring Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg syns det er veldig kjedelig å vaske gulvene, og pusse vinduer. Og å stryke gardiner. Det tar jo en eeevighet :gjeiper:
Gjest Langsyne Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Sortering og bretting av klær. Jeg hater også å vaske bestikk for hånd
Gjest *Mim* Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg hater å legge sammen og legge på plass klær. Det blir det dessverre en del av med sju personer i huset. Ellers er det meste greit, men å vaske ned tak og vegger er ikke så stas.
Lancelot Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Rundvasking. Blir aldri ferdig, og underveis finner man så mye som man hadde glemt man hadde og blir oppslukt med det, så blir vaskevannet kaldt og man er så sliten at man ikke gidder mer den dagen.
MissStiles Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Vaske vinduer synes jeg er verst. Derfor jeg ikke gjør det så ofte heller.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 har vaskehjelp. hater å vaske
Hedda-78 Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Vaske vinduer er kjedelig på de vinduene jeg har sprosser... På de store vinduene der det ikke er sprosser, er det nesten litt artig å svinge nalen Å pare og brette sokker er kjedeligst. Men har heldigvis kommet på den geniale løsningen å slenge alle de rene klærne til mannen i en haug, så får han brette og legge på plass selv. Han synes også det er greit, og bryr seg ikke om at klærne blir litt skrukkete mens de ligger der. Ellers synes jeg det er kjedelig at jeg aldri rekker å ta hele huset på en gang, har noen kvadratmeter. Så da står halve huset uvasket, og jeg føler jeg aldri blir ferdig å vaske hus...
Gjest hopeful Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Henge opp, brette sammen og legge på plass klær!! Det er såååå kjedelig! Vindusvask kommer på en god nr 2!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Jeg synes at det aller verste er å støvsuge. Jeg bretter med glede sammen tøy, hvis noen andre kan støvsuge.
Gjest gjest- silje Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Skifte sengeklær!!!! Tørke støv!!! Vaske dusjen!!! Disse tre tingene er jeg glad for ikke trengs mer en en gang pr uke.. Resten er blitt en grei vane..
Ms.Blaise Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Vaske vinduer helt klart! Derfor skjer det ike så ofte Ellers LIKER jeg faktisk å vaske, men vinduer er pyton!
angeleyes Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Jeg liker å gjøre litt husarbeid, men skifte sengetøy og lufte dyner er kjedelig. Godt det ikke tar så lang tid å gjøre det.
Gjest gjest alicia Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 jeg liker også å slulle å dulle hjeme, så koselig å se når en er ferdig, men stryke, legge sammen tøy, å legge vekk tøy, er kjedelig, ser ut som det er for det fleste
Gjest Bloodless Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Jeg HATER å ta oppvasken. Det er det verste jeg vet. *ønske seg oppvaskmaskin* Egentlig er alt kjedelig, men det er jo så deilig når alt er rent & pent og man kan slappe av med god samvittighet!
mysan Skrevet 1. mars 2009 #17 Skrevet 1. mars 2009 Legge på plass det sammenbrettede tøyet, tror jeg må være det aller kjedeligste. Ellers hater jeg å rydde og vaske på kjøkkenet, og sånn blir det seende ut også, mellom hvert skippertak. Jeg synes det er koselig når det er rent og ryddig her, men jeg hater prosessen.
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #18 Skrevet 1. mars 2009 Ja resultatet er jo det aller beste:) Slapper mye mer av når det er rent, pent og ryddig rundt meg! Men prosessen kan til tider være forferdelig! Men prøver å unngå skippertak og heller gjøre litt om dagen! Da er det mye lettere å ta fatt på!
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 1. mars 2009 #19 Skrevet 1. mars 2009 Ha ha må le litt. Ser det ikke er bare meg som synes husarbeid er kjempe kjedelig. Jeg føler ikke jeg gjør så mye annet en å vaske klær, brette klær, støvsuge, vaske gulv, tørke støv, vaske bad, baderomsvegger, do, servant, vinduer. åh når man er ferdig med alt dette er det bare å starte helt på nytt igjen. Må le egentlig. Synes alt er like ille. Men det skal sies det at jeg liker at alt er perfekt da... Men har man hus så er det nesten en 50% jobb å holde hjemmet rent hele tiden. ( Å jeg som øsnker meg større hus. hehe) Kanskje det er på tide med å få vaskehjelp.
Gjest Wind Skrevet 1. mars 2009 #20 Skrevet 1. mars 2009 Legge sammen sambo sine gensre/t-skjorter, fordi han vil ha det på butikkmåten, en måte jeg ikke behersker fullt ut, og foretrekker min egen måte. Og så å sette sammen riktig sokkepar. Tar evigheter. Liker ikke å vaske klær generelt, egentlig, fordi det er felles vaskerom 6 etasjer ned, så det blir mye løping i trapper (ingen heis).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå