Susie Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Heo og hopp:) Skrev et innlegg forrige dagen om hvor skuffa jeg var, for mannen ville at jeg skulle på pillen. Men etter å ha snakket litt, viste det seg at han trodde at det var det jeg ville! For jeg har sittet å fundert litt om hvor store sjanser det er for å få jobb om man er gravid.. (er ferdig med skolen i desember..) og hvor mye penger jeg evt, får når jeg skal gå hjemme.. Men jeg tenkte jo bare høyt, og er nå super glad vi skal på bryllupsreise neste uke, og det klaffer med el, så det hadde jo vært fint om det skjedde noe da:) Men vil ikke ha for store forventninger.... har forresten spist de 2 første pillene på brettet... har det noen innvirkning på sjansene denne perioden???
Gjest *nurket* Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Så koselig at dere fant ut av det da :D Sjansen for å få jobb når man er gravid er ganske liten. Du har ikke plikt til å oppfylle evt arbeidsgiver at du er gravid, men jeg syns det er for uærlig å ikke si det. Jeg sliter selv med å få meg jobb om dagen, ansatt ut juli. Skal ut i permisjon i desember. Så det ser ut til å bli dagpenger på meg i den perioden. Vet ikke helt hvordan rettighetene er hvis du blir gravid som student. Men har hørt at Lånekassen utbetaler fødselspenger (hvis du har lån/stipend da), men jeg vet ikke hvor mye det er. For å ha krav på fødselspenger fra trygdekontoret må man ha vært i inntekstgivende arbeid de siste 6 av 10 mnd. Da kan du velge om du vil ha 42 uker 100%, eller 52 uker 80%. Hvis ikke mottar du kun et engangsbeløp på rundt 35000 kr. Vet ikke helt hva slags innvirkning det har på kroppen å slutte når du så vidt har begynt på nytt brett. Du kan jo fullføre brettet for å være på den sikre siden. (Jeg hadde mensen etter fullført brett, og fikk det ikke igjen ) Lykke til med prøvingen. :D :D 12+5
Susie Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2003 Takk for svar:) Jeg har bare droppet det brettet.. jeg har ikke gått på noen prevensjon etter jeg tol ut spiralen i mai, så det er kun de to pillene. Håper det går greit.. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. Ikke så lett gitt
Gjest *nurket* Skrevet 5. juli 2003 #4 Skrevet 5. juli 2003 Siden du ikke har tatt mer enn 2 piller siden du tok ut spiralen, så gjør det helt sikkert ingenting å slutte. Jeg i motsetning gikk på piller i 9 år, så jeg fullførte brettet så kroppen ikke fikk helt sjokk :D :D Lykke til med prøvingen. Bare pass på å sex rundt EL (eggløsning), så klaffer det nok snart skal du se
Gjest Tex Skrevet 5. juli 2003 #6 Skrevet 5. juli 2003 Lykke til med prøvingen !! Heldiggris...............
Gjest Zalomine Skrevet 5. juli 2003 #7 Skrevet 5. juli 2003 Ja, gratulerer som prøver. Jeg er bare litt misunnelig..... Sambo passer fint på at jeg spiser mine piller hver dag (han minner meg på dem ved å si at han ikke har fått vitaminene sine, som han får når jeg tar mine piller) En gang blir det vår tur også. Men, ikke helt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå