Arwen Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Den reklamen hvor søsteren til en kamerat ringer mens hun sitter barnevakt. Hvem er broren til hun som ringer? (utrolig knotete å forklare i dag ) vi kommer ikke på det her. Har sett han et sted.
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Den reklamen hvor søsteren til en kamerat ringer mens hun sitter barnevakt. Hvem er broren til hun som ringer? (utrolig knotete å forklare i dag ) vi kommer ikke på det her. Har sett han et sted. Jeg vet ikke hvem han er, men jeg syns han hun ringer til er veldig kjent. Har sett han et sted før, men kommer ikke på hvor..!
Bloodless Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har også sett broren til hun jenta før, men kommer f*** ikke på det! Irriterende.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Har heller ikke sett han før, tror jeg. Men er jeg den eneste som misliker denne reklamen? Blande inn en unge i en reklame med sånn tekst, som vris på og blir til noe annet? Nå synes jeg riktignok den ville vært umorsom uansett. Misliker hele den serien der, og krymper meg hver gang de kommer. Fatter ikke at folk syns det er morsomt: Di DUMME, DUMME ku! Skal vi tisse litt sammen?? Hva er det med nordmenn og "humor"
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Har heller ikke sett han før, tror jeg. Men er jeg den eneste som misliker denne reklamen? Blande inn en unge i en reklame med sånn tekst, som vris på og blir til noe annet? Nå synes jeg riktignok den ville vært umorsom uansett. Misliker hele den serien der, og krymper meg hver gang de kommer. Fatter ikke at folk syns det er morsomt: Di DUMME, DUMME ku! Skal vi tisse litt sammen?? Hva er det med nordmenn og "humor" Jeg likte reklamen med hunden, fordi jeg synes det var litt komisk da han ba om et kyss og hun kysset inn i røret.. -Men jeg hater de andre net com-reklamene og denne siste er verre enn verst! Hun dama har jo kun ett uttrykk og en måte å kommunisere på og det gjør det enda verre.
Fat Sally Lee Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kan det være Mats Eldøen som spiller blant annet i Max Manus og Fritt Vilt 2? Ligner litt i hverfall, men gutten i reklamen er kanskje noe ung til å kunne være han? Endret 1. mars 2009 av Fat Sally Lee
fuerza Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Tror ikke jeg har sett han før, men han minnet meg om Dean Collins som spiller i en komiserie på TVN http://www.imdb.com/media/rm2566033920/nm1707083
Gummiloppa Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Kan det være Mats Eldøen som spiller blant annet i Max Manus og Fritt Vilt 2? Ligner litt i hverfall, men gutten i reklamen er kanskje noe ung til å kunne være han? Han er det i hvertfall ikke... Hmm, er skikkelig nysgjerrig på hvem det er jeg også
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Som sagt er det Kristoffer Veiersted, det vet jeg med 110% sikkerhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå