Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 jeg har en sambo som jeg har bodd sammen med i over 4 år. Vi traff hverandre på nettet. Nå har han begynnt å treffe damer på nettet som han møter bak min rygg! Jeg skal reise bort neste helg, jeg spør han hva han skal gjøre på så sier han bare at han skal jobbe litt å slappe av. Jeg har hatt litt mistanker en stund, så jah jeg skjekket mobiltelefonen hans. Og der finner jeg en melding fra en jente/dame: har ikke barnevakt før neste helg, passer det at vi treffest da? hans svar: passer fint det, men du vill ikke treffest før det og da? Altså han lyver meg rett opp i fjeset!!! Det er ikke første gang han gjør det, tok han i det for to år siden også, men han sa han skulle slutte og aldri gjøre det igjen. Noe jeg ikke tror han har heller før nå. jeg kjenner at jeg blir helt kvalm. Jeg fatter ikke hvorfor han gjør det når han vet at jeg ikke liker det. Han kan godt ha jente venner for min del, men er det ikke galt når han lyver om det og sniker seg rundt bak ryggen min?? måtte bare få ut litt frustrsjon kjenner jeg blir sint!!
Gjest Illiya Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Han der hadde ikke jeg ofret mer tid på, for å si det sånn. Han er på utkikk, og det kan han heller være uten deg.
Caramela Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Han hadde jeg forlatt. Enkelt og greit. Vil han sjekke opp andre damer på nett, og faktisk også møte dem bak min rygg.. nei da.. Snakk om svik!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 ja... men jeg elsker han så vannvittig mye.. han er omtrendt hele livet mitt.. så det er ikke så lett å bare gå heller!!
Gjest Illiya Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 ja... men jeg elsker han så vannvittig mye.. han er omtrendt hele livet mitt.. så det er ikke så lett å bare gå heller!! Ok, da må du ta praten med han da. Men kan du stole på ham igjen? Du vet jo at han har holdt på sånn før, og nå er ute på ville veier igjen. Hadde mannen min holdt på sånn, så tror jeg forresten elske-følelsene jeg har for ham hadde krympet vesentlig. Vet ikke om jeg kunne elsket en mann som gjorde slike ting bak ryggen min. Det er aldri lett å bare gå, spesielt ikke når en føler så mye for den andre. Men det kan være vondere å bli. Her må du tenke langsiktig
Gjest Hilde K S Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Drit i at han har omvendt livet ditt. Nå er det din egen tur til å omvende livet!
Caramela Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 ja... men jeg elsker han så vannvittig mye.. han er omtrendt hele livet mitt.. så det er ikke så lett å bare gå heller!! Du er tydeligvis ikke hele livet hans.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Var forlovet med en som drev med dette jeg også.han kalte det bare venner og gikk i forsvarsposisjon når jeg tok opp dette med han.. jeg kan si deg en ting:Run,run!så fort du makter. dette kommer han sikkert ikke til og kutte ut,samme hvor mye du er glad i han og prater med han om dette..virker som dette er noe enkelte er avhengige av rett og slett.eller er han rett og slett en drittsekk som har seg både her og der.klarer ikke holde seg til ei dame. når du er så heldig og finner deg en som behandler deg som du fortjener ser du ting ganske så mye klarere på hvordan ting egentlig skal være i ett forhold. han du er sammen med nå kommer sikkert til og behandle neste uheldige dame på samme måte.og neste og neste... kom deg unna jente!du fortjener bedre
Ole27 Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Det er helt vanvittig å lese hvor mye enkelte finner seg i! "Jeg elsker ham så mye!" DUMP SVINET
waco Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Jammen Ole, tror du en dame synes typen er attraktiv dersom ingen andre jenter gjør det?
Bambimor Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Jammen Ole, tror du en dame synes typen er attraktiv dersom ingen andre jenter gjør det? Hm, forstod ikke helt hva du ville frem til her? Til ts; Dump ham. Om du elsker han eller ikke, så spiller det ingen rolle. Helt utrolig hva noen finner seg i sier jeg og...
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 har snakket med han nå.. han mener det er jeg som leter etter feil i forholdet, at det er jeg som har gjort noe galt siden jeg så på tlf hans. Han sier han ikke gidder å si det til meg fordi vi ikke skulle måtte fortelle hverandre alt vi gjør osv.. hvis jeg gjør det slutt med han må jeg si opp jobben, flytte, dra fra hunden min.. jeg har ikke noe aent liv enn her med han.. jeg dro fra alt for å være sammen med han... det er klart jeg elsker han, elsker ikke dere deres samboere? hvis du hadde klart å gått fra din samboer helt uten problemer i en sånn situasjon så kan dere ikke være så glade i han? men jeg tror jeg må begynne å tenke på slutten.. selv om det gjør så ufattelig vondt!!!
waco Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Han har jo rett i det at du gikk i telefonen hans for å lete etter bevis da.
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 ja selvfølgelig har han det.. men det forsvarer like vel ikke at han holdt det skjult og løy om det for meg.
waco Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 Det eneste jeg vet er at jeg hadde blitt gal. Men om en mann hadde sendt tekstmeldinger til dama mi med seksuelt innhold så hadde jeg vel spurt denne mannen hvorfor han prøver seg på andre gutters damer...
Gjest Illiya Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 ja selvfølgelig har han det.. men det forsvarer like vel ikke at han holdt det skjult og løy om det for meg. Så typisk å prøve å legge skyld på deg når det egentlig er han som har gjort noe mye verre. Lete etter feil i forholdet? Er det det han kaller det når han er på utkikk etter andre, og du oppdager det? Er jo enig i at en ikke skal trenge å fortelle alt til hverandre, det gjør ikke vi heller....ting som ikke har betydning. Men dette har jo betydning for deg! Og for forholdet. Jeg kunne sikkert ikke gått uten problemer i en sånn situasjon, men jeg ville nok tenkt på hvordan jeg ville ha det i et forhold. Han er jo ikke den eneste mannen på jord, og hvis det er sånn at en skal tåle alt og holde sammen uansett, så kan han jo like godt få frie tøyler. Hos oss er det sånn at vi skal ha nok med hverandre. Endrer det seg, og en av oss får behov for andre i tillegg så er det vel et tegn på manglende følelser. Da er vel ikke den som har dette behovet så glad i den andre, tenker jeg. Og ettersom jeg vet å ta vare på meg selv, så går jeg hvis mannen min begynner å avtale hemmelige møter med andre bak min rygg. Jeg utsetter meg ikke for sånt, det er bare nedbrytende.
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 nå var jo ikke inneholdet seksuelt. Det han gjør er å treffer andre damer bak min rygg, og lyver å sier han har gjort noe annet når jeg spør. Hva de har gjort vet jeg ikke noe om... Men han SIER de bare er venner.
Lofotdorsken Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 hvis jeg gjør det slutt med han må jeg si opp jobben, flytte, dra fra hunden min.. jeg har ikke noe aent liv enn her med han.. jeg dro fra alt for å være sammen med han... Kvifor må du seie opp jobben og oppgi hunden din? Fins det ikkje andre husvære der du bur? Stolar du på han? Viss ja; kva er problemet? Viss nei:det seier seg vel sjøl...
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #19 Skrevet 28. februar 2009 Kvifor må du seie opp jobben og oppgi hunden din? Fins det ikkje andre husvære der du bur? Stolar du på han? Viss ja; kva er problemet? Viss nei:det seier seg vel sjøl... fordi jeg har flyttet hit for å være med han.. jeg har ikke lyst å bo her alene, da vil jeg heller hjem til stedet der foreldrene mine bor.. hunden er hans også så den får jeg ikke med meg... jeg stolte hvertfall på han.. men han gir meg jo ingen grunn nå til å gjøre det..
waco Skrevet 28. februar 2009 #20 Skrevet 28. februar 2009 Om du virkelig hadde stolt på ham så hadde du vel ikke sjekket mobilen? Skjønner ikke hvorfor du ikke spør denne jenta hvorfor hun driver med en gutt som har dame?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå