Gjest Hollow Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Er der nettbutikkar som selger billige bøker? Er det nokon her som handlar bøker frå nettbutikk i det heile tatt? Bruker som regel amazon uk. Men eg kunne tenkt meg nokre norske bøker, og då hjelper ikkje det.
Ciara Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Det er jo mange norske nettbokhandler, som bokkilden.no, ark.no, tanum.no, norli.no og haugenbok.no. Egentlig lønner det seg å sjekke dem alle sammen, for de fleste har tilbud regelmessig. Men husk at med unntak reduserte priser på eldre norske bøker, så vil du ikke finne den store forskjellen. Bokavtalen her i landet gjør at det ikke er lov å sette ned bøker (gjelder ikke alle, men de fleste) mer enn 12,5% i pris før 1. mai året etter boken ble utgitt.
Gjest Hollow Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Då har eg litt å sjå gjennom, i alle fall. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Capris er jevnt over den billigste norske nettbokhandleren!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 www.brukbarbok.no De nettsidene fungerer veldig dårlig. For det første er siden utrolig treg. For det andre, så kan man risikere å bli logget ut - ikke veldig ok hvis man har brukt en time på å bestille. Når man så forsøker å bestille en gang til (nok en time), og er heldig å komme så langt som til å få bestilt og registrert kredittkortinfo, så får man beskjed om å registrere den infoen på nytt fordi den skjeddde en feil (tror de færreste gjør det ovenfor ukjente leverandører). Og når det gjelder mail, så forstår de visst ikke at det faktisk er mulig å besvare de henvendelsene de får. Godt tiltak som fremstår som useriøst.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 www.capris.no er billigst i Norge, med www.bokklubben.no som en god nummer to. På www.bookdepository.com finner du de billigste engelske bøkene helt portofritt.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Det mest spennende utvalget finner du på http://antikvariat.net
Solstorm Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Du finner også bøker på cdon på både norsk, svensk og engelsk. (jeg har ikke erfaring med denne, men har handlet bøker på flere andre nettbokhandler) Endret 31. mars 2009 av Solstorm
Gjest Bond Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Kanskje ikke relevant mtp at du vil ha norske bøker, men jeg ville anbefale Play.com i stedet for Amazon (hvis du ikke leter etter helt spesielle ting), de har ingen fraktkostnader, og massevis av tilbuder hele tiden
donna julianna Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 Jeg anbefaler bokklubben, de har kjempeutvalg, og ligger ofte 50-100 kroner under andre bokhandlere. I tilegg så opparbeider man seg bonus etterhvert som man handler, og er man en ekstra god kunde så dumper det ned ekstra gavekort på flere hundre titt og ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå