Gå til innhold

Forventes sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

Jeg har vært singel lenge, og savner kos. Med kos mener jeg ikke nødvendigvis sex, men bare sove sammen, holde rundt hverandre, kysse og klemme.

Om jeg blir med en gutt hjem, eller han med meg, forventes da sex eller tafsing? Jeg vil bare ha kos..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel etter situasjonen og jenta...

Treffer jeg en helt fremmed jente på byen, og hun ber meg med hjem, håper jeg på (men forventer ikke) noe mere en bare kos.

Men så er jeg usedvanlig veldressert, respektfull ovenfor kvinner og disiplinert...

Det letteste er å si det som det er. Si at du i utgangspunket bare vil ha kos, ikke sex. Er det en ordentlig kar du har dratt med deg hjem, vil han respektere det.

Men for all del..hvis du bare vil kose, begynner du IKKE kysse han lidenskapelig, eller tar tak mellom bena...da ber du om noe mere

Det værste er vel kvinner som synes det er "morro" å hisse opp menn, for deretter å bare avslutte kosinga for å sove, eller peke på døra...grrrr!

Skrevet

Enig med PoolBoy:)

Har opplevd begge typene. De som forventer sex og de som forventer kos. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at en mann som jeger med hjem bare forventer kos, så jeg pleier å være klar på dette på forhånd.

Man kan fint finne respektable, koselige og litt sjenerte menn på byen. Jeg fant en for en mnd siden og vi har hatt det veldig koselig sammen uten å ha sex:)

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Å ta med en fremmed mann hjem når du ikke er interessert i sex tror jeg kan bli litt risikabelt. Tror nok mange ville sett på en invitasjon hjem som en invitasjon til sex.

Jeg ville ikke gjort det med mindre jeg kjente ham og visste at fyren var en grei kar.

Skrevet

SÅ når den gifte kollegaen inviterer meg hjem til han i pendlerleiligheten sin bør jeg være på vakt?!

Skrevet
Å ta med en fremmed mann hjem når du ikke er interessert i sex tror jeg kan bli litt risikabelt. Tror nok mange ville sett på en invitasjon hjem som en invitasjon til sex.

Enig! Da tror jeg det blir vanskelig å forstå for den mannen at man bare vil ha kos, og IKKE sex.

Hvis det er en du kjenner fra før, så er det nok enklere å si at man bare vil ha kos, nærhet og ikke noe mer.

Dette er min erfaring.

Skrevet (endret)
Med kos mener jeg ikke nødvendigvis sex, men bare sove sammen, holde rundt hverandre, kysse og klemme.

Alt det der uten sex ville blitt vanskelig for meg i hvertfall. Luremus, det er det du er :-P

Men jeg forventer ikke sex av å bli invitert hjem, det er ikke det, men definitivt hvis det blir kyssing og kosing og temperaturen stiger og stiger.

Og: Tipper det finnes mer enn ei jente som har endt opp med å føle seg voldtatt i slike situasjoner, når gutten etterhvert blir vill og ignorerer nei-signal. Man leker fort litt med ilden her, spesielt hvis det er alkohol med i bildet, vil jeg tro.

Endret av Cognizance
Skrevet

Takk for svar!

Jeg tør ikke ha sex nemlig. Hehe. Er 23 år og jomfru, men vil gjerne ha nærkontakt med gutter uten sex. Men da skjønner jeg greia :)

Skrevet

Sinnsykt mange ganger har jenter som jeg har blitt med hjem "forhåndsdeklarert" at det kun blir kos. Det ender jo selvsagt med doggy og suging.

Skal man bare kose så kan man vel gjøre det før man går ut.

Skrevet

Jeg tar aldri med fremmede menn hjem, , det har derimot skjedd en glipp der fyren inviterte seg hjem til meg ( jeg var for full til å registrere hva som skjedde ) og han ikke fikk noe, han så skikkelig skuffet ut og vekket nok jegeren i fyren for han startet å legge ut aksjer.. ikke søren om de får noe på meg.

Skrevet
Takk for svar!

Jeg tør ikke ha sex nemlig. Hehe. Er 23 år og jomfru, men vil gjerne ha nærkontakt med gutter uten sex. Men da skjønner jeg greia :)

Er bare å si det før du er hjemme hos de. Ikke at du er jomfru altså, men at du bare har lyst å overnatte, ikke ha sex. Så å si ingen som blir irriterte av noe sånt, og om de blir det så har du silt ut noen tullinger relativt tidlig.

Skrevet
SÅ når den gifte kollegaen inviterer meg hjem til han i pendlerleiligheten sin bør jeg være på vakt?!

Ja, absolutt. Når gifte menn pendler og har en leilighet i hver by, og han inviterer en single vakker kvinne på middag og vin, er det grunn til at en varselklokke ringer.

Ikke på grunn av hans kone (det får være hans ansvar), men på grunn av deg selv: du bør finne en mann som vil være seriøs og ikke bare leke.

Skrevet

Bare leke, nei det er viktig. Det er ihvertfall ikkeno kult med jenter som bare drikker opp brennvinet ditt for å dra hjem til typen sin.

Skrevet
Bare leke, nei det er viktig. Det er ihvertfall ikkeno kult med jenter som bare drikker opp brennvinet ditt for å dra hjem til typen sin.

Haha, det der var jævla godt sagt! :D

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har vært singel lenge, og savner kos. Med kos mener jeg ikke nødvendigvis sex, men bare sove sammen, holde rundt hverandre, kysse og klemme.

Om jeg blir med en gutt hjem, eller han med meg, forventes da sex eller tafsing? Jeg vil bare ha kos..

hei.

da forventes sex. helt vanlig det at jenter tar med en type hjem, og sier "det blir ikke sex, altså" men det blir det likevel..

denne diskusjonen har jeg hatt med flere, og alle de er nok enige i dette.

Skrevet

Så var det dette med å gi og ta, da. Kanskje du ikke bare kan få AKKURAT det du vil hele, tiden, men faktisk må gi litt av deg selv også?

Selv er jeg veldig "kosete", men hadde blitt passe møkk sur dersom ei jente hadde blitt med meg hjem, vært fysisk og kosete for så å si at det får bli med det.

Kanskje du får mer kos hvis du slutter å være luremus?

Gjest Gjest_nanna_*
Skrevet
Så var det dette med å gi og ta, da. Kanskje du ikke bare kan få AKKURAT det du vil hele, tiden, men faktisk må gi litt av deg selv også?

Selv er jeg veldig "kosete", men hadde blitt passe møkk sur dersom ei jente hadde blitt med meg hjem, vært fysisk og kosete for så å si at det får bli med det.

Kanskje du får mer kos hvis du slutter å være luremus?

Må si jeg blir provosert av innlegget ditt. Er man luremus da hvis man ønsker kos i stedet for sex?? Herregud er det mulig?

Gjest KateW
Skrevet

Hvis jeg blir med en fremmed mann hjem, og sier at "jeg vil bare kose!" og han prøver å ha sex med meg, da får jeg jammen meg takke meg selv.

Man kan ikke forvente å få sove og strykes av en mann man ikke kjenner, beklager, men slik er det. I min verden, iallefall....

Skrevet

De fleste forventer nok sex da, ja. Men det finnes absolutt menn som vil akseptere at du bare vil kose, om du sier klart ifra om det på forhånd :) Men det er viktig at du sier ifra, for blir du bare med dem hjem uten å klarere noe på forhånd, vil nok de fleste forvente sex. For å si det slik, så hadde jeg også forventa det, om jeg dro med meg en kjekk kar hjem fra byen.

Det betyr ikke at man ikke skal ta nei for et nei, så klart.

Gjest KateW
Skrevet

Den mannen som tar ei kvinne med hjem, for å kose, og så blir nektet sex, som syns det er greit, ville jeg likt å treffe. Beklager, men jeg har vært der, og trodd at det er greit, da jeg selv var jomfru og trodde menn forstå slikt. En gang begynte jeg å slåss med vedkommende.

Og selv nå, i voksen alder, så har jeg forsøkt, for å gi "manneheten" en ny sjanse, en god kamerat, vi trengte begge nærhet, og hadde avtalt ligging på arm og prat, men neida, når man kommer på armen så kommer pikken fram, ferdig snakka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...