Gjest Personlig Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Hei. Jeg har et problem som gnager og gnager for tiden. Saken er den at jeg er samboer (har vært det noen år) men forholdet er ikke det beste. Vi sliter noe innmari når det gjelder sex, og jeg har nå totalt mistet lysten på han, selv om jeg kjenner med hele meg at jeg er innmari glad i han! Litt av problemet ligger litt tilbake i tid da vi strevde veldig for å få barn, noe som endte i en spontanabort med etterfølgende tester og utredninger osv. I tillegg får jeg ikke lov til å gjøre med han det som tenner meg!! Jeg får knapt nok lov til å ta på han! Det er fem minutter forspill og bang-bang ferdig. I begynnelsen var forelskelsen stor og den hjalp, men jeg blir mer og mer frustrert. Vi snakker mye om dette, men han sier bare at han ikke "liker" sånn og sånn, og kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har lyst på sex. I tillegg har jeg nå møtt en mann som jeg har fått innmari god kontakt med og som JEG HAR SÅ LYST PÅ!!! Vi har møtt hverandre bare en gang, gjorde ingenting da, men prater mye på tlf. Han bor i en annen del av landet, så om vi treffes blir det planlagt lang tid i forveien. Må vel legge til at han er gift, så noe forhold er det ikke snakk om. Er inne på tanken. Har så sinnsykt lyst. :oops: Har aldri vært utro før. Verken i dette eller tidligere forhold, men har opplevd utroskap selv. ingen god følelse nei. Derfor skremmer det meg at jeg har disse tankene. Men har ikke lyst å slutte å snakke med denne mannen heller. HJELP! Trenger gode råd..
LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Har du snakket med samboeren din? Hva med å få hjelp av en famileterapeut - et samlivskurs eller lignende.
Gjest Vega Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Enig med Lillebille. Og tilføyer - enten må du gå fra mannen din, eller godta tingene som de er - eller forsøke å gjøre noe med det innenfor rammene av deres samliv. Utroskap er ikke løsningen. Da må i så fall du spørre mannen din om det er greit - slik at han vet hva han kan forholde seg til...
Trebarnsmor Skrevet 5. juli 2003 #4 Skrevet 5. juli 2003 En ting er å ha lyst på en annen og være tilltrukket men det er jo noe som går over. Tror ikke det er så lurt å gå over streken. Vent i alle fall en stund så skal du se at det går over
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 Er du utro, må du akseptere at også din mann koser seg litt på si´..... Og det gjør han sannsynligvis, siden han ikke får kose seg med deg...... Vær klok nå. Velg den beste løsningen. Fristelser er det nok av. Det som er viktig, er hvordan du takler fristelsene. :oops: Og husk; Du har alltid et valg. Du MÅ ikke gi etter!!!!!!!! Prøv og overføre disse følelsene på din mann, så skal du se han blir gledelig overrasket........
Gjest lillepernille Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Dersom mannen din synes det er greit, så gjør det. Dersom det over hodet ikke er snakk om å fortelle ham om fantasiene dine, ikke ta det skrittet å være utro. Ting blir bare kaotisk av det, dessuten er det dårlig gjort i fiorhold til din partner. I know, I`ve been there... Dersom dere ikke har en framtid sammen uansett anbefaler jeg å gjøre det slutt før du foretar deg noe. Mvh lillepernille
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 Ikke vær utro. Ha såpass respekt for andre at du avslutter forholdet før du finner på noe. Dersom du vil beholde han kan dere vudere familieterapeut eller samlivskurs ol. som nevnt av de andre. Personlig blir jeg direkte kvalm av utroskap, men det er fint at du tar diskusjonen med deg selv istedet for å undertrykke følelsene dine. Ønsker deg lykke til!
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Eller? Det man ikke vet har man ikke vondt av? Nei, til det har kvinner alt for et godt utviklet rettferdighetssystem. Vi kvinner rammes av det hele tiden: dårlig samvittighet. Du vil ikke klare å leve med deg selv etterpå om du gjør det. (Tror jeg) Ikke gi etter....eller gi etter etter du har avsluttet ditt nåværende forhold. Det er alltid nyttig på sikt å jobbe seg framover under ordnede forhold. Sannheten kan være vond, men alikavel er det sannheten, den er bedre enn ingenting.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå