Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har akkurat hevet meg på ebay shopping, har aldrig gjort dette før. Så derfor spør jeg: hvilke nummer på visa kortet mitt skal jeg fylle inn i ruten der jeg betaler, konto nr mitt eller noe av nummerene som er på forsiden da eventuelt alle eller? Er det dyrt med shipping kostnader på 12 dollar for å få sendt en øyenskygge?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Vanligvis kortnummeret som står på framsiden av kortet ditt.. Det er vel 16 tegn?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Anbefaler ikke visa på ebay, bruk heller paypal
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Men jeg har jo trykket at jeg vil betale via paypal? hva gjør jeg da?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 http://pages.ebay.co.uk/help/ebayexplained/paypal/index.html https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/webscr?cm...egistration-run
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Men kan man bruke vanlig visa kort til paypal? eller må man ha kredittkort? Nå har jeg registrert meg på paypal, de tre siste nummerene som de skulle ha registrert med, er det de jeg skal registrere med når jeg betaler varen til selger på ebay? Håper virkelig noen kan hjelpe meg her
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Skal jeg føre over penger fra visakortet mitt over på paypal kontoen å betale derfra?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Jeg sliter. Jeg registrerte meg på paypal å la inn de fire siste tallene i den blanke ruten på kortet??? sikkert ikke riktig, men fikk e-mail fra paypal med bare en beskjed om at nummeret var registrert. Men når jeg skal betale for varen med det nummeret så får jeg beskjed om at det er en individuell kode??? Huff, jeg har snart brukt flere timer på dette, er helt svett nå.
desert_rose Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 gå inn på en av de linkene over her? er ikke så vanskelig. men det tar en stund, 2-3 dager før de nummerene er regestrert på nettbanken din. de trekker 15,- kr og det er de tallene som kommer opp i forbindelse med det trekket som du skal bruke. du kan ikke handle før du får dette på plass.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Ok, da forstår jeg den saken, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet, trodde jeg kunne handle umiddelbart. Tusen takk Desert Rose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå