Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Undrene
Skrevet

Det er mulig jeg er oversensitiv, men jeg syns det er likevel litt merkelig..

Over 1 år siden gav jeg min daværende kjæreste en svært dyr bok som han lenge hadde ønsket seg i julegave. På første siden skrev jeg en hilsen til ham (ikke noe søtsuppe hilsen av noe slag!). Boka har jeg ikke sett noe av eller fått noe kommentar på.

Vi slo opp et par mnd senere, men har bevart vennskapet. Når jeg var på besøk nylig, så jeg at boka var satt i bokhylla, men første siden (der jeg skrev min hilsen), var revet ut.

Jeg føler meg såret over dette. Føler at han ville slette alle spor av meg som "kjæreste", men likevel beholde meg som venn.

Nytter ikke for meg å spørre ham om dette, da han blir veldig irritert over hva han kaller "teite" spørsmål. Så fint om dere kunne gi et vettugt svar på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er mulig jeg er oversensitiv, men jeg syns det er likevel litt merkelig..

Over 1 år siden gav jeg min daværende kjæreste en svært dyr bok som han lenge hadde ønsket seg i julegave. På første siden skrev jeg en hilsen til ham (ikke noe søtsuppe hilsen av noe slag!). Boka har jeg ikke sett noe av eller fått noe kommentar på.

Vi slo opp et par mnd senere, men har bevart vennskapet. Når jeg var på besøk nylig, så jeg at boka var satt i bokhylla, men første siden (der jeg skrev min hilsen), var revet ut.

Jeg føler meg såret over dette. Føler at han ville slette alle spor av meg som "kjæreste", men likevel beholde meg som venn.

Nytter ikke for meg å spørre ham om dette, da han blir veldig irritert over hva han kaller "teite" spørsmål. Så fint om dere kunne gi et vettugt svar på dette!

Noen er sånn. Min X-kjæreste var sånn.

Masse følelser opp og ned. Første gang han gjorde det slutt tror jeg han kastet alt av bilder etc av meg inklusivt telefonnummeret mitt fra mobilen.

To uker senere krøp han tilbake til meg.

Det handler rett og slett om at han har så sterke følelser for deg at han gjør alt for å ikke tenke på deg mer enn nødvendig!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du reagerer på dette jeg? Fortid er fortid. Om han klarer seg best ved å slette alle spor, bør du da være fornøyd med dette? Dere klarte tross alt å være venner etterpå. Ikke mange som klarer det. Men å forvente at han skal snakke om gamle følelser og slikt er litt vel mye å forlange. Han er kommet over deg på sin måte, og det er det du bør være glad for.

Skrevet

Kunne vært meg dette.

Jeg har alltid kastet alt etter et brudd, alt fra bilder, brev etc. Har aldri sett noen vits med å spare på dette.

For meg har det ikke vært pga sterke følelser, men fordi jeg har ønsket å bli ferdig med et kapitel i livet, og gå videre etter dette.

Skrevet

Ikke ta det så tungt du. Det kan jo være noe han gjorde rett etter bruddet for å glemme deg fortest mulig, eller fordi han var forbanna.

Skrevet

Alle reagerer forskjellig på brudd, som nevnt over her:) Selv er jeg helt motsatt og liker å spare alle minner og roser og alt jeg har fått fra ekser. Bruker til og med et kjedet jeg har fått av en, fordi jeg er så glad i det.

Noen synes sikkert det er enda verre, men jeg var jo glad i de menneskene en gang og nå er det bare noen få av min venninner som husker hvem jeg fikk kjedet av..

(Nå skal det sies at jeg pakker ned alt i en boks da, så ligger ikke strødd utover)

Skrevet

skjønner ikke at det er noe å reagere på.

Det er jo EKS-kjæresten din..

Og er jo realtivt normalt å bli sint/lei seg når det er slutt og fjerne alt som minner om eksen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...