Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har satt meg fint i det. Har gått i en uke nå og bare; ballonger har de jo overalt! Og begynte ikke å lete før i går, uten hell:/ Jeg trenger masse grønne ballonger. Jeg vil helst unngå å måtte kjøpe flere pakker med 100 stk blandede ballonger, og er derfor på utkikk etter pakker med ensfargede. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i dette?! Jeg er desperat! Bor i oslo så jeg håper ikke det skal være så vanskelig for meg å få tak i?? På forhånd takk for hjelpen:)
golda Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Ring Kiwi... jeg mener det. Det hender de butikkene har hauger av ballonger hengende og da kan det hende at de har en kasse på lageret? Eller hur?
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Hva med The Balloon Company i Parkveien?
FrizzleSizzle Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg googlet "ensfargede ballonger" og fikk bl.a. opp butikken partytime.no; det er en nettbutikk, men du bør vel få lov til å stikke innom. De holder til på Siggerud. Hva skal du med ballongene da, hva skal du, hva skal du???
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Hva skal du med ballongene da, hva skal du, hva skal du??? De hadde på The Balloon Company!:D Det er enklere for meg å komme dit enn til Siggerud, men tusen takk for hjelpen:) Jeg skal på karneval i dag og kle meg ut som en drueklase, etter jeg så en artikkel her på KG før jul:P Har allerede fått mye god respons for idéen, så hadde vært synd dersom jeg ikke fikk fatt i nok ballonger:P Dere reddet kvelden min^^ Takk:)
AnetteB Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Mest originale kostyme EVER.... Tjo-hei! Fantastisk moro.. Håper du får en knallkul kveld, og at ingen begynner å trampe på deg for å få vin..
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Mest originale kostyme EVER.... Tjo-hei! Fantastisk moro.. Ja, idéen er like bra som å kle seg ut som en kvise. (Det gjorde en jeg kjente en gang)..
Kamikatze Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Hvis du blir bydd opp til dans av en dude i pinnsvinkostyme, tenk deg om to ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå