Gjest Adina Madeleine Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 For en stund siden kjøpte jeg en del produkter fra L'Occitane (fransk, urtebasert kosmetikk, butikk i Bogstadv.). Har hørt gjetord om disse produktene fra alle hold. Det jeg kjøpte var en liten duft, shampoo, balsam og renseolje. Jeg vet ikke helt jeg. Designet er vidunderlig. God gammeldags "provence"-aktig. Produktene var greie nok, men LUKTEN. Å fy, så STERKT det luktet! Jeg er virkelig glad i aromatiske dufter, men disse her altså....! Det luktet så sterkt at jeg fikk vondt i hodet! Og den sitrusduften fikk en merkelig bi-lukt på meg. Men er villig til å prøve igjen. Er det noen andre som har brukt noe fra L'Occitane som var fabelaktig og som man ikke ble slått ut av lukten av? Eller andre dårlige erfaringer? Adina M.
Junebug Skrevet 9. juli 2003 #2 Skrevet 9. juli 2003 Jeg var overlykkelig da jeg så de hadde startet butikk i Oslo og hadde bestemt meg for at jeg skulle kjøpe noe. Har sett mange bilder og omtaler av disse produktene i utenlandske magasiner og synes som deg at dette så lekkert ut. Men da jeg kom til butikken klarte jeg ikke å finne ett produkt som luktet noenlunde normalt. Fikk nesten brekninger bare jeg kom i nærheten av produktene. Så jeg gikk ut av butikken med halen mellom beina uten et eneste kjøp. Ser ut til at det er flere som reagerer på lukten eller ihvertfall ikke vil kjøpe produktene, for nå er butikken i Bogstadveien stengt og jeg tror ikke de har startet noen ny filial andre steder i Oslo.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 Så de stengte, de... Kanskje ikke så rart hvis det meste er for kraftig kost for nordiske neser. Har ikke fått med meg at de hadde stengt, jeg, selv om jeg ferdes forbi der titt og ofte. Adina M.
Gjest mums Skrevet 31. juli 2003 #4 Skrevet 31. juli 2003 Hvilken tragedie... at butikken er borte allerede altså. Jeg er litt hekta på duftlysene derfra, og strykevannet og "hus-parfymene", og dusjsåpene og lavendel-serien... det meste egentlig. Synes lukten av alt dette er bare nydelig, minner meg veldig om Frankrike og Provence. Sukk ja, da er det tilbake til hamstringen hver gang man er der nede (og forøvrig alle andre steder jeg måtte finne L'Occitane!) *snuuuuuuse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå