Gå til innhold

Litt for godt forhold til sin stedatter?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Jeg er samboer med en mann som har en datter på 6 år.Hun er en skikkelig kosejente,og det synes jeg er kjempebra.Hun elsker å kose på meg,og jeg er storfornøyd,men er usikker på om det kan bli for mye av det gode.Når jeg sitter i sofaen så elsker hun å dra opp blusen min og legge ansiktet sitt på magen min og lage prompelyder slik at det rister i magen min.Så kysser hun magen min eller så koser hun bare med ansiktet sitt.Jeg synes det er deilig og vi kan sitte sånn hele kvelden at hun koser på magen min slik.Det er slik at jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb på kvelden og legge beina på bordet og la hun kose meg slik,da føler jeg meg avslappet og vi koser oss begge to.Men kan det bli for mye av det gode?Jeg er redd hun går og forteller dette på skolen,og dette blir tolka feil,du vet hvordan barn er til å fortelle ting noen ganger.Det er sikkert bare jeg som er overnervøs på slikt,men har ikke noe erfaring med barn selv fra før av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Barn som er så intense som du beskriver at denne 6 åringen her er tenker jeg en eller annen form for omsorgssvikt hos.

Endret av jolie
Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Gjest Gjest_Fru Fryd_*
Skrevet

Kanjegaldritenkemeg,atnoenreagerer.serikkenoegaltderidetheletatt.

Skrevet

Dette synes jeg ikke er for mye av det gode. Det viser bare at hun er veldig komfertabel i ditt nærver.

Gjest Gjest_stefar_*
Skrevet

Jeg er stefar til en jente som nå er 14. Fra hun var 6-10 var hun også ekstremt kosete og opptatt av meg. Jeg synes bare det var koselig. Tror bare hun savnet en pappa-figur. Det går seg til etterhvert som de blir eldre.

Selv nå som hun er 14 så gir vi hverandre klemmer og gode ord hver dag. Vi har et veldig godt forhold. Vi er vel bare glad i hverandre. Det går ann det selv om man er steforeldre.

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...;hl=prompelyder

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...;hl=prompelyder

Nå fikk jeg deja vu (eller hvordan det egentlig skrives).

Men dette er kanskje vanlig blant stedøtre?

Men uansett, hvis du ikke liker det så burde du være litt bestemt og forklare henne at det ikke er greit. Eller forklare henne at hun kanskje kan spørre først, og godta det om du sier nei noen ganger.

Men det er jo bra at din stedatter liker deg og stoler på deg (det virker sånn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...