Gå til innhold

Ole Henriksen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Er det noen kjære søte der ute som kan anbefale en nettside som selger Ole Henriksen produkter? Er så himla dyrt på hudpleiesalong...

Er kjempeglad for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Løve66
Skrevet

Du får sikkert flere svar hvis du poster dette på Velvære, kosmetikk-forumet enn her på Kosthold og trening.

Gjest Gjest_Yvonne_*
Skrevet

Husk at du i tillegg til prisene må betale toll. Og du har ikke noen form for garanti at produktene er ferske. Gode produkter med naturlige ingredienser har ikke evig holdbarhet, dette er noe som er bra. Viser at det ikke er proppa med konserveringsmidler. Ved eventuelle feil på varen, reaksjoner eller lignende får du ikke byttet varen i Norge. :nei: Just as you know... Husk at i en salong får du service og hjelp med å finne produktene som er riktig for deg! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

feelunigue har også Ole Henriken. der er frakten gratis og du kan få tollutgiftene tilbakebetalt (scanne og mail eller send kvitteringen via posten). De selger kun ferske varer der som i hudpleiesalong (kan være gammelt der for den slag skyld). Man får selvfølgelig sende varen tilbake hvis du ikke er fornøyd med innholdet.. vær bare påpasselig med å bestille fra en kjent og anerkjent nettbutikk så går det bra.

ikke la deg skremme av folk som 'advarer' - det er som regel de som selger slikt i salong selv... tusenvis av folk som handler hudpleie over nett i dette land, av den enkle grunn at det er billigere. hadde ikke folk vært fornøyd hadde ikke dette skjedd.

Gjest Gjest
Skrevet

nei nei, man får jo gjøre som man selv vil. Selv liker jeg å få hjelp i salong og samt å få behandling så jeg får riktig behandling til min hud. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...