Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ha gjort dersom X-kona til kjæresten din dukket opp og plutselig forsøkte å vinne mannen tilbake, og du merker at han vakler og er usikker?

Jeg har gått min vei og bedt ham finne ut av det med henne og ikke komme tilbake til meg før han eventuellt er helt ferdig med henne. Jeg orket ikke denne usikkerheten. Burde jeg ha blitt og kjempet? Jeg tviler på det. Men har noen poritiv erfaring med noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort akkurat det samme som deg. La han finne utav det selv. Det er ingenting du kan gjøre fra eller til.

Skrevet
Jeg ville gjort akkurat det samme som deg. La han finne utav det selv. Det er ingenting du kan gjøre fra eller til.

Tror vel kanskje man skal kjempe litt jeg da. Ihvertfall slik at han vet hvor han har deg. De fleste liker å føle seg ettertraktet og elsket, og tror også mange ville likt å bli kjempet for - om det ikke går langt over streken. Tror ikke alle bare lar egne følelser styre alt, men også den andres. Er det ikke nettopp det ekskona gjør?

Gjest Jente38
Skrevet
Hva ville du ha gjort dersom X-kona til kjæresten din dukket opp og plutselig forsøkte å vinne mannen tilbake, og du merker at han vakler og er usikker?

Jeg har gått min vei og bedt ham finne ut av det med henne og ikke komme tilbake til meg før han eventuellt er helt ferdig med henne. Jeg orket ikke denne usikkerheten. Burde jeg ha blitt og kjempet? Jeg tviler på det. Men har noen poritiv erfaring med noe sånt?

I kampen med ekskona, ville jeg tipper du kommer dårligst ut. (min personlige erfaring)

Fordi kjæresten din/ekskona har et mye stereke følelsesmessigbånd enn det dere har. Det er jo tydelig, i og med at han er usikker og vakler. Hadde han vært ferdig med henne for godt, hadde han gjort det klinkende klart ovenfor eksskona og spart deg sjelelidelsene med all usikkerhet.

Jeg syns du er klok og modig som går din vei og la ham finne ut av det. For du kan ikke påvirke hans avgjørelse, hverken den ene eller den andre veien.

Ikke fall for fristelsen og Bitch'e om henne eller snakke stygt om henne til kjæresten din. Gå med ditt hode høyt hevet. Prøv å vise at du er uanfektet, selv om jeg vet at du innerst inne er veldig såret over det du føler er et "svik" (mot deg) fra hans side.

Ønsker deg lykke til i kampen :klem:

Skrevet

Jeg mener du har gjort det riktige valget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...