Gjest gydie Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Er det noen som vet om hqhair.com refunderer tollen som jeg må betale? Jeg vet at strawberrynet.com gjør det... Takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Tror HQhair har noen 10% kupong koder som er gyldig akkurat nå. prøv noen fra: http://www.kupongkode.com/hqhair oppdateres hele tiden så ikke lett å holde styr på disse kupong kodene
nadinice Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg var veldig misfornøyd med HQhair. De sendte ikke pakken på evigheter, jeg ringte dem 3 ganger og sendte flere mail før pakken endelig ble sendt. Da hadde de ikke klart å få med alle produktene heller, og de ble satt paa restordre. Dette var i juli 08 og jeg har fortsatt ikke fått resten av innholdet. Gav opp å mase på de tilslutt... Endret 28. februar 2009 av nadinice
Gjest gydie Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Takk for svarene! Hmmm, da kommer jeg nok til å sende mail å kanselerer ordren min.. Jeg gidder ikke å handle hos noen som man ikke kan stole helt og holden på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå