Gå til innhold

Mannlig lege med langt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok?

Endret av havregrøt
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville dere gått til en mannlig lege med langt hår? Og hva om dere skulle opereres, og kirurgen var mann med langt hår (selvsagt i hestehale). Hadde det vært ok?

Er dette et reelt problem?

Skrevet (endret)
:sukk: Endret av havregrøt
Skrevet

Så lenge han ikke stapper håret ned i operasjonssåret, ser jeg da virkelig ikke problemet? Hva var det folk reagerte på?

Det samme gjelder jo for kvinnelige leger og kirurger med langt hår.

Skrevet

Ser ikke helt problemet. Hår er hår, og man tar vel den samme utdanningen selv om håret rekker til skuldrene eller enda lengre på menn? Hvis folk har problemer med mannlige leger med langt hår, så håper jeg de har problemer med kvinnelige leger med kort hår også (evt. langt hår, hvis det er selve håret som er problemet).

Men hvis det finnes en egen legeutdanning for mennesker med "annerledes" hårfrisyre, og den er helt elendig, så vil jeg gjerne vite det, for da skal jeg holde meg unna mannlige leger med langt hår.

Skrevet
Men hvis det finnes en egen legeutdanning for mennesker med "annerledes" hårfrisyre, og den er helt elendig, så vil jeg gjerne vite det, for da skal jeg holde meg unna mannlige leger med langt hår.

:skratte:

Skrevet

Nei herregud, det ville vært helt feil... :rulle: (klarer ikke å ta spørsmål seriøst..for noe tull å ikke skulle kunne gå til en lege, mannlig eller kvinnelig, med langt hår.)

Skrevet
Ville dere gått til en mannlig lege med langt hår? Og hva om dere skulle opereres, og kirurgen var mann med langt hår (selvsagt i hestehale). Hadde det vært ok?

Nei, da ville jeg ha byttet lege.

Denne tråden skal, på linje med tråden om "Q-meierier har reklame som kan misforståes som dyresex" flyttes til Snikk Snakk.

Skrevet

Fastlegen min (mann) har langt hår. Har ingen problemer med det. Så lenge legen gjør jobben sin betyr det fint lite hvordan håret hans er.

Skrevet

Sist jeg sjekket så har ikke lengden på hår noe å si. Når det gjelder om man er en god eller dårlig lege

Gjest Patti Labella
Skrevet

Ho ho, nå lo jeg godt.

Skrevet

:hoho:

Det gjør godt med en god latter en fredagskveld! :skratte:

Gjest Gjest_Stina_*
Skrevet

Har legen fett hår, langt hår eller dårlig ånde bytter jeg på dagen.

Skrevet

Det spiller ingen rolle om han eller hun har langt hår, så lenge det ikke er BLONDT! Brunt med lyse striper er nesten like ille. Blonde leger kan umulig være seriøse.

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Har legen fett hår, langt hår eller dårlig ånde bytter jeg på dagen.

Hva er galt med langt hår da? Beordrer du legen din (kvinnelig eller mannlig) til å barbere skallen før de får møte deg? Er du selv perfekt?

Skrevet
Ville dere gått til en mannlig lege med langt hår?

Ja, hvis man også hadde blå øyne, symmetriske nesebor og katt så ville jeg nok gjort det....ellers ikke.....jeg er da ikke helt dum. :roll:

Skrevet
Sist jeg sjekket så har ikke lengden på hår noe å si. Når det gjelder om man er en god eller dårlig lege

vel, er litt usikker der. Jeg mener å kunne erindre noen diskusjoner her inne der det kom frem at kvinner med langt hår og store pupper var dummere en andre, så det ER en reell fare for at jo lenger hår, jo dummere er man.

Det er godt han ikke har pupper også, for da hadde man vært nødt til å bytte. Nå er han bare under tvil, fordi langt hår er fordummende.

Skrevet

Legen kan ha rosa hår, hanekam eller dreads for alt jeg bryr meg.

Skrevet

Og de som ville hatt problemer med en langhåret, mannlig lege, holder seg klokelig unna denne tråden. Eller de svarer i hvert fall ikke... :fnise:

Skrevet

For min del kan han sitte der med bh, ballkjole, eller naken.

Det viktigste er at jeg får hjelp og at han tar meg seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...