Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Noen som har tatt sjangsen på å kjøpe brudekjole over nettet? Hvordan gikk det? Hvor mye betalte dere? Var det god kvalitet på stoffet? Hvilke forhandlere brukte dere? Kan man stole på feedback'en en selger har fått? *Puuuh* mange spørsmål her, gitt. Men sannheten er at dette er noe jeg lurer veldig på. Kunne tenke meg å kjøpe kjole til en billig penge, men det må da også være verdt det. Har dere noen sider å anbefale? Eventuelt selgere på Ebay? http://stores.ebay.com/daodaohuihui-Weddin...Z5QQsclZ1QQtZkm Hvordan virker denne siden på dere? Hadde dere våget å kjøpe herfra? Håper på mange svar og innspill :-) Er veldig grønn når det gjelder netthandel.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Tror man kan ende opp med alt mulig...den perfekte kjolen, eller katta i sekken!!! Jeg har aldri hørt om dette merket,eller hørt om nettsiden, men kjolene var jo fine. Og billige... Av og til føler jeg jo at hvor billig det er desto dårligere er det. Men, det kan jo også være du er kjempe heldig! Til denne prisen er det jo ikke krise om du ikke er helt fornøyd da. Jeg kjøpte min via finn.no, for 1600 kr inkl slør,tiara,sko,bolero,veske, og det er en Agape kjole fra 07. Dette er en kjole som kostet 12000 ny. Så man kan alltids finne en billig løsning!!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Tror man kan ende opp med alt mulig...den perfekte kjolen, eller katta i sekken!!! Jeg har aldri hørt om dette merket,eller hørt om nettsiden, men kjolene var jo fine. Og billige... Av og til føler jeg jo at hvor billig det er desto dårligere er det. Men, det kan jo også være du er kjempe heldig! Til denne prisen er det jo ikke krise om du ikke er helt fornøyd da. Jeg kjøpte min via finn.no, for 1600 kr inkl slør,tiara,sko,bolero,veske, og det er en Agape kjole fra 07. Dette er en kjole som kostet 12000 ny. Så man kan alltids finne en billig løsning!! Det er litt skummelt, i grunn. I tillegg vet man jo aldri om kjolen kommer til å passe. Ja, kjolene var veldig billige. Ca. 10 dollar.. det høres nesten absurd ut. 400-500 inklu. porto. Hm. Man kan være utrolig heldig om man finner det rette på finn.no. Genial side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå