Trollmamma Skrevet 27. februar 2009 #1 Del Skrevet 27. februar 2009 Vi vurderer Astris Lindgrens verden til sommeren, med barn i alderen 2-5 år. Jeg har sett på nettsidene deres, men synes ikke jeg får særlig godt inntrykk av hvordan det er der. Noen som har vært og vil dere erfaringer? Hva er det å gjøre der? Hvilke aldersgrupper passer det for? Prisnivå? Takker for alle tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 27. februar 2009 #2 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har vært der, og synes det var verdt hver krone. Flinke skuespillere, og bra miljøer/kulisser/kostymer. Det var virkelig Astrid Lindgrens verden. Er enig i at nettsiden ikke er den beste, men det finnes en Facebook-side for stedet, og det ligger også noen klipp på YouTube. De git bedre bilde av hvordan det er å besøke Astrid Lindgrens land. Barna var også storfornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Annie* Skrevet 28. februar 2009 #3 Del Skrevet 28. februar 2009 Vi var der i fjor med fireåring og niåring - de elsket stedet! Det var mange aktiviteter der som passet godt for unger i den aldersgruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Del Skrevet 4. mars 2009 Inntrykket mitt er at stedet vokser med barna, akkurat som bøkene til Lindgren gjør! Eksempelsvis er Pippi og Lotta spennende for de minste, Emil for de som er et par år eldre og Madikken osv for de som nærmer seg en ti-tolv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå