Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har helt falt for denne dressen til min kommende mann. Han har ikke sett den enda, så vet ikke hva han mener da... Han er ikke spess "dress/smoking-type", og er mere av den laidback'e typen, og har egentlig vært på utkikk etter en enkel men kul dress.. Helt til jeg så denne... Men er hvitt litt sært?????? http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner_brudgom/archetipo08/ (det er den første, 5036)
Jade Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Før jeg så bildet, så jeg for meg noe skikkelig 80-talls-greier. Men dette var jo faktisk ganske stilig På den fyren, ihvertfall
Phineas Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har helt falt for denne dressen til min kommende mann. Han har ikke sett den enda, så vet ikke hva han mener da... Han er ikke spess "dress/smoking-type", og er mere av den laidback'e typen, og har egentlig vært på utkikk etter en enkel men kul dress.. Helt til jeg så denne... Men er hvitt litt sært?????? http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner_brudgom/archetipo08/ (det er den første, 5036) Det er råstilig! Og han jeg gifter meg med, skal ha nesten samme dressen, bare at det er svarte striper på den. Nesten mafia-dress...
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Kommer veldig an paa mannen som skal ha den paa. Mannen min hadde sett svaert stilig ut i den
Vera Vinge Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Jeg syns det var litt grusomt. Men om dere liker sånt, må dere jo bare kjøre på.
Gjest TS Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Før jeg så bildet, så jeg for meg noe skikkelig 80-talls-greier. Men dette var jo faktisk ganske stilig På den fyren, ihvertfall MmHmm :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Ikke sært, men utrolig harry! Hmmm...Harry altså????????????? Mener du virkelig at han karen i den dressen ser HARRY ut??????? ts
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Om ikke mannen din ser ut som han på bilde, så vil også jeg si at dressen muligens kan bli litt harry.
Lilly-L Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 Var ikke hvit dress veldig "in" for noen år siden? :klø: Ikke så veldig begeistret selv.. men enig med de over her, liker dere det så go for it!
Gjest Gjest_Jane_* Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 Jeg synes og hvit dress der ganske harry
Leo Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 En slik dress vil være akkurat like anvendelig som en brudekjole etter at bryllupsdagen er over. Den er m.a.o. kanskje fin på selve dagen, men etterpå er den totalt ubrukelig. Prøv å forestille dere ett sted hvor den dressen ville fremstå som et korrekt og diskret antrekk... Barnedåp i januar? Konfirmasjon i mai? Fin middag på ***** restaurant... At bruden og brudgommen bruker like mye på ubrukelige klær til bryllupsdagen, finner jeg imidlertid ikke urimelig, så er det dette antrekket mannen drømmer om å gifte seg i, så ville jeg ikke hatt større betenkeligheter. Siden han ikke vet om det en gang, tviler jeg imidlertid på at drømmen verken har vært drømt eller diskutert så mange ganger. Når man først er i gang, mener jeg absolutt ikke at det skal spares på mannens påkledning på den store dagen, men jeg tror jeg vil anbefale å bruke pengene på noe mer klassisk som f.eks. en skreddersydd smoking.
LukaFrost Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 En slik dress krever litt av mannen; en slank kropp og skikkelig kroppsholdning. Da er det stilig.
Ms.Blaise Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Kommer veldig an paa mannen som skal ha den paa. Mannen min hadde sett svaert stilig ut i den Kommer så absolutt an på mannen som skal bruke den ja. Men sånn den så ut på bildet, syntes i allefall jeg at den så stilig ut=)
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Grøss, så ut som noe made in Thailand-drit.
Gjest Sær Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Hmmm...Harry altså????????????? Mener du virkelig at han karen i den dressen ser HARRY ut??????? ts Nei, ikke han karen.. dressen derimot.. Nå er det sånn at ting ser anderledes ut i virkeligheten, enn på en fotoshoot. M.a.o. harry.
Piper Skrevet 28. februar 2009 #19 Skrevet 28. februar 2009 Får du samme tips av din blivende mann om kjolen du skal ha? Eller har han bedt deg finne en kul dress til han, siden du prøver å finne en dress til han på hans store dag? Dressen så veldig silkeaktig ut, og ikke min mann sin stil for å si det slik. Og jeg syns ikke den var fin, for den glinset for mye. Men det kan jo bli fint om du har samme stoff i kjolen din, men har du ikke det så tviler jeg på at det blir fint.
Blåbæret Skrevet 28. februar 2009 #20 Skrevet 28. februar 2009 En slik dress krever litt av mannen; en slank kropp og skikkelig kroppsholdning. Da er det stilig. Veldig enig i denne. Jeg tror det er ganske få menn som vil se bra ut i en slik dress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå