Gå til innhold

Hvordan oppfører han seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente22_*
Skrevet

Heisann folkens!

Jeg bare lurte på en liten ting, er det andre enn meg som går rundt (ofte) og er redd kjæresten skal være utro?

Jeg har nå lest så mange tråder om kvinner som har bustet sin mann i å ha elskerinner osv... Det må jo være forferdelig!!!

Jeg vet også at det er ganske vanskelig for en mann å holde seg unna hvis han får sjangs på en skikkelig flott kvinne.

Grunnen for jeg tenker så masse på dette nå er vel fordi kjæresten min var ute på byen med en kompiss i går, og de ble en del fulle.

Jeg vet hvordan kjæresten min er når han drikker sammen med meg, men ikke hvordan han oppfører seg når ikke jeg er der.

Kanskje han flørter, sjekker markedet osv.... :tristbla: !!

Det er så synd, for jeg kan ALDRI få vite hvordan har oppfører seg uten jeg er tilstede... Jeg har mange ganger vært ute sammen med gutter som har dame, og minuttet etter dama forsvinner så forandrer guttene seg med en gang.

Irriterer meg grenseløst at jeg ikke vet hvordan han oppfører seg uten meg!

Kunne tenke meg å feste et lite kamera til genseren hans, hehe, men tror nokk ikke jeg hadde turt å sett resultatet.

(Nå trenger ikke dere si at jeg ikke bør være sammen med han fordi jeg ikke stoler på han, for jeg stoler ikke på noen jeg samme hvem det er. )

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg tror mange blir paranoide av å lese i dette forumet på KG :fnise:

Jeg har jo tenkt på det, men velger å tro at dette ikke kommer til å skje meg :)

Og jeg vet at kjæresten min flørter på byen, om han "sjekker markedet" vet jeg ikke, men så lenge han ikke gjør noe utav det så bryr det meg midt på leggen.

Endret av LanaLane
Skrevet
Jeg bare lurte på en liten ting, er det andre enn meg som går rundt (ofte) og er redd kjæresten skal være utro?

Før var jeg nok veldig lik deg, var kronisk redd for at han jeg var sammen med flørtet, var utro osv. Nå er jeg overhodet ikke redd for utroskap, det dreier seg nok om at jeg har blitt mer sikker på meg selv. Noen garanti har man dog aldri, men jeg orker ikke bruke energi på å skape situasjoner i hodet mitt som ikke en gang har skjedd :)

Skrevet
Jeg har jo tenkt på det, men velger å tro at dette ikke kommer til å skje meg :)

Denne setningen var veldig smart! Jeg tror det aller viktigste er å velge å tro at kjæresten kan oppføre seg, hvis ikke er det strake veien til å sitte oppe halve natta og uroe seg hver gang kjæresten er ute!

Skrevet

Regner med at han er voksen nok til å oppføre seg. Uroer meg ikke en millimeter når han er ute med gutta, men nyter alenetiden.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)
:klem: til deg Endret av LonelyAngel
Skrevet
Nå regner jeg med jeg ikke er like spennende som før, og da blir det lettere å falle for fristelser.

...på seg sjøl kjenner man andre...heter det..

Skrevet

Menn sier ofte på byen (eller seminar) at de er i et dårlig forhold og at "hun skal snart flytte ut", "det går dårlig", osv., mens ringen ligger i lommen.

Alt for å få seg noe, kortvarig eller lengre. Da får de spenning.

Dette kan menn fortsette med i og med at damene hjemme ikke aner noenting.

Om det får konsekvenser (konen oppdager det og vil skilles), først da reagerer mennene.

Skrevet
Menn sier ofte på byen (eller seminar) at de er i et dårlig forhold og at "hun skal snart flytte ut", "det går dårlig", osv., mens ringen ligger i lommen.

Om det får konsekvenser (konen oppdager det og vil skilles), først da reagerer mennene.

Dette gjør vel jenter også.

Skrevet

Denne setningen var veldig smart!

Jeg tror du blander smart med naiv

Gjest Langsyne
Skrevet

Kvinner sier ofte på byen (eller seminar) at de er i et dårlig forhold og at "han skal snart flytte ut", "det går dårlig", osv., mens ringen ligger i lommen.

Dette kan kvinner fortsette med i og med at mennene hjemme ikke aner noenting.

Om det får konsekvenser (mannen oppdager det og vil skilles), først da reagerer kvinnene.

Ville du likt at en mann skrev noe slikt ut i det blå? Bare lurer litt..

Skrevet

Som min mann pleier si " han ser på menyen ute og kommer HJEM for å spise" :jepp:

En kan SE uten å gjøre noe, en kan flørte litt uten å gjøre noe.

En kan ha vett nok i knotten til å ha god moral og tenke konsekvens av sine handlinger.

OG en kan og falle for noen\forelske seg i andre UTEN å gjøre noe mer ut av det.

(Den første forelskelsen går uansett over etter en stund og værdagen starter i alle forhold)

Jeg stoler på mannen min, på samme måte som han stoler på meg.

Og en bør og huske på at vi er et forbilde til våre barn som vokser opp.. de får med seg det meste på godt og vondt.

Og ja jeg har lang erfaring. Har vært gift i 20 år med samme mann.

En har sine oppturer og nedturer på den tiden. Av og til store bølger og.

Jeg har og erfart å falle for en annen (en gift mann var det og) på de årene. I en periode ekteskapet ikke var godt i det hele tatt. Men jeg gjorde ingenting ut av det. Jeg hvet hva jeg har. Jeg tenker konsekvens og på hva familien (både min egen og denne mannens) event måtte gått igjennom om jeg hadde "spriket med bena".

Mannen min er ofte ute på seminar og turer i forbindelse med jobben, men jeg hvet jeg kan stole på han.

Kan komme av at vi begge tidligere (i ungdommen) fikk erfaring med en utro kjæreste og hvet hva det vil si\ føles.

Skrevet
Som min mann pleier si " han ser på menyen ute og kommer HJEM for å spise" :jepp:

En kan SE uten å gjøre noe, en kan flørte litt uten å gjøre noe.

En kan ha vett nok i knotten til å ha god moral og tenke konsekvens av sine handlinger.

OG en kan og falle for noen\forelske seg i andre UTEN å gjøre noe mer ut av det.

(Den første forelskelsen går uansett over etter en stund og værdagen starter i alle forhold)

Jeg stoler på mannen min, på samme måte som han stoler på meg.

Og en bør og huske på at vi er et forbilde til våre barn som vokser opp.. de får med seg det meste på godt og vondt.

Og ja jeg har lang erfaring. Har vært gift i 20 år med samme mann.

En har sine oppturer og nedturer på den tiden. Av og til store bølger og.

Jeg har og erfart å falle for en annen (en gift mann var det og) på de årene. I en periode ekteskapet ikke var godt i det hele tatt. Men jeg gjorde ingenting ut av det. Jeg hvet hva jeg har. Jeg tenker konsekvens og på hva familien (både min egen og denne mannens) event måtte gått igjennom om jeg hadde "spriket med bena".

Mannen min er ofte ute på seminar og turer i forbindelse med jobben, men jeg hvet jeg kan stole på han.

Kan komme av at vi begge tidligere (i ungdommen) fikk erfaring med en utro kjæreste og hvet hva det vil si\ føles.

flott innlegg! du har skjønt det!

opp og nedturer følger meg i alle forhold. og de med vettet i behold lar seg ikke styre av en liten forelskelse.. for hverdagen kommer i alle forhold.. og takler man ikke denne, nei da kommer man bare til å hoppe til neste hver gang rusen har lagt seg og alt har blitt "kjedelig".

og det er heeelt normalt å falle for andre i et langt samliv. men som du sier, vet man hva man har og verdsetter dette så lar man seg ikke styre av dette.

cluet er jo å ikke handle ut fra føleser, men fornuften.

denne crushen for en annen, vil forsvinne.. og man vil nok oppleve dette fler ganger.

men hvis vi skulle ha gjort æffærer for hver gang vi hadde følelser for andre, så ja, hvor skulle da dette endt? ørten barn med forsjellige menn. og hva er det vitsen med giftemål som handler om å elske hverandre i tykt og tynt?

skillsmisse statistikken er allerede alt for høy nok. og jeg tror mange av disse skillsmissene handler om akkuratt dette. å få følelser for en annen. og handler litt for fort ut fra dette.

:murvegg:

Skrevet

Men det som er bra er at 99.99% av alt utroskap blir aldri oppdaget.

Skrevet

Det er alltid gøy å slenge ut tall uten å ha noe grunnlag for det.

Skrevet

Er det bra altså?

Mye utroskap blir trolig kanskje aldri oppdaget, men sannheten pleier som regel å komme for en dag i de fleste forhold.

Skrevet

Jeg hvar vel grunnlag for si det. Det er vel ingen som tror at utroskap er noe som kommer frem i lyset, at det aldri skjules, at ingen har motiver for å forsøke å hindre riktighetene å komme ut?

velvel når man ikke er enige i at det å fortelle uoppfordret at man har vært utro bare handler om å såre.

Når man ikke vet er det heller ingen problem, og mennesker som angrer på utroskapen sin vil heller forsøke å glemme enn å fortelle.

Det er sånn mennesker er når de har gjort handlinger de ikke vil vedkjenne seg selv...

Skrevet
Jeg hvar vel grunnlag for si det. Det er vel ingen som tror at utroskap er noe som kommer frem i lyset, at det aldri skjules, at ingen har motiver for å forsøke å hindre riktighetene å komme ut?

velvel når man ikke er enige i at det å fortelle uoppfordret at man har vært utro bare handler om å såre.

Når man ikke vet er det heller ingen problem, og mennesker som angrer på utroskapen sin vil heller forsøke å glemme enn å fortelle.

Det er sånn mennesker er når de har gjort handlinger de ikke vil vedkjenne seg selv...

Gjest lurte vel mer på hvor du får statistikken din fra, om du har noe å vise til? Nei det er vel sånn at det man ikke vet har man ikke vondt av, og de fleste velger kanskje ikke selv å fortelle at de har vært utro. Men sannheten kommer gjerne frem på andre måter likevel. Jeg kjennner flere som har blitt bedratt (meg inklusive), og alltid har det blitt oppdaget helt tilfeldig.

Gjest Gjest_LM_*
Skrevet

Man har ingen garanti for noe som helst, men jeg velger å tro på ham. Jeg kan krisemaksimere voldsomt til tider, ikke fordi han ikke er til å stole på, men heller fordi jeg er usikker på meg selv.

Han har fått tilbud på byn og kommet hjem etterpå og fortalt det til meg. Noen synes kanskje det er unøvendig, men han gjør det frivillig, og jeg synes egentlig bare det er fint.

Skrevet

Det handler jo om at han bare forteller det han kan fortelle uten at du blir sint. Bare tenk på alt han utelater for roen og akseptens skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...