Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en kort vegg i stua (området over sofaen) som er ganske naken og kjedelig. Har lyst å sette sammen en samling av noe gøyalt (men smakfult) f.eks små speil. Jeg liker ikke familiefoto eller IKEA-kunst(!)i stua, så sånt det er ikke aktuelt. Har dere andre forslag eller linker å vise til?
iden Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hva med noe som dette?! Veldig enkelt og knallfint syns nå jeg i alle fall!!!! Glemte å si: Mange sånne interiøreksperter som sier at det er bedre å ha store bilder enn små bilder, fordi små bilder får plassen du har til å se mindre ut. Sikkert ikke lurt å fylle veggen totalt, men lurt å tenke på iallefall!!! Lykke til:) Endret 27. februar 2009 av iden
Gjest Interiørfan Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Den var vrien, sjekk ut norske interiørbloggere.Mulig du finner ideer der, min første tanke var Bilder i en liten sirkel med en flott sjablong i midt. Men ser at du ikke liker dette, så da er ide kassen min tom.. Lykke til :-) Jeg har en kort vegg i stua (området over sofaen) som er ganske naken og kjedelig. Har lyst å sette sammen en samling av noe gøyalt (men smakfult) f.eks små speil. Jeg liker ikke familiefoto eller IKEA-kunst(!)i stua, så sånt det er ikke aktuelt. Har dere andre forslag eller linker å vise til?
Frk Johansen Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Hva med noen dype hule bilderammer som du fyller med pastaskruer, pastarør etc? En pastatype for hver ramme...
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Hva med noen dype hule bilderammer som du fyller med pastaskruer, pastarør etc? En pastatype for hver ramme... For en genial ide
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Hva med noen dype hule bilderammer som du fyller med pastaskruer, pastarør etc? En pastatype for hver ramme... I stua???? Riktignok var det veldig poppis på kjøkkenet for noen år siden, men å flytte det til stua??? Pasta?? Herreminhatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå