Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 I en TV-reklame for Q-meieriene ser vi en mann som står ute på et jorde/en åker. Der løfter han opp en ku, og står lenge og jokker med kua. Teksten spør hvor mye melk han kan melke...han løfter kua opp og ned og vi ser bare underlivet hans mens han jukker med kua. Dyresex er forbudt i Norge. Burde reklamen tillates?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Burde reklamen tillates? Ja. Burde det forbys å være så prippen som du?
Gjest MåneSkygge Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 I en TV-reklame for Q-meieriene ser vi en mann som står ute på et jorde/en åker. Der løfter han opp en ku, og står lenge og jokker med kua. Teksten spør hvor mye melk han kan melke...han løfter kua opp og ned og vi ser bare underlivet hans mens han jukker med kua. Dyresex er forbudt i Norge. Burde reklamen tillates? Dyresex er faktisk ikke forbudt i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, har sett den reklamen noen ganger, men aldri tolket den på det viset. Han rister jo bare litt på kua sånn som man bruker å riste på melkekartongen for å kjenne hvor mye melk som er igjen. De reklamerer jo på at melkepakkene har fått et sånn vindu som man kan se hvor mye som er igjen
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Dyresex er faktisk ikke forbudt i Norge. Dyresexhar blitt ulovlig i Norge jo, i 2008! Det er drøyt å reklamere med dyresex - barn ser på også....
Gjest MåneSkygge Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Dyresexhar blitt ulovlig i Norge jo, i 2008! Det er drøyt å reklamere med dyresex - barn ser på også.... Så det nå. Det hadde jeg ikke fått med meg. Sorry Men veldig bra den loven endelig kom da
Gjest Sandbekken Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Hvis det er denne reklamen ts mener så skjønner jeg ikke hvordan h*n kan klare å tolke den som dyresex! Reklamen er jo helt uskyldig jo..
Bloodless Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 (endret) Er det mulig?? Noe så latterlig. Det kommer jo VELDIG GODT fram i reklamen at han rister på kua for å se hvor mye melk som er igjen, og med vindu i kartongen så slipper man det. *edit* leif. Endret 27. februar 2009 av Bloodless
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Mannen står jo praktisk talt og jukker på kua. Sleipt gjort av reklamefolkene...
Gjest MåneSkygge Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 Jeg tror nå ts er ett troll. Ingen kan vel mene at den reklamen har noe med dyresex å gjøre?!
Gjest Tang Lung Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 LOL.....var nok sarkastisk eller ironisk ment Hvorfor klage på den reklamen , en av få som faktisk ER underholdende lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå