Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Gadd ikke å sette på oppvaskmaskinen i går. Orket ikke i dag heller da jeg stod opp, for jeg skulle jo ikke ha middag tenkte jeg jeg. Nå angrer jeg. Vil ha middag. Og oppvaskmaskinen tar ca 3 timer så er jo ingen vits nå. Det synd på meg. Da blir det ikke noe middag på meg i dag.
aquata Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hva med å ta det du trenger i oppvasken for hånd????
The Kitten Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjenner en som kaster tallerkner og slikt når han ikke gidder å vaske opp. Jeg har prøvd å si at det blir dyrt i lengden, men det synker ikke inn.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Hva med å ta det du trenger i oppvasken for hånd???? Hehe, jo, men så har jeg ikke noen reine hånklær. Også har jeg vondt i ryggen så orker ikke stå å gjøre så mye. Synes oppvask generelt sett er tungt å kjedelig når det er en del. Men tar noen brødkniver heller. Får jo middag i morgen da.
Aricia Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, jo, men så har jeg ikke noen reine hånklær. Også har jeg vondt i ryggen så orker ikke stå å gjøre så mye. Synes oppvask generelt sett er tungt å kjedelig når det er en del. Men tar noen brødkniver heller. Får jo middag i morgen da.
sixx Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Gadd ikke å sette på oppvaskmaskinen i går. Orket ikke i dag heller da jeg stod opp, for jeg skulle jo ikke ha middag tenkte jeg jeg. Nå angrer jeg. Vil ha middag. Og oppvaskmaskinen tar ca 3 timer så er jo ingen vits nå. Det synd på meg. Da blir det ikke noe middag på meg i dag. Jøss...hvordan merke er det du har? Jeg vil også ha en oppvaskmaskin som lager middag. Lager den lunsj og frokost også? Hva med sjokoladekake og boller?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Pizza- og Kinaekspressen leverer mat med bestikk og servietter. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå