Bertha Skrevet 7. september 2003 #101 Del Skrevet 7. september 2003 Og så jeg som trodde at mine drømmer var fantasifulle...! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. september 2003 Forfatter #102 Del Skrevet 7. september 2003 Takk for besøket,alle sammen. Hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 7. september 2003 #103 Del Skrevet 7. september 2003 Hei Barbie! :D Nå har jeg mer eller mindre ledd meg gjennom dagboka di - mye artig her altså!! Og så DET puppestellet da, gitt.... Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. september 2003 Forfatter #104 Del Skrevet 7. september 2003 Koselig at du likte dagboka mi,Elin. Sving gjerne innom en annen gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2003 #105 Del Skrevet 7. september 2003 Om noen tyder den drømmen noen gang vil jeg gjerne høre resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. september 2003 Forfatter #106 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg også! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #107 Del Skrevet 8. september 2003 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #108 Del Skrevet 8. september 2003 Herregud,er du'kke rekti' eller? Du trodde vel ikke jeg var våken når du sendte den hilsen i dagboka mi? :o Men koselig var det lell. Har ikke vært mye liv fra deg i helga nemlig! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #109 Del Skrevet 8. september 2003 Herregud,er du'kke rekti' eller? Du trodde vel ikke jeg var våken når du sendte den hilsen i dagboka mi? :o Men koselig var det lell. Har ikke vært mye liv fra deg i helga nemlig! :x Ja jeg er da alltid tidlig oppe :-? Nå har jeg fri i 2 dager så, da kommer du nok til å se mer til meg. Tenkte jeg skulle ta meg et glass rødvin i kveld. har en treliter som bare venter på å bli tom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #110 Del Skrevet 8. september 2003 Din alkis! Drikker Vin støtt jo........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #111 Del Skrevet 8. september 2003 Din alkis! Drikker Vin støtt jo........ Ja tilogmed alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 8. september 2003 #112 Del Skrevet 8. september 2003 Kommer tuslene inn med en 3 liter hvitvin og reker til Barbie,venter at Krepsen kommer smygene etter lukta. Alt bra med med Barbie selv om Mae West reiv i stykker dagboka si dakal liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #113 Del Skrevet 8. september 2003 Ja,hva pokker SKAL jeg lese nå? :o Takk for Vin og reker,forresten. Da er nok ikke Kreps langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #114 Del Skrevet 8. september 2003 *Kjenner jeg lukten av vin.... egentlig drikker jeg jo ikke vin da....., men jeg kan jo unne meg et glass i godt selskap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 Forfatter #115 Del Skrevet 8. september 2003 Der var du ja.. Det tok ikke lange tida! Skål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #116 Del Skrevet 8. september 2003 *skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #117 Del Skrevet 8. september 2003 *skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #118 Del Skrevet 8. september 2003 *skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #119 Del Skrevet 8. september 2003 *skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #120 Del Skrevet 8. september 2003 8) Hvor ble det av vinen? Barbie..... stakk du av med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå