Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #601 Del Skrevet 9. januar 2004 Bra. Skal det kanskje være en dram, når du først er her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #602 Del Skrevet 9. januar 2004 Bra. Skal det kanskje være en dram, når du først er her...? En dram? Tja.. Er nødt til å kjøre snart, så jeg tror jeg står over, men noe å knaske på er kanskje ikke for mye forlangt 'trommer med fingrene på den litt utålmodige måten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #603 Del Skrevet 9. januar 2004 Du har vel næringsvett jente?! Forskyn deg sjæl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #604 Del Skrevet 9. januar 2004 Du har vel næringsvett jente?! Forskyn deg sjæl... Næringsvett og næringsvett, det er lett for deg å si når du sitter og tviholder på godteskålen *spisser albuene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #605 Del Skrevet 9. januar 2004 Å, filler'n.... :oops: Kanskje jeg skal sette fra meg godtebollen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #606 Del Skrevet 9. januar 2004 Å, filler'n.... :oops: Kanskje jeg skal sette fra meg godtebollen...? Ja, kanskje det Takk for meg, kommer igjen en annen dag jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #607 Del Skrevet 9. januar 2004 Hyggelig. Vælkommin skal du værra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. januar 2004 #608 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg hører rykter om at Lady Heather har årgangsdunker i den hemmelige vinkjelleren sin. Err'u med, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #609 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, ærr'u gææ'rn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2004 #610 Del Skrevet 9. januar 2004 Sa dere vin???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #611 Del Skrevet 9. januar 2004 DREKKA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2004 #612 Del Skrevet 9. januar 2004 SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. januar 2004 #613 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi skåler for våre venner og appelsiner vi kjenner, og bryster vi ikke kjenner (spettede topper), de driter vi i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #614 Del Skrevet 9. januar 2004 Lady Heather, the Poet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. januar 2004 #615 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi skåler for våre venner og appelsiner vi kjenner, og bryster vi ikke kjenner (spettede topper), de driter vi i. Jeg gir meg ende over..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. januar 2004 #616 Del Skrevet 9. januar 2004 Ikke enden, Bertha. Bare ikke den. Forresten; vi har jo bare sett deg fra halsen og opp. Kunne muligens ha vært interessant å se resten også. Eller kanskje ikke. Blir dere med å synger? Ja, jeg har sagt hva jeg mener om den toppen, Barbie. Enkefruen på nabogodset har en eksakt maken en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 9. januar 2004 Jada masa, men du holder vel ut toppen min en stund? Du har egentlig ikke no' valg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. januar 2004 #618 Del Skrevet 9. januar 2004 Ikke enden' date=' Bertha. Bare ikke den. Forresten; vi har jo bare sett deg fra halsen og opp. Kunne muligens ha vært interessant å se resten også. Eller kanskje ikke. [/quote'] ... og det skal dere bare være glad for. La oss heller konsentrere oss om dunkene. For det er jeg sikker på, at Lady Heather ikke ante at hun hadde plast i kjelleren sin! Mo-hahahahaha!!! *hente trucken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2004 #619 Del Skrevet 9. januar 2004 .. melder meg til sangkoret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. januar 2004 #620 Del Skrevet 12. januar 2004 Ville bare stikke innom for å si Hei og takke for hyggelig PM fra deg i dag/natt. Tusen takk for hilsen i dagboka. Det var hyggelig. God natt til deg Barbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå