Barbie Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #541 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg våknet av banning fra badet litt før kl 07 i dag. Banningen gikk så over til latter, og jeg spurte gubben hva i helvete han drev med! Han fortalte at Sussie hadde ramlet i do, og det før han hadde rukket og dra i snora!!!! Heldigvis hadde han bare tissa, men likevel! Han ble pent nødt til å vaske katta selv før han dro, selv om det medførte at han kom for sent på jobb. Stakkars pus, hun hylte som en stukken gris mens hun hang under krana! Hvorfor i all verden skal katter være så nyskjerrige? Nå håper jeg hun har skjønt hva som er oppi do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. desember 2003 #542 Del Skrevet 19. desember 2003 og de sier at katter er smarte dyr God morgen Barbie, håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #543 Del Skrevet 19. desember 2003 God morgen til deg også, Fella. Ha en trivelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. desember 2003 #544 Del Skrevet 19. desember 2003 Det skal jeg, for i morgen kommer min sønn som jeg ikke har sett på 8 mnd, og jeg gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 19. desember 2003 #545 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg våknet av banning fra badet litt før kl 07 i dag. Banningen gikk så over til latter, og jeg spurte gubben hva i helvete han drev med! Han fortalte at Sussie hadde ramlet i do, og det før han hadde rukket og dra i snora!!!! Heldigvis hadde han bare tissa, men likevel! Han ble pent nødt til å vaske katta selv før han dro, selv om det medførte at han kom for sent på jobb. Stakkars pus, hun hylte som en stukken gris mens hun hang under krana! Hvorfor i all verden skal katter være så nyskjerrige? Nå håper jeg hun har skjønt hva som er oppi do! Hihi, hva de dyra finner på! Skjønner at det ble en kombinasjon av banning og latter Ha en fin fredag og en god helg, Barbie :D Klem, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. desember 2003 #546 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg våknet av banning fra badet litt før kl 07 i dag. Banningen gikk så over til latter, og jeg spurte gubben hva i helvete han drev med! Han fortalte at Sussie hadde ramlet i do, og det før han hadde rukket og dra i snora!!!! Heldigvis hadde han bare tissa, men likevel! Han ble pent nødt til å vaske katta selv før han dro, selv om det medførte at han kom for sent på jobb. Stakkars pus, hun hylte som en stukken gris mens hun hang under krana! Hvorfor i all verden skal katter være så nyskjerrige? Nå håper jeg hun har skjønt hva som er oppi do! Ja de er søte de små... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. desember 2003 #547 Del Skrevet 19. desember 2003 Har sansen for kattene dine jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #548 Del Skrevet 19. desember 2003 Takk for besøket, alle sammen. Ja, de kattene er noen rare skapninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #549 Del Skrevet 21. desember 2003 I dag sov jeg lenge. Men det er kanskje ikke så rart, for jeg satt og røra med Madam Felle, Ugla, Bippbipp og Bertha til langt på natt. Det er så hyggelige mennesker på KG om natta! I natt har det snødd! :x Jeg skulle vært en tur på butikken i dag, men tør ikke kjøre med de dekkene.. Det er ikke de nyeste dekkene i byen for å si det sånn. :oops: Vi skal en tur til svigers og bytte Julegaver i kveld, men da får gubben kjøre. I går var jeg flink og vasket kjøleskapet. Kastet alt som ikke var spiselig der, og da ble det ganske tomt. :-? Ser ut til at jeg må handle litt før butikkene stenger før jul. Vi har alt av julemiddager i frysen, men det er vel greit å ha litt pålegg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2003 #550 Del Skrevet 22. desember 2003 Innom med juleklem til Barbie! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #551 Del Skrevet 22. desember 2003 Takk for klemmen, Mie. *Klemmer tilbake* I dag har vi vært hos svigers og levert julegaver. Vi kjøpte peissett til dem. Fra kattene får de snapsglass. Vi fikk ikke med oss noen pakke tilbake, så kanskje vi ikke får noe fra dem i år! :o Det skulle ikke forundre meg, for de er ganske spesielle. Tidligere på dagen hadde vi besøk av mamma og bestemor, og de hadde i allefall med gaver. Både til oss, og til pusene. I går havnet vi en tur på byen. Det foregikk i all stillhet, og vi var hjemme kl 01.00 i natt. Det var temmelig kjedelig ute, og ingen kjente. Det blir liksom ikke det samme og sitte og trykke ute med gubben hele kvelden. Nå har jeg besøk av den eldste tanteungen. Han sitter forran tv'n og spiller, men skal snart jages i seng. Jeg skal snart legge meg selv også, for det ble dårlig med søvn i natt. Vi la oss kl 02.00, og når klokka var halv 8 på morran, så hadde jeg fortsatt ikke sovnet! :x At jeg aldri kan slutte med denne Irish coofeen, det er den som har skylda. Tror jeg fikk meg en blund fra 8-11, og det er altfor lite for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. desember 2003 #552 Del Skrevet 23. desember 2003 Fydda, ikke bra med for mye Irish coffee Ha en riktig god jul, Barbie! Hils kattene ;-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. desember 2003 #553 Del Skrevet 23. desember 2003 Litt svinn må man regne med i disse harde juletider, Barbie. *flire* Håper ellers at du og dine får en riktig fin jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2003 #554 Del Skrevet 23. desember 2003 Spretter bare innom så vidt for å ønske GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #555 Del Skrevet 23. desember 2003 Spretter bare innom så vidt for å ønske GOD JUL Tusen takk, Lillebille. God jul og godt nytt år til deg og dine også. Jeg har vært på en dagbokrunde med juleønsker nå, men du har jo ingen bok.... Derfor får du hilsenen din her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2003 #556 Del Skrevet 23. desember 2003 Takk skal du ha... Bedre ikke å ha egen bok vet'u... da kan jeg snike i andres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2003 #557 Del Skrevet 23. desember 2003 Ønsker deg en riktig fin jul, Barbie! Klem fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. desember 2003 #558 Del Skrevet 23. desember 2003 ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG GOD JUL BARBIE Nå må du kose deg masse i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #559 Del Skrevet 23. desember 2003 Tusen takk, Mie og Fella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 23. desember 2003 #560 Del Skrevet 23. desember 2003 GOD JUL TIL DEG OGSÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå