Barbie Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #521 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg hadde forresten en snål drøm i natt! Jeg var etterlyst over hele verden.. Politiet lette etter meg, men de fant meg aldri. Det hang til og med sånne plakater av meg overalt: "Wanted dead or alive" Jeg hadde nemlig stjålet Walt Disney's kredittkort, og jeg handlet alt jeg hadde lyst på! Teitinger! De kunne jo bare sperret kortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. desember 2003 #522 Del Skrevet 10. desember 2003 Goood onsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. desember 2003 #523 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei hopp :D Jeg kjenner til det der med "du sov så godt så jeg ville ikke vekke deg"... Det ender jo med at han sover og jeg ligger lysvåken og er forbanna :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #524 Del Skrevet 10. desember 2003 Takk for besøket folkens! I dag har jeg hatt huset fullt av folk. Rart det der, enten kommer det ingen på besøk, eller kommer alle! :-? Siste gjest har nettopp gått, så nå lufter jeg ut både røyk og skallebank. Jeg har dundrende hodepine i dag også. :x Min siste gjest var min beste venninne. Hun ville ha meg med på "Harrytur" til Sverige i morgen, og fikk til slutt overtalt meg. Det kan jo være greit å ta en tur nå før Jul, og få handlet inn noe mat. Vi har det alltid så koselig på turene våre også. Bare hun og jeg, og masse jenteslarv! :oops: Det blir ikke veldig seint på meg i kveld. Vi reiser tidlig i morgen, og det er greit å være kvikk og opplagt til vi drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #525 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg fikk handlet masse i Sverige i går. Ribbe, oksestek, bacon, biff, kebabkjøtt, kjøttdeig osv. Kjøpte masse til kattene også. Bortskjemte hårdotter! :oops: De fikk nye kattebur, nytt toalett, masse leker, og 2 bæreposer med mat. I dag fikk jeg unnagjort mesteparten av julegavene. Heldigvis har vi ikke så mange å kjøpe til, for dette er hodebry hvert år! Det ble to nydelige vegglamper til min mor og stefar. Slike må jeg få kjøpt til meg selv også, for de var flotte. Up-light i smijern. Svigerforeldrene mine får peissett, da de nettopp har kjøpt seg peis. Bestemoren min får vinstativ i smijern, som selvfølgelig skal fylles med vinflasker. Tantebarna mine har jeg ikke kjøpt noe til enda, men jeg tror vi skal gi de penger. De er så vanskelig å kjøpe til, så da er det bedre de kan kjøpe noe de ønsker seg selv. Gubben skal på jobb kl 21 i kveld. Tenkte jeg skulle servere biff før han drar. Ellers blir det stille og rolig i kveld. Koser meg med Tv'n og KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. desember 2003 #526 Del Skrevet 12. desember 2003 Kan kattene dine alle husreglene?? Husregler for katten. Baderom Følg alltid gjester på badet. Det er ikke nødvendig å gjøre noe. Bare sitt og glo. Dører Lukkede dører tillates ikke i noen rom. For å få åpnet ei dør, still deg på bakbeina og dask eller skrap med forbeina. Når døra så blir åpnet er det ikke nødvendig å bruke den. Etter åpning av utgangsdør, stiller du deg i døråpningen, halvt inne, halvt ute, og tenker på mye rart. Dette er spesielt viktig hvis det er veldig kaldt, regn, snø eller mye mygg. Stoler og tepper Hvis du må kaste opp, må du straks komme deg opp i en stol. Hvis du ikke greier det tidsnok, kan du bruke et orientalsk teppe. Hvis det ikke finnes noe orientalsk teppe, går også vanlige langhårstepper fint. Mens du kaster opp på teppet må du passe på å rygge like langt som en naken menneskefot. Forstyrring Hvis noen mennesker gjør noe, mens andre andre ikke gjør noe, skal du holde deg til de som gjør noe. Dette kalles «å hjelpe til» eller «forstyrre». Her er reglene for «forstyrring»: Når du følger med på matlaging skal du sitte rett bak kokkens venstre hæl. Du blir ikke sett, dermed er det større sjanse for å bli tråkket på, for så å bli tatt opp og trøstet. Når noen leser ei bok må du komme deg inn tett under haka, mellom øynene og boka, hvis du da ikke kan legge deg tvers over selve boka. For annet papirarbeid: Legg deg på papirene på en mest mulig hensiktsmessig måte, slik at så mye som mulig av papirene blir skjult. Lat som om du dormer, men fra tid til annen strekker du deg og klasker til blyanten eller pennen. For folk som betaler regninger eller jobber med selvangivelsen eller julekortene må du alltid ha målet klart: Å forstyrre! Først setter du deg på papiret det jobbes med. Etter å ha blitt jaget vekk, setter du deg ved siden av og ser trist ut. Når du har blitt fjernet for andre gang dytter du penner, blyanter og viskelær ned fra bordet, en ting av gangen. Når et menneske holder en avis opp foran seg må du hoppe opp på baksiden av avisen. Mennesker elsker å bli hoppet på. Når et menneske arbeider ved en PC hopper du opp på pulten, spaserer over tastaturet og prøver å fange markøren på skjermen. Så legger du deg i fanget til mennesket, over begge armene. Om å gå Så ofte som mulig skal du sprette fram foran mennesker, så kjapt og nært som du kan. Spesielt viktig i mørket, i trapper når noen bærer på noe, og med en gang de står opp om morgenen. Sengetid Du skal alltid sove oppå menneskene slik at de ikke kan snu seg. Sandkasse Når du bruker sandkassa må du sparke ut så mye sand som mulig fra kassa. Menneskene elsker følelsen av kattesand mellom tærne. Gjemsel En gang i blant skal du gjemme deg et sted menneskene ikke kan finne deg. Du skal ikke, under noen omstendighet, vise deg før etter tre eller fire timer. Dette gjør at menneskene får panikk (en positiv opplevelse) fordi de tror du har stukket av eller gått deg vill. Med en gang du kommer fram vil menneskene overøse deg med klapp og andre kjærtegn. Sannsynligvis vil du få noe godt, også. En siste tanke Bruk alle muligheter til å komme innpå et menneske, helst ansiktet. Snu deg og vis dem rumpa di. Menneskene syns det er kjempefint, så gjør det ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #527 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvordan visste du at jeg har vært på jakt etter denne? :o Jeg så den på KG en gang tidligere, og har prøvd å finne den igjen. Takk, LilleBille! Du er en knupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. desember 2003 #528 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvordan visste du at jeg har vært på jakt etter denne? :o Jeg så den på KG en gang tidligere, og har prøvd å finne den igjen. Takk, LilleBille! Du er en knupp! Bare hyggelig.. men egentlig er det BippBipp du burde takke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. desember 2003 #529 Del Skrevet 13. desember 2003 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. desember 2003 #530 Del Skrevet 14. desember 2003 er herved servert i min lille hule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #531 Del Skrevet 14. desember 2003 Takk det samme, Monja. Jeg bestemte meg for å ta et bad i stad, og gikk ned å skrudde på kranene. Guttepusen satt storøyd på kanten og fulgte med på vannet som stadig steg i karet. Plutselig skled han og plumpet oppi... :-? Jeg rakk og suge tak i ham før han gikk helt under, og han sprella som ei reke når jeg dro ham opp igjen. Stakkars liten, han ble kjemperedd! Nå ligger han på gulvet forran meg, og ser temmelig sur ut! :evil: Jeg kunne ikke dy meg, men når dramatikken var over fikk jeg latterkrampe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. desember 2003 #532 Del Skrevet 14. desember 2003 Tror du må ta guttepusen i kurs.. Guttepusen satt storøyd på kanten og fulgte med på vannet som stadig steg i karet. Plutselig skled han og plumpet oppi... Husregler for katten. Baderom Følg alltid gjester på badet. Det er ikke nødvendig å gjøre noe. Bare sitt og glo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. desember 2003 #533 Del Skrevet 14. desember 2003 Fortsatt god helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #534 Del Skrevet 14. desember 2003 Nå har vi spist middag, men jeg er redd det blir en Kebab til kvelden! Laksekotelettene smakte fortreffelig, men gud bedre for noe pirk! Bein, bein og atter bein! Jeg har ikke tålmodighet til sånt jeg, og spiste bare halve tallerkenen. Når jeg gikk fra bordet var jeg fortsatt sulten! :evil: Nå skjønner jeg hvorfor jeg så sjelden spiser fisk! :-? Nå ligger gubben og dupper i badekaret. Han skal ha dataen mellom kl 19-21, så da får jeg finne på andre ting. Jeg tenkte jeg snart skulle sette meg forran Tv'n med Play Station 2. Spille litt Spyro... Kattene sover. De fikk fisk til middag de også, så nå er de gode og mette. Søtnosene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 15. desember 2003 #535 Del Skrevet 15. desember 2003 Dakar pusen som nesten fikk seg en svømmetur De dyra de dyra... Godt det gikk bra i allefall :D God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. desember 2003 #536 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei Barbie, ville bare takke for hyggelig fest her om dagen, og fortelle at du er ikke blitt slettet. Håper du og pusene har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #537 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei Barbie, ville bare takke for hyggelig fest her om dagen, og fortelle at du er ikke blitt slettet. Håper du og pusene har det bra. Jøss, ble ikke visene mine slettet? Hadde det hyggelig jeg også. Vi kan kanskje gjenta det til helga? Koselig at du stakk innom boka mi forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. desember 2003 #538 Del Skrevet 15. desember 2003 Er formen like fin som den var i helgen, blir det ny fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. desember 2003 #539 Del Skrevet 15. desember 2003 Hver gang jeg ser avataren din tenker jeg på noe - og det er ikke det som er opplagt.. men jeg kan ikke komme på hva den (de) minner meg om ... og det irriterer meg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #540 Del Skrevet 15. desember 2003 Si fra når du kommer på det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå