Barbie Skrevet 17. november 2003 Forfatter #441 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg våknet i 5 tida på morningen i dag, av mistenkelig skraping under senga. Jeg fomlet meg fram til lysbryteren, og gjett hva jeg fant? En stor bæsjeklatt! Jeg hentet papir, og la meg på alle fire for å tørke. -Og la armen i en våt dam. Tiss! :evil: Gubben våknet av høylydt banning..... :oops: Det luktet så ille at vi var nødt til å gå ut av rommet! Vi tok en røyk mens vi luftet, og etterpå måtte jeg vaske gulvet før vi la oss igjen. Nå har kreka fått toalett nede i første etasje også, og det er best for dem at de bruker den i fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. november 2003 #442 Del Skrevet 17. november 2003 .. godt å ha noe å drive med om natten .. og så fikk jeg ikke lyst på katt likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. november 2003 Forfatter #443 Del Skrevet 18. november 2003 I kveld blir det ikke seint før jeg legger meg. Sov elendig i natt, fordi kattene brukte meg som trampoline! :-? Nå sover de søtt, men det er vel ikke lenge før rampestrekene begynner igjen. Kanskje jeg skal stenge de i andre etasje i natt, det hadde vært fint å få sovet ut. Det er helt umulig å få en natts søvn med de krypa på soverommet. De hopper og spretter, og fanger alle kroppsdeler som ligger på utsida dyna... -Men de er jo så søte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. november 2003 #444 Del Skrevet 18. november 2003 Hei Ja katter er morsomme dyr... Hadde jeg vært deg hadde jeg stengt de ute fra soverommet. Kos deg videre med kattene, og ikke la de slite deg ut da... *ler* Klem fra Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. november 2003 Forfatter #445 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg elsker de to nøstene. De er noen artige kryp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. november 2003 #446 Del Skrevet 18. november 2003 Høres ut som du har det gøy Barbie Tror jeg også ville ha stengt de ute fra soverommet slik at du får deg en god natts søvn Tror ikke de tar skade av det, blir vel heller til at du kan bli tullerusk om de skal bli der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. november 2003 #447 Del Skrevet 18. november 2003 Uff, katter på soverommet.... 1 ) De røyter så pelsdotter ligger å irriterer huden vår...grrr 2 ) De hopper rundt og legger seg gjerne midt på ansiktet / halsen vår 3 ) De strekker seg etter å ha sovet en del, og sprer klørne imens de strekker seg ( les : lager striper i huden... ) 4 ) De kan få en plutselig raptus midt på svarte natta og løper i ring rundt i soverommet... Har slutta med det... Selv om det er kjempekos å ha besøk av pus, og det er veldig koselig når hun sover på dyna vår... Men de kattene dine høres i allefall kjempeskjønne ut :D Tror nok de trives godt hos dere. Og TENK at de smeltet din kjære helt da! hehe.... Er ikke dårlig. Skjønner imidlertid godt at du savner vovsen din fært. Det er jo ikke så rart. Men det er i allefall viktig å gråte ut når man føler behov for det, og gå igjennom en sorgprosess. Stenger man det inne, kan det ta tid før man blir "bedre" i forhold til å venne seg til at kjæledyret har vandret heden. Godt du har pusene i allefall, - tenker de holder deg i aktivitet Ønsker deg en riktig god kveld :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. november 2003 Forfatter #448 Del Skrevet 18. november 2003 Takk for besøket, Diva. Det var hyggelig at du stakk innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2003 #449 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg våknet i 5 tida på morningen i dag, av mistenkelig skraping under senga. Jeg fomlet meg fram til lysbryteren, og gjett hva jeg fant? En stor bæsjeklatt! Jeg hentet papir, og la meg på alle fire for å tørke. -Og la armen i en våt dam. Tiss! :evil: Nå har kreka fått toalett nede i første etasje også, og det er best for dem at de bruker den i fortsettelsen! Minner meg om en liten pusejente vi hadde for noen år siden. Hun ble aldri helt renslig hun. Alt som kunne graves i var et passende sted å gjøre fra seg, som f.eks. om det lå en Prixpose på kjøkkengulvet så kunne den graves i og tisse i. Stueteppet var også fint å grave i, og der kunne man bæsje. Dyna i sengen til mor også; - kjempefin å grave i. Det skjedde mer enn en kveld at jeg skulle legge meg, og fant ut at dyna var våt i fotenden... Litt dum hun lille Mysan tror jeg, men vakker var hun, det skal hun ha... Da hun var rundt året ble hun påkjørt og drept, med pusunger i magen... stakkars pusekatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #450 Del Skrevet 19. november 2003 Så trist, Mysan. Det er det jeg gruer meg mest til: Å slippe de ut alene. Er så redd de skal bli påkjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #451 Del Skrevet 19. november 2003 leketid!!!!!!!!!Jippi!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #452 Del Skrevet 19. november 2003 Heia oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #453 Del Skrevet 19. november 2003 Nå har jeg nettopp passet de tre "englene" til søstra mi. Gutt 9 år, jente 6 år og jente 2,5 år. -Og jeg spør meg selv: Hvordan er det mulig at folk får 3 unger, frivillig? :o Det ligger langt utenfor min fatteevne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #454 Del Skrevet 19. november 2003 Tror kanskje ikke alle er planlagt men det går jo når en blir vant til det. Tror sikkert det er verre å plutselig skulle ha ansvaret for tre mot å få en og en til en har tre. Har 3 gutter selv jeg Men du, hva hendte med deg i går? Ser at du ikke er kommet opp i 9000 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #455 Del Skrevet 19. november 2003 Øh... :oops: Jeg blei trøtt og la meg. -Men i dag skal jeg greie det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 #456 Del Skrevet 19. november 2003 :o :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #457 Del Skrevet 19. november 2003 :o :klø: Hva lurer du på Ladyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 #458 Del Skrevet 19. november 2003 Hva lurer du på Ladyen?På dine 9000 innlegg. Jeg vet ikke om jeg er skremt eller imponert. Kanskje det siste. Nok et :o fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. november 2003 Forfatter #459 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har jo ikke no' liv jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #460 Del Skrevet 20. november 2003 Gubben klaget over vondt ben når han dro på jobb i dag, og var i løpet av dagen innom legen sin. Han har fått betennelse i venstre legg, og er sykemeldt til og med tirsdag. Det er all bilkjøringa som er årsaken, det blir mye clutching når han kjører drosje. Så nå skal han altså være hjemme med meg i 5 dager. Koselig det. Nå har jeg lagt ham for kvelden, og jeg sendte kattene med ham. Tenkte jeg skulle få fred med filmen som begynner på TVN etterpå. Det er sikkert ikke noe å se på, men jeg blir vel sittende likevel! Typisk meg! :-? Helgen blir stille og rolig. Litt god mat, tv-titting, og kos med gubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå