punkyB Skrevet 28. september 2003 #221 Del Skrevet 28. september 2003 Sitat Hei Barbie! Jeg liker deg, du er morsom DU lærer fort må jeg si :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. september 2003 Forfatter #222 Del Skrevet 28. september 2003 Sitat Hei Barbie! Jeg liker deg, du er morsom Takk,det var da søtt sagt. Nå er det snart natta,tror jeg..... Jeg burde vært til køys,men det er ikke bare bare! Timene flyr så fort når jeg sitter forran maskinen. Men om en time, eller to, eller tre, da skal jeg legge meg! Tror jeg.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #223 Del Skrevet 28. september 2003 Sitat DU lærer fort må jeg si :blunke: Jeg har vært snikleser en stund da, så jeg vet hvem jeg liker her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2003 #224 Del Skrevet 29. september 2003 De puppene!!! Et mirakel at dama ikke vippa fremover forresten!! Alt bra med dama i nabofylket? Du må forresten passe deg, så ikke slike små grønne menn kommer og kidnapper deg. Kan ikke ha noe av det, vet du!! Hva slags hund har dere? Ønsker meg så veldig hund, jeg og. Har hatt Golden Retriver, Newfoundlender og schæfer. Savner og ha hund...... :cry: Pass godt på deg selv så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. september 2003 Forfatter #225 Del Skrevet 29. september 2003 Hei MarianneE,og takk for besøket. Joda,her i nabofylket har vi det bra. Litt trist vær om dagen, men det hører vel med til årstiden. Vi har en Schæferhund på 1 år. Han er langhåret,og aldeles nydelig! Koselig at du besøkte dagboka mi,kom gjerne tilbake siden en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #226 Del Skrevet 29. september 2003 Hei Barbie - en kjapp liten hilsen mens jeg sitter her og leser litt i hytt og gevær. Morsomt å lese boken din, du virker både morsom, real, liketil, oppegående og... kan Barbier være det da? Trodde barbier bare var blonde jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. september 2003 Forfatter #227 Del Skrevet 29. september 2003 Hei mysan. Tror jeg er forholdsvis oppegående ja.... Koselig at du fant veien til dagboka mi. Det er alltid trivelig å få besøk. Kom gjerne tilbake ved en senere anledning også. Ha en fortsatt god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remi Skrevet 29. september 2003 #228 Del Skrevet 29. september 2003 Tenkte jeg skulle finne veien til dagboken din, koselig bok dette. Jeg lurte på en ting, er den en spesiell grunn til at du har valgt det bildet du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 29. september 2003 #229 Del Skrevet 29. september 2003 Hei vennen!! nå er jeg endelig tilbake igjen på KG!! Guuuud hvor det er herlig!!! heheh!!! men jeg kan ikke være her så lenge i natt. må være uthvilt til i morgen.. men vi tar det igjen seinere, sant vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. september 2003 Forfatter #230 Del Skrevet 29. september 2003 Remi: Jeg har valgt denne avataren for å erte på meg sånne gutter som deg! Sunshine-t: Javisst kan vi leke en annen dag. Jeg er her jeg vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remi Skrevet 29. september 2003 #231 Del Skrevet 29. september 2003 Sitat Remi: Jeg har valgt denne avataren for å erte på meg sånne gutter som deg! Ja det klarer du vel. Er det noe vi gutter tenner på, så er det jo store pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. september 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 30. september 2003 Nå har jeg tatt gubbens regnskap for denne måneden. Det er mye som skal stemme. Penger, kvitteringer, utregning av lønn osv. Skal ned til ham og levere det etterpå. Håper jeg ikke blir ranet underveis.. :-? Han jobber til kl 20.00 i kveld,så det blir en enkel middag i dag. Pytt i panne! Ellers har det ikke skjedd stort på disse kanter. Livet går sin vante gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #233 Del Skrevet 1. oktober 2003 I dag fikk jeg lurt gubben ut av soffan etter middagen. Vi tok oss en kjøretur til Drammen, og stoppet på dyrebutikken på Gullskogen. Der fikk vi kjøpt nytt halsbånd og Flexibånd til Zantho. Kjøpte også en herlig lekegris til ham, og en ball. Begge deler med pipelyd selvfølgelig,for det er jo det som er morsomt. Nå sitter jeg her og irriterer meg over dagens ungdom! De har visst møte på utsida her i kveld.. :evil: 10-12 fjortiser sitter på lekeplassen 20 meter fra leiligheten vår,og de bråker noe helt forferdelig! De hyler og skriker, prøver ut ringetoner på mobilen osv. I natt ringte de på døra vår kl 00.35,men rakk selvfølgelig å stikke før jeg fikk lukket opp. Sånne dritunger har jeg lyst til å skamslå! :evil: *Rolig nå Barbie,tenk på hjertet* Ellers har vi hatt en deilig dag i dag, med nydelig vær. Håper det er lenge til snøen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #234 Del Skrevet 1. oktober 2003 Og jeg fant meg enda en dagbok å snike meg rundt omkring i. Sitat Nå sitter jeg her og irriterer meg over dagens ungdom! De har visst møte på utsida her i kveld.. :evil: 10-12 fjortiser sitter på lekeplassen 20 meter fra leiligheten vår,og de bråker noe helt forferdelig! De hyler og skriker, prøver ut ringetoner på mobilen osv. I natt ringte de på døra vår kl 00.35,men rakk selvfølgelig å stikke før jeg fikk lukket opp. Sånne dritunger har jeg lyst til å skamslå! :evil: Begynte å le, for jeg kjenner følelsen såååå godt. Helt fram til jeg kom på mine egne herjinger når jeg var i den aldreren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. oktober 2003 #235 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei Barbie! Stikker bare innom for å si hallo, og se om du har det bra! Ha en fin onsdagsnatt! :D Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #236 Del Skrevet 1. oktober 2003 Takk for besøket,begge to. Jeg får bare hyggelige hilsner i dagboka mi jeg, og det er jeg så glad for! Takk til alle dere flotte mennesker som er innom boka og hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #237 Del Skrevet 1. oktober 2003 Sitat Takk til alle dere flotte mennesker som er innom boka og hilser på. Ja, vi flotte mennesker må jo hilse på innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 #238 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja, vi elsker deg også, Barbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #239 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sitat Ja' date=' vi elsker deg også, Barbie. [/quote'] Ah....du asså... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #240 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå