Gå til innhold

Barbie's tanker..

Barbie

Anbefalte innlegg

Takk for besøket til dere to.

Angeleyes:

Har du kjøpt vinnerbongene?

Jammen,jammen...

Jeg da??? :grine:

Kreps:

Vindusvasken snakker vi ikke om er du snill........ :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ble det av deg i går kveld? :(

Jeg satt og ventet på deg.

Vant du i går da?(Jeg krysset både armer og bein)

Søte lille deg,nå er jeg på plass igjen. :wink:

Maskina har vært ubruklig siste døgnet,og jeg er jo hjernedød på det området.............også! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Barbie :wink:

Står til??

Ville bare snike meg forsiktig inn i dagboken din for å hilse på deg. Det virker som om du er en grepa jente (eller rettere sagt reinspikka skikkelig kvinnfolk med "ekte" bein i nesa... :ler: Men skinnet kan jo bedra, hvem vet.. :roll: har som regel rett i følge mine universale :D intuisjoner, hehe....og dem har jeg mer enn nok av.. :kul: Verste jeg vet er folk som er selvskrytete og brautende, ikke misforstå, jeg er ikke sånn altså :wink: bare litt "rett på sak"...det er noe de fleste ikke klarer å svelge helt..tro meg :blunke: har fått masse "uvenner" siste par årene pga at jeg har sluttet "å pakke inn" det jeg mener..gjorde vel det før da, sukk...hørte på foreldrene mine i ett og alt, gjorde det vennene mine ventet av meg, stilte opp i tide og utide..Oisann, unnskyld, det var ikke min hensikt å bruke dagboken din som min personlige klagemur, hehe...du er iallfall en topp jente, Barbie...det er jeg knaka sikker på, så sant som jeg sitter her... :wink: ...som du sikkert har notert deg så er jeg aller flinkest til å kjøre rett i grøfta..oversettelse=å alltid havne på avveier i diskusjoner (plutselig vet verken jeg eller de jeg diskuterer med den egentlige årsaken om hvordan det hele startet..)starter så fint med å skrive f.eks. i dagboka di, Barbie, og ender opp med å starte en privat klagemur her hos deg...at det går an, fy skamme bippen..Gå i skammekroken med deg, og bli der til du får beskjed om noe annet!!

Gulp!! sier nå jeg...ønsker deg, Barbie, en riktig vakker og kreativ høstdag. Håper du finner veien i denne dag, veien du MÅ gå hvis sjansen er tilstede..den kommer før eller senere...nyt dagen...eller Carpe Diem=Grip dagen!...Mens du kan... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blunke: hEI IGJEN bARBIE!! :blunke:

GRATULERER MED DAGEN!!

Skummet meg gjennom nest siste side i dagboken din og oppdaget det da.. :blunke: Fikk du noe fint på dagen din da?? Du har sikkert skrevet det et sted her, men orker ikke å lese akkurat nå...men senere kommer jeg nok og nileser av glupende nyskjerrighet!! haha..

Skulle hatt den fine bursdagssmileyen her da, men det er ikke alltid de vil her inne i dagbøkene...har jeg merket.."vil ikke sitte fast":ler:

Må feire her da vet du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,ja...

Jeg kommer gjerne på boller og brus. :wink:

Husk å legge ut en bursdagstråd da,slik at vi får gratulert deg.

Ha en trivelig helg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp kommet inn fra kveldsturen med bikkja.

Det regner og er fryktelig mørkt ute...(skummelt)

Det var et rart lys på himmelen.

Et lys som gikk rundt og rundt. Det fulgte meg hele veien hjem.

Jeg tror det var en UFO som kom for å kidnappe meg,men jeg rakk heldigvis hjem!

Jeg vil ikke tilbringe resten av mitt liv på en annen planet,sammen med små grønne menn! :-?

Ellers har dagen i dag vært våt.

Det har regnet fra jeg slo opp gluggene i dag,og det regner som sagt enda.

Min bedre halvdel er som vanlig på jobb i helga.

Heldigvis har han fått frihelg om 14 dager og da blir det PARTY!

Dvs. fredag skal vi kose oss hjemme,og lørdag skal han på fotballkamp med gutta.

Jeg skal ha forspill her hjemme,også møtes vi på by'n senere på kvelden.

Gleder meg, for nå er det lenge siden jeg tok en knert!

Hvis dere bor i nærheten,er det bare og komme innom en tur.

Åpent hus for dere KG'ere.. :kul:

Nå skal jeg snart se om jeg finner en film på TV,får vondt i baken av å sitte på denne stolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Barbie! :D

Har ikke skrevet i boken din før, men har vært her mange ganger... fyyy meg som ikke har lagt igjen en hilsen! :wink:

Syns du virker som en ålreit jente, og ville egentlig bare ønske deg en deilig helg, selv om mannen er på jobb....!!

Du må gjerne stikke innom meg også om du har lyst! :)

Kos deg i kveld! Husk at det er en utrolig god egenskap å kunne ha det fint i sitt eget selskap! Det sier jeg ofte til meg selv, og så koooser jeg meg! :ler:

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøket,Dina 69.

Kjempekos at du kom innom i disse sene natte-timer. :wink:

Ha en trivelig helg du også.

Jeg lover og stikke innom dagboka di en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wink: Hei Barbie :wink:

Håper du likte bollene jeg laget i natt.. :ler:

Gratulerer med Ny avatar. :briller: ..hehe, blir helt facinert av de enorme muggene :hoho:

"ingen over ingen ved siden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...