Anna Lovinda Skrevet 16. september 2003 #181 Del Skrevet 16. september 2003 Ja, ja, så lenge du slipper å få en deodorant fra Nille...Det fikk jeg av den første typen min.... . Til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. september 2003 #182 Del Skrevet 16. september 2003 nå??? hvordan gikk det? blir jeg full eller? ok ikke av en kanskje da.. *får evt snike litt lapper av samboern* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. september 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 16. september 2003 Må nok skuffe deg,Sunshine....... Jeg vant ikke en dritt. -Men,neste tirsdag!!! I dag tok jeg hunden med til et ferskvann,og fikk badet ham skikkelig. Nå var han så full av saltvann at noe måtte gjøres. Fant ikke hundeshampoo'n,men brukte Johnson babysåpe i steden. Skummet ham skikkelig inn og kastet pinner til vanns så han skulle bli såpefri igjen. Han kosa seg,og jeg fikk rein bikkje.. Nå har jeg nettopp sett en spennende DVD. Skal slå i hjel ett par timer på KG før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #184 Del Skrevet 17. september 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Viste ikke at du har hat bursdag, jeg!! Tilgitt nå? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. september 2003 Forfatter #185 Del Skrevet 17. september 2003 Tusen takk, MarianneE... Du er tilgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #186 Del Skrevet 17. september 2003 Ålreit måte å få vasket bikkjeskinnet på, Barbie Grattis med overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2003 #187 Del Skrevet 17. september 2003 Ja, ja, så lenge du slipper å få en deodorant fra Nille...Det fikk jeg av den første typen min.... . Til jul! Får være grenser for hvor mye den tanken skal telle, og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. september 2003 Forfatter #188 Del Skrevet 17. september 2003 Nå er gubben trygt i seng,hunden ligger på verandaen, og jeg sitter her.. Har satt på Elton Johns "Songs from the West Coast",og den er nydelig. Det er Elton på sitt roligste,og da liker jeg ham best. I dag har vi ikke gjort så mye,været har vært dårlig her. Bikkja og jeg tok en tur til mamma i dag,det er lenge siden jeg har vært der på besøk. Det er bare 10 minutters kjøring,men jeg svinger ikke innom mer enn 2-3 ganger i året. Vi har liksom ikke så mye å snakke om. Det er trist,men sånn har det alltid vært. Jeg fikk noen PC spill i posten i dag. Noe jeg bestilte fra Ginza for ett par uker siden. De var kjempebillige,bare 3,50,- pr.stk....... Jeg har prøvd litt i kveld,men jeg skjønner jo ingenting! Hvorfor skal det være så himla innviklet? Jeg får ringe til tante-ungen min i morgen og spørre om han vil være hos meg i helga. Kanskje han kan lære meg litt om disse spillene. Han er bare 9 år,men en gluping på sånt! Nå skal jeg slå i hjel ett par timer på KG før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 #189 Del Skrevet 18. september 2003 Hmmm...er ikke tittelen på boken din noe misforstått?? Hvilke tanker er det snakk om?? Barbier har ikke tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. september 2003 #190 Del Skrevet 18. september 2003 God dag, I dag har jeg fri , så jeg blir nok sittende litt på Kg. Håper du kommer på etterpå, så vi kan slarve litt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. september 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 18. september 2003 Endelig,der var du jo Kreps. Nå er det lenge siden vi har kaklet. -Og DU,Anna Lovinda: "Barbie har ikke tanker".... Hvordan kan du si sånt? :o Etter all himersen du fikk av meg på festen i går.......,hvordan kunne du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. september 2003 Forfatter #192 Del Skrevet 18. september 2003 I dag begynte gubben på jobb kl 07.00,og skulle egentlig hatt pause mellom kl 15.00-20.00,før han gikk på nattvakt. Men så fikk han langtur,helt til Arendal.. Sjelden at noen tar drosje 30 mil,og denne måtte han bare få med seg. Dermed ser jeg ikke gubben før i morgen ettermiddag,så jeg får prøve å klare meg alene! Hvis ikke jeg svinger en tur ned til ham i kveld da,om savnet skulle bli for stort... Hunden og jeg har vært en tur hos kameraten hans,og de har lekt og kosa seg. Nå ligger han som et slakt på verandaen. Ettersom jeg blir alene i kveld,så gidder jeg ikke lage middag heller. Smører meg bare noen blingser med leverpostei. Ikke den mest spennende dagen i mitt liv,med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 18. september 2003 #193 Del Skrevet 18. september 2003 Endelig,der var du jo Kreps. Nå er det lenge siden vi har kaklet. -Og DU,Anna Lovinda: "Barbie har ikke tanker".... Hvordan kan du si sånt? :o Etter all himersen du fikk av meg på festen i går.......,hvordan kunne du? Jeg skrev: Barbier har ikke tanker. Der ligger forskjellen, ser du. Jeg objektiviserer deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reza Skrevet 18. september 2003 #194 Del Skrevet 18. september 2003 Hei. Jeg kome å besøk deg også. Jeg er ny her,å vill bli kjent med dere. Oprinelig jeg komer fra andre land å snakker ikke ganske bra norsk ennda. Barbie var moro navn,leker du med duker enda?? hilsen Reza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. september 2003 Forfatter #195 Del Skrevet 19. september 2003 Takk for hilsen,Reza. Dagen i dag,blir som alle andre dager. Gubben skal på jobb i kveld,og jeg blir sittende forran dataen. Jeg kunne egentlig tenkt meg en tur ut i kveld,men gidder ikke pese med å få noen med meg. Jeg skal i allefall en tur ut en tur neste mnd,når gubben og de andre gutta på jobben skal på fotballkamp. Da har jeg litt tid på meg til å prøve å få med flere. De fleste vennene mine har barn,og det er ikke alltid så lett å få tak i barnepass. Nå har jeg vært en tur på fotballbanen og kastet pinne med Zantho. Nå er han sliten,fornøyd og veldig sølete! Han burde vært en tur i badekaret,men jeg klarer ikke løfte ham over kanten! :oops: 50 kg umedgjørlig hund er ikke lett å få flyttet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. september 2003 Forfatter #196 Del Skrevet 20. september 2003 Nå har jeg akkuratt spist. -Og som vanlig blei det Pitabrød denne helga også! :-? I dag har jeg hatt problemer med dataen. Måtte ha kyndig hjelp for å komme på rett spor igjen. Jeg laster ned i hytt og gevær,og det straffer seg... :oops: Alt låste seg fullstendig,og jeg brukte 10-15 minutter for å få åpnet sidene på KG. Jeg blei jo nesten ikke sinna engang! :evil: Like før hele maskinfaan havnet ut vinduet fra 2 etg.! I slike stunder er det fint og ha noen snille X-kjærester. Som vanlig stilte denne opp,og fikk ordnet opp i rotet mitt! Takk,Ole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 22. september 2003 Forfatter #197 Del Skrevet 22. september 2003 Fy flate,som det blåser ute i dag. Det uler i veggene her. Det er tydelig at høsten har kommet! Jeg var nettopp ute med bikkja,og han hadde sin fulle hyre med å forsøke fange bladene som blåste bortover bakken! :-? Han er så snål.. I går så jeg filmen "Jackass The movie".... Himmel og hav så mye rart folk finner på! Mye av det var hysterisk morsomt,men det var også ting som bød meg mot. Ekle ting,som jeg ikke orker gjenta her. Ting som jeg fikk brekninger av. Måtte av og til snu meg vekk fra skjermen. I dag skal jeg prøve å få gjort noe her hjemme. Skal rydde og vaske datarommet,og ta en skikkelig tørn på kjøkkenet. Må bare snuse litt på Kg først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. september 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 23. september 2003 I dag har vi knall-vær,og det er nesten en skam og sitte her forran PC'n. Jeg burde tatt med bikkja en tur på skogen,men jeg får se etterhvert. Tenkte jeg skulle få vasket samtlige vinduer i dag,og bytte gardiner i stua. Gubben jobber til kl 17.00 i dag,og det blir noe så enkelt som Pannekaker til middag. Det er det mange år siden jeg har spist,men fikk lyst til å prøve igjen i dag. Det er Extra i kveld også,må huske å få kjøpt noen vinnerbonger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 23. september 2003 #199 Del Skrevet 23. september 2003 Hvordan går det med vindusvasken? Ellers får du ha lykke til på Extran i dag, skal krysse hendene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #200 Del Skrevet 23. september 2003 Det er Extra i kveld også,må huske å få kjøpt noen vinnerbonger! Dessverre, men det er for sent! Jeg har allerede kjøpt de skjønner du Ville bare si HEI jeg! Tvi tvi i kveld til oss begge! Klem fra Angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå