Barbie Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #621 Del Skrevet 13. januar 2004 I dag er det tåke og regn ute.. Kjempetrist! Nå begynner guttepusen min å bli utålmodig. Han mjauer mye, og vil så gjerne ut. Jeg prøvde å ha ham litt ute på lørdag, men han var vettaskremt stakkars. Han skvatt mellom gjerdet, og inn til naboen. Der satt han bare og hyla! :-? Jeg løftet ham opp, og hjertet hans slo voldsomt. Han var livredd, så jeg skjønner ikke hva han maser etter egentlig! Jentepusen derimot, synes det er helt greit å være inne. Hun er av den svetne typen, og alt fremmed er skummelt. Hun gikk bare til utgangsdøra og kikket, også pilte hun inn igjen. Jeg er usikker på når det er på tide å slippe dem ut. Egentlig ville jeg helst hatt dem inne bestandig, men jeg mener det er dyreplageri. Jeg er så redd for at de skal bli borte, påkjørt, "kidnappet" osv... :oops: For noen år siden ble faktisk katta til søstra mi stjålet!! Tilfeldigvis ble dette observert av en nabo, og de fant igjen katta til slutt. 30 mil hjemmefra! Folk stjeler det utroligste! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 13. januar 2004 #622 Del Skrevet 13. januar 2004 Leketid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. januar 2004 #623 Del Skrevet 13. januar 2004 Folk stjeler det utroligste! :o Ja det finnes ingen grenser :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. januar 2004 #624 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har ikke plastdunker i kjelleren! Hmmm...mjoo :oops: , når jeg tenker meg om. Det ble vel noen dunker igjen etter Rudberg festen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. januar 2004 #625 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor ble du av i går da vi festet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 15. januar 2004 :o Gikk jeg glipp av en fest? :o Fy flate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. januar 2004 #627 Del Skrevet 15. januar 2004 Lady Heather var dritings..... Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 15. januar 2004 #628 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei Barbie, godt nyttår. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. januar 2004 #629 Del Skrevet 16. januar 2004 I dag er det tåke og regn ute.. Kjempetrist! Nå begynner guttepusen min å bli utålmodig. Han mjauer mye, og vil så gjerne ut. Jeg prøvde å ha ham litt ute på lørdag, men han var vettaskremt stakkars. Han skvatt mellom gjerdet, og inn til naboen. Der satt han bare og hyla! :-? Jeg løftet ham opp, og hjertet hans slo voldsomt. Han var livredd, så jeg skjønner ikke hva han maser etter egentlig! Jentepusen derimot, synes det er helt greit å være inne. Hun er av den svetne typen, og alt fremmed er skummelt. Hun gikk bare til utgangsdøra og kikket, også pilte hun inn igjen. Jeg er usikker på når det er på tide å slippe dem ut. Egentlig ville jeg helst hatt dem inne bestandig, men jeg mener det er dyreplageri. Jeg er så redd for at de skal bli borte, påkjørt, "kidnappet" osv... :oops: For noen år siden ble faktisk katta til søstra mi stjålet!! Tilfeldigvis ble dette observert av en nabo, og de fant igjen katta til slutt. 30 mil hjemmefra! Folk stjeler det utroligste! :o Hei hå! Dakar lillepusen dah... Hvor gamle er de blitt nå ? Kan lønne seg å vente til de blir litt eldre med å slippe dem ut, og så være endel ute med dem. Om det skulle vise seg at de overhodet ikke vil, til tross for forsøk, så synes jeg du bør la de være inne jeg. Om de ikke liker å være ute, så er det jo ikke dyreplageri å holde dem inne vel ? ( har innekatt selv og synes ikke det er noe dumt, så lenge den har vært inne fra fødselen av. Har en rase som passer best inne da... ) Jeg er og livredd for at noen skal stjele pus, være slem mot henne ( har vært mange ekle saker litt lenger oppi Telemark der drittunger har mishandlet kattene og dratt halen av dem nesten! :evil: ) eller at hun skal gå seg vill, bli påkjørt etc. Dessuten slipper jeg styret med loppebad og orm innahus da :grøsse: Hun trives nå engang her inne, så da går det jo bra. Ang det at din søsters katt ble stjålet,- det er jo helt utrolig at det er mulig. Men en må søren meg passe på alt en har fortida, selv dyr som går ute. Mange psyko folk Gi pusene dine en klem fra meg da, og ha en riktig god fredag :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #630 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg drømte at jeg fikk barn i natt. Ei nydelig jente med langt mørkt hår. Hun var 13 år når hun ble født! :-? Min mann lo godt når jeg fortalte dette, og foreslo en mentalundersøkelse.... Dette har forøvrig vært en kjip dag. Ingenting på Tv'n, og lite folk på mine 2 yndlingsforum. De to små nøstene mine har tatt kvelden. Bamse ligger i stua, og Sussie ligger forran meg på databordet. Jeg blir sittende oppe til gubben kommer fra jobb i natt, så får jeg noen ord med ham før vi legger oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #631 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er noen dager siden jeg har vært innom dagboka mi nå. -Og her har det ikke skjedd mest ser jeg.. Det er i grunnen noen dager siden jeg har vært særlig aktiv på Kg i det hele tatt. Jeg må innrømme at jeg er litt små-lei hele greia. Temaene og emnene fenger meg ikke lenger. Det dukker stadig opp nye medlemmer, men de gode gamle forsvinner. Jeg savner KG slik det var for noen måneder tilbake. Savner de gode diskusjonene. De viker nå plass for "pjatt-innlegg", hvor alle på død og liv må være enige. Mulig det bare er meg, men jeg synes KG er på vei i feil retning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 29. januar 2004 Nå har det snødd voldsomt her i et par dager. Jeg har nettopp måket gårdsplassen og verandaen. Tipper det var drøye halvmeteren med snø.. Jeg måtte også grave frem postkassa. Den hadde brøytebilen omtrent usynliggjort! :evil: I morgen blir jeg med ei venninne til Sverige. Vi tar båten fra Sandefjord til Strømstad kl 13.00. En skikkelig Harry-tur, med nødvendige innkjøp av røyk, sprit og kjøtt. -Og kjenner jeg meg selv rett, så blir det kjøpt en masse tjafs til kattene også. Bortskjemte som de er! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #633 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg pjatter ikke. Goood tur, Barbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #634 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er faktisk en av dem jeg savner her inne Ladyen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #635 Del Skrevet 29. januar 2004 I miss you too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #636 Del Skrevet 11. februar 2004 På mandag begynte jeg på Dr. Atkins diett, og på 3 dager har jeg gått ned 3 kg! Dietten er grei, men maten er kanskje en tanke ensformig. Jeg spiser masse egg, kylling, reker, biff, salat etc. Jeg skal også prøve å få beveget meg litt, og tar halvannen times tur annenhver dag. Det får holde til å begynne med, ellers blir jeg bare lei. Jeg gikk forbi en barnehage på turen min i dag, og bortgjemt i en krok satt det en liten tass. "Tissedame, tissedame, tissedame", ropte han etter meg..... :-? Hadde det ikke vært for at det var barnehagetanter i nærheten, hadde jeg gått inn å dønka'n! Jeg har forresten fått en voldsom forkjølelse, og sitter her å synes veldig synd på meg selv. Jeg hoster, nyser,har feber og vondt i hue! Dakars Barbie! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. februar 2004 #637 Del Skrevet 16. februar 2004 Hellu. Lenge siden jeg har vært innom Barbie-huset. Hører rykter om at du og Ken har skilt lag? Hvorfor? Her skinner solen, og jeg har kjøpt meg ny bil. Vel, solen skinner ikke i dag, men livet skinner. klem, LH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #638 Del Skrevet 16. februar 2004 Neida, det går bare bra med Ken og meg. Bare falske rykter. Så godt å høre at det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. februar 2004 #639 Del Skrevet 16. februar 2004 Jepp, men her støver det jammen for tiden. Det meste virker som gammelt oppgulp. Been there, done that, liksom. Tror det bare er slik det er når man har frekventert et sted en stund. Det finnes ingen nye tanker under solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #640 Del Skrevet 16. februar 2004 Det meste har vel vært oppe til debatt minst 200 ganger ja.... Godt at det finnes andre alternativ. Er du på Forbidden Paradise, forresten? Et forum jeg fant på Fredag, med gode gamle KG'ere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå