Barbie Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #501 Del Skrevet 4. desember 2003 Takk for besøket, Monja. Koselig at du stakk innom på morgenkvisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. desember 2003 #502 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Barbie! Utrolig bra gjort av deg at du ringte din far. Det står det respekt av. Klart du er glad i ham, men det er sikkert veldig vanskelig når det er alkoholisme inni bildet. Synd han ikke kunne komme. Føler med deg... Morro å høre at kattene har det bra Har lyst på enda en pus selv, for da får bøllefrøkna en å herje med og litt selskap når vi ikke er hjemme. Høres koselig ut Ha en fin helg da. Klem, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #503 Del Skrevet 5. desember 2003 Takk for visitten, Diva. Det var koselig at du stakk innom for å ønske meg god helg! Vel, jeg passet tanteungen noen timer i går da! :-? Det var langt fra hyggelig! Jenta var så forkjøla og tett, og veldig grinete! Alt jeg prøvde på var visst feil.... :-? Hun sovnet til slutt i soffan, og sov der til pappa'n kom for å hente henne. Fikk en SMS fra ei venninne i stad, som lurte på om jeg ville bli med en tur ut i kveld. Hun har bursdag, og skulle ut å feire. Jeg har tenkt litt på saken, men funnet ut at jeg får bli hjemme. Vi har ikke overflod av penger for tiden, så da har jeg ikke samvittighet til å gå på byen! Det hadde vært koselig å slått følge, men jeg får heller kose meg på KG i kveld. Gubben skal som vanlig jobbe... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #504 Del Skrevet 5. desember 2003 Svigermor ringte og ba meg ned på noen drammer i kveld. Da gjør jeg det, i steden for å sitte her alene. Kanskje jeg ender en liten tur på byen likevel.... :oops: Vi har jo ikke råd, men hva gjør en 200-lapp fra eller til? Nå sitter jeg her med kveldens første dram. Et longdrinkglass med Vodka, Sprite og Pisang Ambon. Masse isbiter også, selvfølgelig! Det smaker aldeles fortreffelig! Gubben skal vekkes kl 19.00, så da slår jeg i hjel litt tid her så lenge. Han svinger meg vel innom foreldrene sine når vakta hans begynner. Jeg får vel ta med meg pusene til svigers, ellers blir kjærringa gæ'ærn! Hun forguder de små nøstene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. desember 2003 #505 Del Skrevet 6. desember 2003 Ble skikkelig stolt av deg siden du ringte til din far!!! Du er kjempegod!! Ja han burde kanskje kommet til dere, er enig i den.. Men uansett, du tok jaffal steget. Det viser hvor flott person du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #506 Del Skrevet 6. desember 2003 Overgangsalder Barbie Endelig noen nye Barbiedukker som viser hvordan hun aldres med stil (eller uten stil, om så må være) Hetetokt Barbie Trykk på knappen og se hvordan ansiktet hennes blir sprut rødt mens små svetteperler dukker opp på pannen hennes. Kommer med håndvifte og tørkerull. Ansiktshår Barbie Etter som Barbies hormonbalanse skifter ser du hennes bart gro. Kommer med pinsett og forstørrelsesspeil. Liktå Barbie Alle årene på dansegulvet med stiletthæler setter sine spor. Se hvordan Barbies små søte føtter har forandret seg til monstre med liktær og ilker. Kommer med pimpstein og liktåplaster. Skilsmisse Barbie Koster kun kr. 199.000,99. Kommer med Kens hus, Kens bil og Kens båt. Alenemor Barbie Etter at Ken flyttet ut og slo seg sammen med en Svensk au pair i Baribies tidligere Malibu Dreamhouse er det ikke så enkelt å være Barbie. Barbie bor nå i en 2 roms leilighet i 4 etasje sammen med Babs og Ken jr. Stakkars Barbie har måttet selge sine kjoler og tilbehør for å dekke husleien. Kommer med komplett garasjesalgs-sett. Opp igjen Barbie For mange fester satte sine spor hos vår kjære party girl. Nå gjør hun 12 trinn isteden for dansetrinn. Ren og edru går hun jevnlig på møter. Kommer med ed liten kopi av Boken og en six-pack med Coke Light. Pensjonist Barbie Stakkars Barbie skvetter i buksen vær gang hun nyser, glemmer hvor hun la ting og gråter ofte. Hun er lei av at Ken bare sitter på sofaen og glor på tv. Kommer med Teena Lady og Kleenex. Som et spesialtilbud i år får du også en kopi av boken "Hvordan komme i kontakt med ditt indre jeg". Kunne kanskje passe fint under treet ditt i år Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #507 Del Skrevet 6. desember 2003 Takk for visitten! Ugg, i dag er jeg dårlig! Svimmel, kvalm, trøtt, har skallebank, og er tørst! Jeg skal aldri drekke mer! Jeg dro til svigers i går, men vi endte alle på en annen fest etterhvert. Fikk ikke somlet meg hjem før klokka var 09.00 på morgenkvisten!!! :o I'm to old for this shit! Gubben kom hjem og vekte meg kl 15.00. Han hadde kjøpt med seg Kebab til oss, og det passet meg bra, for jeg var grisesulten. Halvveis i kebaben kom kvalmen over meg, og jeg måtte spy! Etter det har jeg hengt mye over skåla! Jeg fikk krøka meg på butikken før det stengte, og butikkeieren gliste når han så meg! Jeg banet meg frem til brusskapet, og drakk en halvliter Solo på styrten! Så nå sitter jeg her da! -Med dobbeltsyn, skjelvinger, og det som værre er... Jeg skal ALDRI drekke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #508 Del Skrevet 6. desember 2003 BANG, KRASJ, KLIRRRREEEEE LIRRRRRRRREEEE LIRRRRRRR, KRAAAAAAASJJJJJ, BAAAAAAANNNNNNGGGG, KLIRRRRRRRR KLIIIIIIIIIRRRRRRRRRR, KLIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRR LIIIIIRRRRRRR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #509 Del Skrevet 6. desember 2003 Fy flate, er du her også da? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #510 Del Skrevet 6. desember 2003 Fy flate, er du her også da? :evil: MÅ SI AT DET VAR IKKE NOEN VIDERE HYGGELIG VELKOMST EN FIKK HER INNE. Derfor lager jeg litt liv her inne, tjihi BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII BANG, KRASJ KLIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRREEEEEE LIRRRRRRRREEEEEE LEEEEEEEIIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #511 Del Skrevet 6. desember 2003 :fy: :hår: Alle vet at Barbie drikker, og nå skjønner de sikkert hvorfor også! Det er madammen's feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #512 Del Skrevet 6. desember 2003 :fy: :hår: Alle vet at Barbie drikker, og nå skjønner de sikkert hvorfor også! Det er madammen's feil! sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #513 Del Skrevet 7. desember 2003 Når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungeflokken sin: Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle sammen snart få feire ju l igjen! Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #514 Del Skrevet 7. desember 2003 Å nei........ Her var det noen med julestemning! :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #515 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei Barbie! hvordan er formen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #516 Del Skrevet 9. desember 2003 Lørdag var pyton! :x -Også jeg som aldri pleier å bli fyllesjuk.. Jeg fikk en telefon med innbydelse til fest på lørdag kveld, og hadde vedkommende vært der da, så hadde jeg slått! I dag har jeg vært på mammografi. Jeg ante ikke at puppene mine kunne bli så lange og flate! :o Heldigvis var det ikke kreft i kulen de fant for en tid tilbake, og jeg er frisk og rask! Nå sover min bedre halvdel. Han skal vekkes om et par timer, da skal han på nattevakt. Selv burde jeg fått ut finger'n og få gjort noe her, men ting tar tid! :-? -Men i morgen, da skal jeg være flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. desember 2003 #517 Del Skrevet 9. desember 2003 Så godt å høre at det gikk bra hos legen :kysse: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #518 Del Skrevet 9. desember 2003 Nå har jeg nettopp våknet! Jeg hadde dundrende hodepine i stad, og la meg på soffan for å slappe av littegrann i halv sju tida. Gubben skulle vekke meg når han dro på jobb en time senere. Jeg våknet nå, med vifteovnen rett mot meg, ullpledd over, og to sovende katter på magen! Jeg trodde jeg skulle bli kvalt av varme! -Og hodepinen er enda værre enn i stad! Nå har jeg ringt å "kjeftet" på gubben for at han ikke vekket meg. Jeg sov så godt sa han, og han hadde ikke hjerte til det! :evil: Åssen skal jeg få sove til natta nå da lissom? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. desember 2003 #519 Del Skrevet 9. desember 2003 Du får sitte på KG da i stedet for å sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #520 Del Skrevet 9. desember 2003 Blir nok nødt til det ja.... Huff, det var synd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå