Kreps Skrevet 30. november 2003 #481 Del Skrevet 30. november 2003 Hei vennen Lenge siden jeg har besøkt deg nå, skal komme oftere det lover jeg.... Jeg er bare sååå glemsk. Nå serveres det Hanegryte i Boberommer, så håper du kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 30. november 2003 #482 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Barbie, her var det kos jo! Mange fornuftige og fine ord også. Se det, det trodde jeg nesten ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 Forfatter #483 Del Skrevet 30. november 2003 Se her ja..... Så snilt av dere å stikke innom. Jeg er så ensom denne søndagskvelden... Kommer det flere tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 30. november 2003 #484 Del Skrevet 30. november 2003 Skal ut i regnet jeg nå.. da er det godt å ha varmet seg mellom Barbie ja!... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2003 #485 Del Skrevet 30. november 2003 Barbie er og spiser hane og drikker resten av vinen fra i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. november 2003 #486 Del Skrevet 30. november 2003 Snart er det mørkt, i boka her nede, nå skal alle Barbiedamer sove. Vår kjære lille dagbok, skinn ned på alle dem, som ikke har en bok, må alle KG-ere, få skrive denne kveld, og ingen av dem glemme, og ingen falle om. Trala la la, trala la la. Etc. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #487 Del Skrevet 30. november 2003 Hei her skal du få en søt sang sunget av katter :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 Forfatter #488 Del Skrevet 30. november 2003 Takk! Sangen var vel noe slitsom,men kattene var søte. (Om enn noe Hitler-aktig) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2003 #489 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå har jeg også vært her! Håper Barbieen får en fin dag sammen med sin Ken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. desember 2003 #490 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei! Åssen går det med pusane da ? Ha en fin dag :D D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #491 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei. Tenkte jeg skulle komme innom i dag, etter en drøm i natt om at du ønsket det. Så da, måtte jeg innom å ønske deg en riktig fin førhjulsvinter. Mange klemmer fra Merete. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #492 Del Skrevet 1. desember 2003 Takk for besøket, alle sammen. Hyggelig! Gubben ble nesten målløs når han fant meg kvikk og opplagt ved dataen kl 07.00 på morningen i dag. Vanligvis er jeg i min dypeste søvn ved disse tider. "Jøss, er du våken alt?", hørte jeg fra gangen. "Neeei, jeg har bare ikke fått lagt meg enda!" Trynet hans så omtrent sånn ut: :o Vel, det er denne spillesida jeg har kommet over da... :oops: Jeg er mildt sagt hektet, og har ikke tid til å legge meg! Her er linken, og jeg anbefaler den på det sterkeste: http://www.slingo.com/index.php Nå er kattene i storform! Bamse er i skrivende stund oppe på hodet mitt! Han leker med hårstrikken! Sussie sitter på databordet og prøver å fange bokstavene etterhvert som jeg skriver... Det er med andre ord, ikke veldig enkelt å være meg akkuratt nå! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 #493 Del Skrevet 1. desember 2003 Uæææææ! Jeg har drukket parafiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #494 Del Skrevet 1. desember 2003 :o Hæ! Du æ'kke redd for katter vel, Ladyen? Jeg har faktisk ei venninne som er livredd disse søte små, og hun sier hun heller vil bli spist av en Krokodille, enn å møte en pus!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 #495 Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke redd for katter, men liker ikke parafin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #496 Del Skrevet 1. desember 2003 I dag bestemt jeg meg for å gjøre en god gjerning! Jeg ringte min far, som jeg ikke har snakket med på nesten et år, og ba ham til meg på Julaften. Pga hans alkoholisme har vi hatt dårlig kontakt i alle år, men jeg er like glad i ham uansett. Desverre kunne han ikke komme... Han, og hans psykiatriske alkiskjæreste skulle på hyttetur. Jeg kunne selvfølgelig bedt henne også, men det hadde liksom ikke blitt det samme. De har vært sammen et par år, men jeg har bare hilst på henne en gang. Hun er helt skrullete, og ingenting av det hun sier, henger på greip! Jeg hadde så inderlig håpet at pappa kunne komme, men han hadde allerede lagt disse hytte-planene. Jeg må innrømme at jeg følte meg litt snurt når jeg hadde lagt på røret. Jeg synes han kunne takket Ja til invitasjonen min. Vi hadde trengt denne tiden sammen, og virkelig fått snakket sammen! Kjæresten sin treffer han hele tiden, datteren ser han kanskje annenhvert år! Vel, jeg forsøkte i allefall. Vi får se om jeg heller ber ham på middag ved en annen anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2003 #497 Del Skrevet 2. desember 2003 Stort av deg og prøve, Barbie! Kanskje kan han heller komme en annen dag? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #498 Del Skrevet 2. desember 2003 :klem2: for at du er den du er. hvordan går det med pusekattene da? Må si jeg også har fått lyst på en liten pus etter jeg så Irka sin avartar :-? Men det går nok ikke særlig bra, for fuglene min ville sikkert ikke satt pris på det. Tror kanskje det blir en kanin til minstemann til jul, og de er jo også kosete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #499 Del Skrevet 4. desember 2003 Takk for visitten, Madammen og MarianneE. Jeg er tidlig på'n i dag. Jeg la meg kl 01.00 i natt, men sov dårlig. Når klokken var 05.00 var jeg atter igjen våken, og da gadd jeg ikke mer. Kan like godt stå opp, enn å ligge sånn å vri meg! Så her sitter jeg da. -Før kl 06.00 på morningen! Min minste tante-unge på 2,5 kommer en tur i dag. Hun skal være hos meg mens søstra mi handler julegaver. Kanskje vi triller en tur, jeg får først se hvordan dagens vær blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2003 #500 Del Skrevet 4. desember 2003 All ære til deg for at du prøvde å ta initiativet overfor din far. Synes det er dust at han ikke prioriterer datteren sin, men ikke alle tenker sånn da. Dessverre! Synes uansett at det var flott at du prøvde. Det er ikke bare du som er tidlig på'n idag. Jeg torde rett og slett ikke å ligge på sovreommet lenger, for det høres seriøst ut som om vinden prøver å rive ned hele kåken :o Ikke at det er noe bedre på kjøkkenet hvor jeg har PC'n, men i våken tilstand har jeg kanskje litt mer kontroll?!? Grøss...... Håper du får en fin dag med tantebarn da! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå